Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden, kwam dit topic tegen en dacht he wat leuk:D
    Ik woon samen met mijn vriend en onze kleine Chloé in Oldenzaal, ben hier geboren en getogen.
    Sinds Chloé er is is mijn sociale leven een beetje naar de fillesteinen(schrijf je dat zo?)gegaan doordat ik geen baan meer heb en we maar 1 auto hebben die mijn vriend dus gebruikt voor het werk.
    Ben dus veel thuis te vinden, Chloé kan nog niet goed zelf zitten dus ben ik nog wat beperkt in mijn doen en laten, maar we hebben een superdochter hoor dus maakt me niks uit, maar ja af en toe wel saai hoor:(
    Dussssss ik kom hier gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden:D:D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Welkom hier :D word nog gezellig zo :D:D:D:D:D:DD:

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Welkom palmie!

Leuk dat je uit oldenzaal komt. Ik woon namelijk ook in oldenzaal.
    kan mij voorstellen dat het soms saai is om veel thuis te zitten.
    Groot gelijk dat je hier je tijd komt doden :p. En dan komt er ook wat meer leven in de brouwerij hier!

@ all, hebben jullie nog hobby's? Dan behalve hier kletsen:D.

Ik houd mij vooral bezig met ons hondje yoshi:), en lees veel over honden en andere dieren. Ook hebben wij konijnen die niet erg tam zijn, ze komen uit een konijnen asiel www.asielgoofy.nl bij ons hebben ze een mooi groot hok, is nog altijd beter dan in het asiel zitten:D. Oja en naar fc twente gaan en voetbal kijken. En mijn werk zoals ik het al eerder heb vermeld hier.

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Palmie, welkom hier. Ik ben ook een thuismama, dus ik weet wel wat je bedoeld met dat het soms best saai kan zijn.

@ Sylvia, volgens mij zijn de winkels hier zondags nog wel gewoon open. Alleen dit weekend is de C1000 dicht bij de kinderboerderij wel dicht, omdat ze aan het verbouwen zijn.

@ Tukker, ik heb niet echt veel hobby's, maar lezen doe ik erg graag. Al kom ik daar met mijn kleine druktemakertje niet echt aan toe.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ok thnx Guusje
    Dan ga ik maar op esrein kijken vanmiddag kom er net achter dat ik rijstebloem vergeten ben :(

Ik was tot voor kort ook een thuisblijfmama hoor... tijdens mn 1e Zwangerschap zware BI gekregen en heb daar dus last van gehad tot aan mn Laatste bevalling... dus ben nu weer zo'n 2 maanden aan de slag.
    En zelfs dan nu ik 20 uur werk vind ik het soms best saai..omdat je met drie kids toch aan huis gebonden bent en niet zo heel makkelijk ergens heen gaat.
    en dan ben ik heel erg blij dat ik hier op zwangerschapspagina in verschillende topics schrijf hahaha toch andere praat dan alleen gebrabbel van babies :D

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hobby's? euh geloof dat ik tegenwoordig weinig hobbies heb eigenlijk...heb vroeger altijd veel paard gereden en voor ik hier kwam wonen deed ik een verdedigingssport.. maar meer hobby's heb ik niet buiten mn laptop om dan :D

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hmmmm hobby's......geloof niet echt nee, zo wel een hoop schelen natuurlijk als je de hele dag lekker bezig kan zijn maar ben nog zoekende:D
    Tja ben wel van plan weer aan het werk te gaan maar we zitten nu nog ff met opvang dus ben bang dat het volgend jaar pas word.

Net ff de stad ingeweest, koopzondag hier dus dat was wel ff gezellie maar 1 nadeel....het kost weer centjes he;)

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Koopzondag???
    Oh ja in Oldenzaal natuurlijk. had vanmorgen nog gekeken of hier ergens koopzondag is maar niks nada noppes.
    Ik ben op zoek naar iets voor de ramen..gordijnen oid vind die nieuwe rolgordijnen ook zogaaf die met dubbele stof maar nadeel is dat wij een imens grote raam hebben en aan een stuk en dat kan dan weer niet omdat dat te zwaar word :( Baal er onwijs van...
    aan de achterkant hebben we vlak voor mn bevalling alles laten opmetselen en kunstofkozijnen erin laten zetten en is de lengte van de raam dus in drie stukken verdeeld dus daar kan ik die rollers wel neerhangen maar dan zit ik nog met de voorruit die is wel 3.62 meter ;)
    ach ja we hebben vakantie een week dus gaan maar eens rondshoppen denk ik ;)

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Das best lastig om dan iets te vinden he Sylvia maar ja met vakantie kan je op je gemakkie ff rond kijken toch, je vind vast wel iets leuks!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja dat zal best wel lukken maar welke idioot heeft het ooit bedacht om er zulke grote ramen in te zetten hahahahahahaha.en dan ook nog een gipsplafond dus geen beton neeeeeee overal houten vloeren met een gipsplafondje dus voorzichtig zijn met ophangen ook nog :(

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja soms zijn dingen heel krom gemaakt, wij hebben het in de slaapkamer, een gipswandje en dan ook nog schuinaflopend, erg handig met gordijnen dus maar een rolgordijn opgehangen;);)

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    het is inderdaad lastig ophangen met gips plafond en gips wanden. wij hebben gelukkig overal beton.

Vanmiddag niet echt een top wedstrijd gezien, maar we hebben 3 punten! En psv feyenoord 10-0 :$wat een stunt zeg!

Hmm was het koopzondag in oldenzaal? Heb vast niks gemist;). kom elke week wel in de stad voor boodschapjes.

13. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    En nog een twentse meid erbij, welkom Palmie.

Haha, die 10-0 is nu als eerste bij het journaal.
    En voor de Fc Twente fans gefeliciteerd met de 3 punten.

Lees net over moeilijke ramen en schuine wanden. Hebben wij gelukkig geen last van. Erg irritant lijkt me dat. Succes met zoeken

Hobby's. Lezen, zwemmen doe ik 2 keer per week en ik ski graag (kan het jammergenoeg maar 1 keer per jaar)

Doen jullie wel eens iets zonder kinderen?
    Ik kreeg net te horen van de vrouwen van de vrienden van mijn man, dat ik een ontaarde moeder ben omdat ik 1 keer per jaar een weekend weg ga met een vriendin. Zij heeft het erg nodig heeft 2 kinderen, 1 met autisme en 1 met ADHD.Daarnaast vind ik het ook wel gezellig.
    Ze vonden dat ik het echt niet kan maken naar mijn zoon en manlief.
    Dat ze een heel weekend het zonder mij moesten redden:(.

Ik ben trouwens volgende week in Oldenzaal, ga winkelen.

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ha ladies!

Hier nog een echte twentse meid!;)
    Ik ben geboren en getogen in Almelo, waar ik met mijn man en 2 kinderen woon. Inmiddels zijn we bezig met ons 4e kindje (1e kindje is bij de geboorte overleden) en ben ik 3 dagen overtijd!
    Heel spannend dus, ga morgen of overmogen testen!

Leuk dat er een speciaal topic is voor ons twentse meiden!:D

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Pffff hier moest ik ff op reageren, volgens mij zijn die vrouwen van je mans vrienden ontaard. Alsof je als moeder/vrouw nooit eens met je vriendin(nen) weg mag om wat leuks te doen?!
    Mannen morgen dat zeker wel, die doen dat toch ook geregeld, want dan gaan ze weer met de voetbalclub weg, dan is er weer een wedstrijd overver of gaan ze weer met het vriendenclubje weg omdat ze dat altijd al deden... PFfff praat me dr niet van, het bloed kruipt me al weer bijna onder de nagels vandaan!

Gewoon lekker gaan meid, je bent in mijn ogen zeker geen ontaarde moeder, juist een goede moeder, die op zijn tijd ook even gewoon haarzelf kan zijn behalve moeder zijn. Je even weer opladen en energie opdoen, waardoor je juist weer een leukere moeder wordt omdat je van het leven geniet ipv aan huis gekluisterd zitten en alleen maar moeder zijn.

16. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Welkom hier en spannend dat je gaat testen.
    Hou ons op de hoogte.

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Oei Mieni wat spannend, duim, duim en nog eens duim:D:)

18. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18

Bedankt voor de lieve reactie.
    Ik zat ook met mijn mond ongeveer op de grond:$. Mannen van hen gaan altijd weg. Gerust ook een nachtje weg, de vrouwen blijven dan bij de kinderen.
    Bedenk me dan als hun er maar gelukkig mee zijn, maar hun reactie verschrikkelijk.
    Zo kortzichtig, zijn dus ook niet mijn types, tolereer ze, maar voor de rest een avondje met ze, verschrikkelijk.
    Denk maar ieder zijn ding.
    Trek zeker mijn eigen plan, maar dit was weer een momentje dat ik even weer aan mijzelf twijfelde.

Hier gaan mijn duimen voor je draaien

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Klinkt alsof je met de vrouwen van mijn mans vrienden hebt gesproken! Die zijn precies hetzelfde! Je tolereert en respecteert ze en daar houdt het dan ook mee op...;)

Je hoeft niet te twijfelen hoor, maar voor mannen is het een hele normale zaak dat vrouwen thuisblijven en die vrouwen denken dus hetzelfde. Jammer jij niet, maar dat maakt je geen ontaarde moeder.
    Het lef uberhaupt om zoiets te zeggen!

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    wat is het hier ineens druk :$, ik heb netjes alles terug gelezen maar voel me net een vergiet en ben dus alles alweer vergeten :) wie wat schreef.

@ voetbal, mijn man is ook een twentefan, wordt ons hier niet altijd in dank afgenomen met buurmannen die altijd naar de wedstrijden van heracles gaan :D.

@ Zwangerschap, succes met je bevalling, het schiet al lekker op.

@ Testen, ooh spannend zeg duim voor je mee dat het raak is.

@ Hobby's, lezen en de honden maar moet zeggen momenteel niet zoveel tijd voor, er vraagt iemand veel aandacht ;).

Deel Deze Pagina