ik wacht denk ik ook maar buiten, ken er inderdaad een paar, maar op een groep afstappen is nog steeds niet mijn grootste hobby.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden Kieke, ik vind het ook verschrikkelijk. Ik krijg al hartkloppingen als ik eraan denk.
gewoon allemaal buiten wachten...is denk ik het fijnst voor allemaal..ben daar zelf ook totaal geen held in hahaha
Ik loop wel vast naar binnen om een grote tafel te scoren (en omdat ik het iets te fris vind 's morgens). Ik ben bij de Pamperzone
Nou, ik wacht ook wel liever buiten. Ik ben ook niet bekend daar en ken nog niemand van gezicht. Tot morgen dan maar!!!
Hahah en ik maar denken dat ik de enige ben die het spannend vind Bien, ik zit hier ook nog maar zo een 2 weekjes hoor en idd je komt er zo tussen. (complimentje voor alle andere meiden) Al is het nog wel even kijken wie nou wie is en met welk verhaal maar dat komt vanzelf. Bij jou weet ik het nu gelijk! Voor mij is het dus ook de eerste keer. Het gaat om 10.00 open dus we zullen toch wel met elkaar in de rij staan en op zoek naar de pamperzone. Maar ik zal idd ook even buiten wachten. Als nienke dan nog geen verschrikkelijke honger heeft tot morgen allemaal en slaap wel alvast! oww ja bien, ik ben dus petra en bijna 7 weken geleden bevallen van mijn 1e kindje.
o meiden, ik wens jullie heel veel plezier morgen. Ik baal ervan dat ik er niet bij kan zijn. Ik probeer in de week van 30 mei nog naar Nederland te komen en zou het dan wel leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten. Silvia, hoe is het nu met Mathijs en Sanne? Kieke fijn dat je neefje thuis is
je kunt ook prima voor in de hal wachten als het buiten te koud is die is groot genoeg . Ik zal ook lief buiten/in de hal wachten op de rest, ik wil ook rustig mijn nummer geven mocht iemand het fijn vinden evt te kunnen bellen smsen als er wat is of als je wat later ebnt, dan pb maar ben morgenvroeg nog wel even op de computer dus dan zie ik het wel.
Goedemorgen allemaal!!!!! mijn nummer is ook beschikbaar voor wie hem wil.... pb maar even en dan stuur ik hem op
Goedemorgen! Ik heb er heel veel zin in vandaag. Alleen hoop ik dat het humeur van Lucas nog iets opklaart, hij was vroeg wakker en een beetje een ochtendhumeur. We zullen het zien.
Goedenmorgen Hier alles al in de kleren en klaar om te vertrekken Kids hebben er zin in, en mams trouwens ook Ik ga vast op een grote tafel liggen, vast is vast toch Dus als je iemand ziet liggen op de tafel zit je goed hahahaha. Hyves doet ut niet grrr:x Stom!
Schrik me net dood kijk op de klok 9 uur dammmmnnnnnn dan haal ik het helemaal niet hoe kan dat allemaal ineens zo snel gegaan zijn??????????? dus als je gewoon goed kijkt doos zie je dat het 8 uur is ipv 9 uur hihihihihi goddank dom he
Schop me zo van msn af want moet iedereen nog wassen en aankleden *zucht* wat een drukte en dat in mn vakantie
hier ook nog thuis en ik moet nog wat afleveren.. ik kom er aan!!! effe gauw de was buiten hangen is ie droog als ik thuis kmt daaaaaaaaaaaaag
Haha wat zijn jullie druk deze morgen, ik eet even mijn ontbijtje op en dan kom ik ook die kant op hihi tot strakkies!!