Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Liekje welkom

Dames mijn vlucht is geboekt, zou het leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten, ik zou 3, 4, 5, 6 en 7 juni kunnen. dus laat maar wat horen. misschien een leuke speeltuin of dierentuin nordhorn?

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    he wat leuk Sjors dat je deze kant opkomt en ontmoeten is altijd gezellig. Heb ik afgelopen woensdag weer ontdekt.
    Ik kan 4,5 juni de hele dag,6 juni in principe alleen in de ochtend, moet vanaf 4 uur aan het werk.
    Nu eens kijken wat de anderen willen

Liekje trouwens welkom hier.

Dames, het taartje smaakt lekker!!!

Ga Jelmer uit bed halen en naar de bieb met hem. Nieuwe boekjes voor hem halen.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey, ik kan 3, 4 en 6 juni wel.

Jij hebt het taartje dus al geproeft? Dat scheelt weer voor ons, dan weten we iig dat we het taartje niet voor niks in de vriezer hebben gezet.

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik kan ook 3 4 5 6 juni wel geloof ik ;) daarvoor kan ik niet want dan word onze vloer geisoleerd en daarna word er laminaat gelegd EINDELIJK!!!!

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ik zal zo wel even een poll op hyves plaatsen

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

mijn ventje met de hond van onze vrienden.klaar om te gaan zwemmen in hun zwembad

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Leuke foto Sjors!

Ik ben zo ontzettend trots op mijn kleine grote man! Hij heeft sinds vanmorgen een peuterbed en hij is net heel lief gaan slapen. Eerst moest hij wel heel hard huilen, maar volgens mij ligt hij wel nog steeds in zijn bed.

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Guusje, fijn he dat ze dan toch gaan slapen. Daan heeft voor zijn 2de verjaardag een groot bed gekregen, hij wilde er direct in slapen, hebben ook nooit geen problemen gehad!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Mathijs is 3 geworden maar heeft ook een peuterbed maar nog steeds de zijkanten erin ;) durf ze niet goed eruit te halen omdat ik bang ben dat ie dan midden in de nacht aan ons bed staat hahahaha

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wij hebben het vooral gedaan omdat we 2 juli op vakantie gaan en ik eigenlijk niet van plan was om een campingbedje mee te nemen in onze kleine auto. Dus daarom gaan we nu vast oefenen, het is ook zo zielig als hij in een vreemde omgeving voor het eerst in een groot bed moet.

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ja wij moeten ook hoognodig gaan proberen maar ben zo bang dat hij eruit valt hahaha hij ligt altijd met zijn rug tegen de rekken aan ;S

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Lucas is ook een enorme draaikont hoor, ik leg hem voordat wij gaan slapen altijd weer recht in bed.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julian lag met 1 jaar en 8 maanden in grote bed tja 1 persoons hahaha ik had geen zin om elke keer alles te moeten veranderen hij is 2 x uit bed gevallen (geen zijkant) nu hebben we aan zijn nieuwe bed iets gemaakt zal ff foto erbij doen
    deze bed kan je omdraaien tot halve hoogslaper als die wat ouder is dus wij zijn helemaal blij :D
    hij slaap tot nu toe altijd nog netjes in midden nouja op enkele x naar dat die bij de rand slaapt dan moet die drukke dag/avond gehad hebben.
    zie die stang is eigenlijk gewoon een gordijn rails(rol) hahaha ronde dus

14. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Mooi bed Bengeltje!

Lucas heeft het vannacht echt heel goed gedaan. Hij moest eventjes huilen, maar viel al heel snel in slaap. Hoe trots kan een mens zijn!

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Bengeltje, dat bed hebben wij ook! leuk he, alleen hebben wij die witte planken met schoolbordverf zwart gemaakt, kan hij lekker tekenen.

Guusje fijn dat het toch goed gaat in zijn nieuwe bed!

Hier erg moe, was gisteravond lekker stappen met een aantal vrienden, eerst lekker eten op het terras, toen naar het theater voor een moderne dansvoorstelling op de Portugese fadomuziek en toen weer het terras op. Was om half 3 thuis en om 5 uur ging de wekker weer. Moest ik er weer uit om te melken. Hopelijk kom ik de dag door. Daan gaat vandaag naar vrienden van ons lekker zwemmen en ik mag gras harken.

Fijne zondag allemaal

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    jeetje Sjors dat zijn toch geen tijden meer whahahahahaha
    Ik hoop ook datje de dag doorkomt;)
    Succes vandaag in ieder geval

Jeetje het heeft een hoop geregend hier vanacht zeg... ik schrok ervan hahaha

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bengeltje leuk bend voor Julian!

Hoe zit het trouwens met de verhuisplannen? heb je er niet meer over gehoord..op een laag pitje gezet weer?
    is ook veel te gezellig hier in Twente he ;)

18. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Wat knap al die grote bedjes... Hier is de wieg nog ruim voldoende:D

en vandaag DE dag he meiden!! Zou het weer zo een mooi feestje worden als vorig jaar, zou wel leuk zijn!!

Wij gaan strakkies bij vrienden gezellig kijken en eten maar eerst even wandelen denk ik.. Nienke vind de box even niet zo leuk meer..

groetjess

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    guusje wat fijn dat die goed geslapen heeft

sjors ja stevig bed is het ook en mooi inderdaad
    ik wil dat aan de binnenkant van de deur doen waarschijnlijk schoolbord verf dan kan die ook kleuren.
    dus gister leuke avond gehad ? gelukkig idd geen tijden joh hihi

silvia de verhuisplannen gaan wel door alleen het werk zit nog ffkes niet mee hij heb dinsdag weer gesprek en gezellig in Twente ? nou hier niet hoor :(

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bengeltje hier in de straat wel gezellig hoor... en we hebben hier nu een gezellig clubje opgebouwd om dingen mee te ondernemen.....hier in de straat 2 huizen verkocht in 2 weken tijd :$
    Huis 2 deuren verder is voor 125.000 euro verkocht niet normaal zo laag die prijs pffffffff woont nu een vrouw alleen met kinderen in...

Voetbal...ik volg het niet maar hoop wel dat twente wint natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina