Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wat fijn zeg dat Quinten weer door heeft geslapen vannacht.
    Ik zag de foto's al op hyves staan, ik denk dat Lucas dat ook wel erg leuk zou vinden. Toen hij de foto zag was het gelijk: baby huis! Nunas? (oftewel: Een kindje in een huis! Mag Lucas ook?)

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Ooh wat vreselijk lief, dat is toch heerlijk om te horen, dat ze al zo goed duidelijk kunnen maken wat ze willen, wij zijn achterthuis nog druk bezig met de nieuwe inrichting maar als het klaar is mag Lucas gerust ook in het huisje komen spelen.
    We hebben het via marktplaats gehaald en dan is het ook nog goed te doen, nieuw is dat gewoon veel te duur.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ja lief is dat dan he. De afgelopen week is hij ineens zo goed gaan praten.
    Als wij in Hengelo bij de Ikea zijn, gaan we ook altijd even naar die speelgoedwinkel. Daar staan ook veel van die huisjes, maar als je dan die prijs ziet die ze er voor vragen. Dan maar af en toe daar in de huisjes spelen.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Ben ik het ook wel mee eens hoor, nieuw zijn zulke dingen gewoon veel te duur zoveel geld heb ik er ook niet voor (over).
    Gelukkig zijn er altijd mensen die dat wel hebben en daar kun je het dan vaak met een paar jaar goed van overnemen, voor het geld hoefden ze het niet te verkopen volgens mijn man, ze schijnen een kast van een huis te hebben en een super grote caravan op de oprit, dus tja daar hadden wij mazzel mee.

@ Hier, het is vanavond alweer huilen, huilen en nog eens huilen ben dus bang dat het vanacht weer feest is, hij heeft ook werkelijk de hele dag al op een bijtring (vis) lopen kauwen dus zalw el last hebben van zijn tandjes :(. Net al gel gesmeerd en nu maar hopen dat dat een paar uur werkt en hij niet straks alweer wakker wordt

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    zo daar was ik eens even weer. Vandaag een drukke dag gehad, hier in het wijkgebouw hadden ze een scholentocht en dat vond ik natuurlijk wel erg boeiend dus daar heen geweest vanmorgen Quinten kon gewoon naar de kruipgroep, de tocht begon wel eerder maar er waren dus speciaal 3 begeleidsters van de kruipgroep eerder gekomen speciaal voor Quinten, zo lief. Hij vond het wel even moeielijk dat ik weg ging en er verder nog geen kidnjes waren maar al met al had hij heerlijk gespeeld en hij heeft zijn eerste knutselwerkje gemaakt hij had geplakt zo schattig, erg veel lijm met een plaatje. Toen ik weer kwam later dan normaal dus er waren nog maar 2 kindjes meer van een mama die ook mee deed toen lag hij mega schattig te slapen bij een van de leidsters op de arm, hij was zo moe toen ik hem overpakte werd hij niet eens wakker maar kroop lekker dicht tegen me aan en toen snel samen naar huis. Hij was dan ook vanmorgen al om 6.00 wakker en die nacht daarvoor heeft hij werkelijk 4 uur achter elkaar gehuild van 3.00-7.00 toen kwam mijn man thuis en zijn we er maar uit gegaan, al met al is hij toen 'smiddags om 15.00 pas gana slapen dus de had wat slaap in te halen, ik ook nog steeds dus kruip er zo ook lekker in.
    Dat was wel weer genoeg gekletst vanaf hier, bij jullie nog nieuws?

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Wat een rust hier, zijn jullie er nog?

@ Guusje, en weet je al wat meer?

@ Yippie, hoe is het bij jullie? al een beetje een dagritme gevonden met de kids?

@ Koen en Lotte, hoe is het met jullie? Beginnen ze al wat op te knappen?

@ Hier, jullie raden nooit wat ik vanmiddag ga doen. Ik ga naar kids city, samen met mijn mams, zusje en nichtje en Quinten natuurlijk :D.
    Kan nog mooi voordat er een tweede kleine bij komt bij mijn zusje, heb er wel zin in, al was de week al met al wel wat te druk, gelukkig heb ik volgende week een lege kalender dan kan ik dan weer bij tanken.

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Blaine,

Ik ben er wel hoor, maar even in mijn holletje gekropen. Gisteren ongi geworden, dus weer op naar een nieuwe ronde.

Veel plezier vanmiddag!

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    :( balen zeg ondanks dat je het ergens wel verwachte door al het gedoe dat weekend hoop je toch anders. Sterkte.

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @blaine....Gezellig!! Veel plezier...

@guusje... :( Helaas heel herkenbaar....

@all...Hier gaat het gelukkig weer wat beter met Lotte en Koen. Ze hadden het ROTA-virus te pakken. Ze gaven alle flessen terug. Wilden op een gegeven moment bijna niet drinken en hadden elke wel 10 water dunner luiers op een dag....zo sneu. Maar we zijn nu 8 dagen verder en ze drinken beiden weer top!!! Hebben tot nu toe nog maar 2 luiers vol en zitten weer beter in hun vel, dus het komt allemaal wel goed!!
    verder eigenlijk niet zo heel veel nieuws. Ben van de week even lekker wezen shoppen bij de zeeman en wibra voor de zomer. Voor 25 euries toch weer leuke kleertjes kunnen krijgen :)

Hoe is het met de rest van de meiden?

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Guusje :( Balen zeg!!!! ik had zulke goede hoop :(
    Helaas dus weer op naar de 2e ronde in Enschede , en nu hopelijk zonder al dat gestress van de laatste keer :cool:

Blaine heel veel plezier in Kidscity :D altijd gezellig!!!!!!

Ik vanavond naar Almelo om onze belastingpapieren in te laten vullen

11. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    hallo,

Kom ook even langswippen.

Guusje wat balen dat je ongi bent geworden. Duim nog harder voor de volgende en hopelijke rustige ronde.

Lima, fijn dat het beter gaat met je kleintjes, het is nooit fijn dat ze ziek zijn.

Blaine, al bijgeslapen?
    Hopelijk is Quinten ook wat beter in zijn vel.

Alles is goed bij ons.
    Hebben over het algemeen een leuk weekend weg gehad. Scheelde dat Jelmer in de eenkennigheidsfase is, mijn schoonzus heeft 2 kinderen en die zijn elke keer weggekaapd door schoonouders, jelmer liet dit niet toe.
    Dit heeft tot een grote ruzie geleid tot schoonouders en schoonzus. Zwager hield zich er mooi buiten.
    Dus erg gezellig was het niet nadien als we bij elkaar zaten. Scheelt wel dat we aparte huisjes hadden.
    Voor de rest hebben we heerlijk gezwommen en naar plopsaland geweest (erg leuk voor de kleintjes). Jelmer heeft alle draaimolens geprobeerd en durfde zelfs alleen zitten in een bakje. Ik werd er nog net niet door hem uitgegooid.
    Glijbaan was een feest, was er 1 van het plafond naar beneden.

Verder ach werkproblemen gaan door en ik merk dat het veel van mij eist, vandaar de weinige reacties.

Geef een zwaai vanaf hier en spreek jullie snel

kieke

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    @ Guusje, hoe voel je je nu?

@ Lima, vandaag alweer dinsdag dus de kids komen gelukkig nara huis, fijn voor je kun je were lekker met ze knuffelen, heb je het een beetje overleefd deze dagen?

@ Kieke, hmm dat schiet dus niet op op je werk, en snap dat het veel energie kost en veel stress oplevert, had je nog wat gehoord over je mail?
    Tja weekendjes weg met familie is er meestal toch wel wat irritatie's gelukkig bij jullie niet dat scheelt nog weer.

@ Hier, het gata eigenijk wel goed hier, Quinten slaapt nog erg wisselend zo een nacht heb ik sinds hij op bed lag niks gehoord en afgelopen nacht was hij elke 2 uur wakker, maar we gaan zeker de goede kant op.
    Afgelopen zondag waren we naar Harderwijk geweest lekker langs het water gesjouwt en op het terras gezeten in de ozn heelrijk was dat. Heb wel wat foto's op hyves staan :). Nu weer terug naar het gewone leven en dus weer saai thuis :D.

Is er al wat meer bekend over de meivakantie? het idee werd geoppert en had ook wel geraegeert maar daarna niks meer gehoord.

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey,

Met mij gaat het wel goed, alleen erg moe. Geen idee waarvan, maarja. Wel lekker aan het genieten van het heerlijke weer. Lucas vermaakt zich prima met zijn nieuwe zandbaktafel. Zo lekker dat we nu een tuin hebben, vorig jaar zaten we in de zomer nog op een flat.

Ik weet eigenlijk niet of er al meer bekend is over de meivakantie, ik kan alle dagen wel dus voor mij maakt het niet zo veel uit.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Wat fijn dat Lucas zo lekker buiten speelt, heelrijk is dat om te zien. Mijn man is achterthuis nog druk bezig met straten ed dus hier kunnen we iets minder goed achterthuis maar dat komt helemaal goed :cool:. Oei op een flatje met een kindje dat lijkt me dus niks vooral niet als het erg warm is, dus dubbel op genieten van het mooie weer.
    Misschien even moe van alle emoties en dingen die er gebeurt zijn is natuurlijk ook allemaal niet niks van de afgelopen weken. knuff.

Dinsdag 3 mei dan maar doen in Dolle pret? :D

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Vooralsnog kan ik 3 mei wel ;)

Morgen meer heb vandaag een bleeeeh dag!!!!!:x

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Ik las al het een en ander op hyves, je hebt van die dagen ;).
    tot morgen dan maar ;)

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hallokidoki:D

En toen was ik alles weer vergeten wat iedereen geschreven had;) Telt zwangerschapsdementie nog?:D

Ik zag wel 3 mei voorbij komen....dan is mijn mamsie jarig en zijn Q en L er weer. Ik kan wel op 5 mei (zijn die dingen dan wel open??), want dan kan ik Jinthe lekker een keer meenemen. Niet dat ik die andere 2 niet mee wil nemen hoor:p Maar ik ga niet met 3 smurfen tegelijk;)

Gister is mijn nieuwe fiets bezorgd:D Ik voelde me net een klein kind, zitje erin gehangen, trappers bevestigd en een lekker stuk gefietst:D Alleen wou Jinthe niet in dr nieuwe zitje op de nieuwe fiets, ze moest en zou op de oude;) Eigenwijs ding...zucht. Dus in de houdgreep, in het zitje gedrukt, gordel dicht....en vast is vast:D Toen vond ze het ineens wel leuk;)
    Maar wat fietst dat heerlijk licht zeg:)

Ik ga ons hier maar weer ff klaar maken voor een nieuwe werkdag...op de fiets vandaag ipv de auto:D
    Morgen nog ff 2 uurtjes en dan naar Borneeeeeeee (nee niet op de fiets:p) op koffie visite bij ene Silvia??? Vage kennis:p:D

18. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Balen zeg:( Op de volgende ronde dan maar:) Ik zal duimen!

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.434
    113
    Die Silvia van die lange dagen :p. nou veel plezier dan maar.

5 mei nee dat kan niet dan is mijn mams jarig :D, 4 mei zou dan weer wel kunnen ;).

Het is hier momenteel wel erg rustig denk dat iedereen heerlijk geniet van het mooie weer. Hier ook veel maar er ligt nu iemand te slapen dus heb ik even rust en daar geniet ik dus fijn van voor dat ik het weet is meneer weer wakker en heb ik de handen weere vol ;)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Datum maakt mij niet uit!!!!!! ik kan alle dagen want heb vakantie... ik drop de tweeling bij schoonmoeders en kom met mathijs :D
    Regelen jullie maar een datum onderling en dan komen wij wel aangesjokt :p

Verder laptop gecrashed *ZUCHT* al voor de 1000000.0000000 e keer zo onderhand... word er echt een beetje sjaggie van en kan daar echt niet goed tegen.

Morgen koffie?? waar bij mij?? oh gezellig :D jah een vage kennis geloof ik ook idd :p
    Vandaag gekeken voor iets lekkers maar bleeeeh morgen maar weer proberen ;)
    als mooi weer en de tweeling slaapt kunnen we op de hoek wel naar de speeltuin? of ze kunnen achter het huis spelen ook een zandbak en auto's etc etc... mijn . nee mijn. nee mijn. ;) onderonsje sorry :)

Lima goed dat L en K het nu weer goed doen en zijn opgeknapt, niks aan zieke tweelingen pffff

Kieke waar ben jij dan? is er al iets geregeld op je werk???

Blaine hoe gaat het nu met jou? en je knappe mannetje:)

Hoe leer je je kind van bijna 3 :D dat hij moet trappen op de trekker om vooruit te komen... hij schijnt het gewoon niet te willen snappen pffffff

Deel Deze Pagina