Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    he hallo,

Ik zie tot mijn grote verbazing dat er een topic is voor twentse meiden, als er nog plek is zal ik graag mee willen schrijven.
    Ik kom uit Wierden en ben 33 jaar.
    Heb een zoon van 1 jaar en 3 maand, geboren in Almelo op het ziekenhuis.
    Ben geboren en getogen Wierdense, verhuisd naar Apeldoorn, daarna Deventer.Kwam mijn man na een poos tegen en die kwam uit Wierden dus nu weer terug in Wierden.
    Verder werk ik in de zorg.

Ik zie dat er veel mensen in de MMM zitten en die wil ik veel succes wensen en ik hoop dat het snel "raak" bij jullie is.

gr
    Kieke

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Welkom Kieke

Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
    Het is een beetje rustig topic helaas... vind dat ook ontzettend jammer.
    Mischien kunnen jij en ik als nieuwkomers er een beetje leven in blazen hahahaha.

Ik ben dus silvia 36 jaar oorspronkelijk kom ik uit brabant.
    via een omweg hier in overijsel terecht gekomen toen mn man leren kennen. getrouwd en via mmm 3 heerlijke kids mogen krijgen.
    en nu is onze wens helemaal vervuld en zoeken we een goede
    bestemming voor onze over gebleven cryo's :D
    en verder lijkt het me gewoon leuk om online contact te hebben met meiden die uit de omgeving komen.

;)

3. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18

Hier komt een poging:D
    Ik zie dat je 3 kinderen heb (na het topic te hebben doorgespit) en als ik goed zag een tweeling. Wat een geweldig iets.
    Zal nu maar met iets cliche's komen; wat zal je het druk hebben.
    Werk je er ook nog naast?

Hier een duidelijke keuze gemaakt om het bij 1 te houden, dus ons gezinnetje is nu ook compleet.
    Moet zeggen geniet elke dag van mijn mannetje.
    Daarnaast merk ik dat ik een poos uit het dorp weg ben en dat mijn vriendinnen ergens anders zijn neergestreken dus van mijn kant zijn alle onlinecontacten van mensen uit de omgeving welkom.

Ga maar eens aan het werk (hoezo illegaal:D).

gr
    Kieke

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik heb inderdaad 3 kinderen en mn man heeft er nog 2 bij zijn ex dus in totaal bestaat ons gezinnetje uit 5 kinderen :D alleen 3 zijn continue aanwezig 1 is in co ouderschap dus 2 weken hier en 2 weken bij zijn moeder. en de andere is altijd bij haar moeder maar komt 1x per week meeeten hier en komt langs als ze zelf zin heeft :D
    we wilden voor nog 1 kindje gaan maar dat waren er ineens twee :D

Tweeling en druk dat hoor je heel vaak idd die vraag maar het valt reuze mee hoor ;)
    Scheelt dat we onze zoon al hadden toen de tweeling kwam dus die draaien dan automatisch mee in het gezin en ritme :D
    maar was wel even stevig aanpoten in het begin tot je gewend bent.

Verder werk ik inderdaad nog 20 uur per week en gaan de kinderen naar oma en tante als ik aan het werk ben.
    .
    Ken het gevoel wel alleen te zijn hahaha al mn famillie en vrienden wonen in brabant en hier ken ik dus eigenlijk niemand buitn mn collega's om...maar daar ben ik buiten het werk om niet sociaal mee (alleen maar mannen bijna)
    was daarom ook heel blij toen ik dit topic vond en ben gaan schrijven...is alleen ontzettend rustig is wel gebleken hahahaha

Maar we doen ons best om een beetje leven in de brouwerij te schoppen :D

en jij werk jij nog?

5. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Dan gaan we maar eens dit topic levendiger maken.
    5 kinderen:$????? Moet wel gezellig zijn.
    Maar goed dat er het fenomeen ritme bestaat............
    En inderdaad iedereen gaat daarin mee.

Dus je werkt in een mannenwereld. Hier het tegenovergestelde, alleen maar vrouwen. Wel een man, maar of je die man kan noemen is een 2e.
    Ik werk net zoals jij 20 uur, hoewel dat in de praktijk nog wel eens meer wil zijn.
    Wat voor een werk doe je?

Ik ben momenteel aan het werk, saai, totaal geen zin net zoals mijn 5 bewoners die overduidelijk in de weekendstand staan. Ze hangen voor de tv en doen verder niets. Hoewel er komt net een volledige familie aanzetten. Dus de koffie mag aan. Ga maar eens echt aan de slag.

gr
    Kieke

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    nu aan het werk balen zeg!!!!

Ik moet ook aan het werk even mn zoontje heeft trek in een fles volgens mij :D

kom vanavond nog even kijken eerst even alle mondjes voeden hier.incusief de mijne ;)

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hey hallo allemaal!

ik zag dit topic ook en kom ook ff "inbreken"

ik zal mij ff voorstellen, mijn naam is hier tukker en dat zegt al genoeg haha! ben 28 en woon samen in oldenzaal met mijn mannetje, en we kennen elkaar al 5 jaar. En sinds 8 weken zijn wij een gezinnetje met onze mooie dochter!

@ silvia, zal wel een hele onderneming zijn om alle kinderen te voorzien van eten incl jullie zelf! en daarnaast ook nog 20 u werken las ik?! respect!

over werk geproken, ik ben nu thuis mama maar in het voorjaar pak ik mijn vrijwillegers werk weer op. aan gepast aan de dienst van mijn man.
    Renske heeft net de fles op en heeft nu haar huiluurtje tot de volgende voeding. en ik ga mijzelf ook voorzien van eten.

8. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    #88 kieke77, 23 okt 2010
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
    @ tukker

Welkom hier en nog gefelciteerd met je kleine ( mooi naam trouwens)!!! Mijn info staat een bladzijde hiervoor of op deze bladzijde!
    Help je ons mee hier de boel wakker te schudden? Sylvia en ik doen een poging:D.

gr
    Kieke

9. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Erg balen met het werk, maar anderzijds alles wat ik nu werk hoef ik niet door de weeks.
    Hoef ik moeder en schoonmoeder ook niet lastig te vallen met de beruchte vraag, kun je oppassen. Hij gaat trouwens ook 1 keer in de week naar een KDV.
    Manlief heeft dus nu een papamiddag en avond.

Ondertussen hier 5 monden gevuld met zelfgemaakte spaghetti.
    Een bewoner al in de pyama zitten, was te laat bij de wc en dacht me nog even mee te kunnen pakken, helaas voor hem niet gelukt:p.

Maar inderdaad zoals tukker zegt, 20 uur werken en zoveel kinderen, een woord respect, sylvia.

Wat voor een vrijwilligerswerk doe jij, Tukker?

Ga nu maar eens mijn broodje opeten.

gr
    kieke

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey wat gezellig nog meer meiden uit de omgeving! Het is inderdaad wel een erg rustig topic. Ik ben de afgelopen week nauwelijks online geweest omdat mijn man lekker een week vakantie had.

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ kieke, bedankt voor het compliment over de naam van ons dochtertje! We hebben er aleen maar posieve reacties op gehad!

Mijn werk is mijn hobby, ik werk op een asiel als honden verzorgster. Het werk bestaat uit, De kennels schoonmaken, de dieren eten geven. en uitlaten en vertroetelen voor zover je dat met de hond kunt. Het asiel waar ik werk is www.dierenasieloosttwente.nl Ik werk niet met katten ben er zwaar allergiesch voor! wat ik heel erg jammer vind.

Ook werk ik nog vrijwillig op een zorg centrum met demente, somatische en psychiatrische mensen. Ik werk daar in de actieviteiten erg gezellig en leuk. Doe bloemschikken met de mensen op vrijdag ochten. Zo doe ik ook nog wat met mijn opleiding wat ik heb gedaan als bloemiste.

En met wat voor bewoners werk jij kieke?

@ sylivia, mag ik vragen of je tweeling 1eiig is of 2?
    En merk je ook al iets tussen de band van hen 2, omdat je weleens hoort dat 2lingen echt byzonder op elkaar kunnen reageren... trouwens leuke namen lekker simpel hou ik wel van!

@ guusje, ik lees in je onderschrift dat jullie voor een 2de kindje gaan. Heel veel succes! en heb je een gezellige week gehad met je man en lucas, mooie foto van hem met die prachtige pet op! die houden we erin, ben nl groot fc twente fan en ga morgen weer naar de wedstrijd! heb al een paar jaar een seizoen kaart.

12. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    @ Tukker
    Leuk dat je werkt met ouderen en dieren en dan nog vrijwillig, respect. Werk zelf met verstandelijk beperkte mensen met een psychiatrische stoornis.
    Heftig, maar wel leuk. Alleen zoals vandaag kan ik mijn werkmodus moeilijk vinden. Kort nachtje gehad, zoonlief krijgt 3 kiezen door. Heb hem zo'n 8 keer voorbij horen kletsen en manlief snurkt er gewoon doorheen8).

Renske hadden we hoog op ons lijstje staan voor een meisjes naam. We hebben voor onze zoon ook een echte frieze naam, Jelmer, schijnen er toch een voorkeur voor te hebben;).
    Terwijl we echte twentenaren zijn.

Guusje, hoop inderdaad dat jullie een leuke week hebben gehad. Altijd gezellig met het gezin samen zijn.

Haha, ik "mag" geen fc twente fan zijn, kom ik het huis bij mijn ouders niet meer in, aangezien mijn vader scorebord doet bij Heracles:p.

gr
    Kieke

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi...

Kom dan ook nog even binnen!!!!!
    Ben nu geen echte tukker meer, maar ik doe hard mijn best om het weer te worden...

Heb vanaf mijn geboorte tot 6 jaar in Almelo gewoond, daarna verhuist naar Tubbergen en daar tot mijn 23e gewoond.
    Nu woon ik in omgeving Deventer, maar ik heb mijn mannetje zover dat hij wel met me mee terug wil naar Tubbergen.
    Het is alleen niet zo'n fijne tijd om het huis te koop te zetten, vandaar dat we daar nog even mee wachten!

Ik ben 27 jaar...zwanger van ons 1e wondertje en in het dagelijks leven ben ik juffrouw van groep 7 (maandag/dinsdag) en groep 6 (woensdag)!
    Nu dus lekker verlof!

Ik ga nu slapen, probeer het ook een beetje bij te houden hier, maar de bevalling zit er aan te komen, dus kan zijn dat ik dan ineens weg ben, haha!
    Maar sil ken ik natuurlijk uit een ander topic, dus zij zal het dan vast wel melden hier!!!

Tot snel!
    Liefs

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Tukker, hier ook een groot Twente fan. Helaas moeten mijn man en ik de seizoenskaart delen, dus hij mag vanmiddag weer. Gelukkig is het slecht weer, dus dan vind ik het niet zo heel erg ;)

De vakantie week is bij ons wel een beetje in het water gevallen. Het begin van de week was mijn man ziek en donderdag kreeg ik het ook te pakken. Nu maar hopen dat het Lucas wel bespaard blijft.

@ Loesie, spannend zeg je bent echt al bijna uitgerekend.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hi Loesie :D:D:D:D.

Hier een brakke nacht en avond gehad alle drie de kinderen zijn ziek :(
    dus neusspraytje hier zetpil daar troosten met huilbuien.....
    Maar de nacht weer overleefd en nu liggen de tweeling die overigens 2 eiig is :D in de box te spelen. en Mathijs is druk bezig het huis te slopen.

deze week lekker vakantie dus gewoon genieten van mn gezinnetje..zit er aan te denken om als het nog een keer lekker weer word om dan met de kids naar de kinderboerderij te gaan in Hengelo...
    maar moet het wel lekker zijn en moeten de kids beter te pas zijn dan nu natuurlijk.

@tukker welkom hier..hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    hier stiefzoon ook helemaal idolaat van fc Twente.. zelf geef ik weinig om voetbal.toen we nog in almelo woonde keek mn stiefzoon altijd de andere kant op als we langs het stadion reden hahahahahaha zo grappig heb hem ook veel geplaagd toendertijd :D

@tweeling ze zijn dus twee eiig wel hebben ze gewoon een speciale band zo gauw je ze naast elkaar legt in de box grijpen ze meteen elkaars handje vast zo gaaf om te zien.

euh ik weet even niet meer wat er allemaal gezegd is...
    oh ja vrijwilligers werk in asiel en bejaarden super :)
    werk met mindervalide psychiatrisch mensen respect echt waar lijkt me heel zwaar.

wat mijn werk betreft is niks bijzonders gewoon in een bedrijf wat explosieveilige besturingskasten maakt voor olieplatforms en gas centralen etc... ik bouw gewoon de kleine kastje in elkaar. stelt niet veel voor ;)
    maar ik heb er lol in en ik ben even lekker buiten de deur en zie zo eens wat mensen om me heen :D

zo ga eens even kijken wat mn boerderij heeft gedaan op hyves :D tot straks allemaal!!!!!!

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sylvia, leuk de kinderboerderij in Hengelo. Ik woon er vlak bij, dus wij gaan ook geregeld brood brengen aan de hertjes. Lucas vind dat altijd helemaal leuk.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Moet eerlijk zeggen ben er nog nooit geweest :) wist niet waar dat die ergens zat maar zit vlak bij de c1000 daar hoorde ik pas..dus de moeite waard om eens heen te gaan :D

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ loesie, @ bevallen, You can do it!! Appeltje eitje toch?
    maar heb je verder een goede zwangerschap gehad?
    tuulk bin ie een echte tukker, je bent er geboren!

@ silvia, balen dat de kids ziek zijn, buikgriepje verkoudheid?
    Succes met zusterje spelen..
    En over je werk, als je er maar lol in hebt!
    Btw i love your avatar, mooie spreuk heb je eronder.

@ guusje, Hmmm kaart delen da's wat minder...en anders moet je ook zoveel oppas regelen. heb er wel zin in vanmiddag. Mijn man komt uit de achterhoek en is voor de graafschap. hij is giteren geweest. ja een echt voetbal huis hier haha!

@ boerderij, hier zelf een boerderij. hondje + 2 konijnen.
    en ga zo zelf eens kijken hoe het er voor staat met mijn virituele boerderij @ hyves.

kijk straks wel weer, ga renske in bad doen een daarna voeden.

tot straks!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    We hebben wel een hertenkamp hier in Borne :D mn schoonmoeder woont daar tegenover dus daar loop ik wel vaak even omheen met Mathijs :D maar ja diertjes aaien is zoooo veel leuker denk ik hihihi

zit nog in mn pyama dus ga me snel even aankleden en wassen...dan kan de luie zondag weer verder :D

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Guusje is de c1000 nu nog wel open vanmiddag of is dat niet meer???vond het altijd wel fijn dat ik zondags nog dingetjes kon halen die ik vergeten was op zaterdag :(

Deel Deze Pagina