haha ja verschil moet er weze hier nix aan hoor hahahahah ja dat is wel zo maarja ik heb nooit vervoer ikke nie rijbewijs he hahahahha twente verloren
Bengeltje woont nu in hengelo nog maar wil terug verhuizen richting wageningen/arnhem.... vanwaar de baaldag dan??? ik zit serieus te denken om nog 2 taartjes te maken van de week voor de tweeling om in te meppen¿¿¿ Kus wat vind jij ervan na ons gesprekje van vanmiddag????
spreken we morgen even af hoe en wat ok ik ga zo douchen met M en dan gaan L en S in bad en flesjes en dan naar bed dus weinig pc tijd meer en aangezien jij gaat hardlopen zometeen
zoals silvia al zij hengelo haha ben van plan om te verhuizen naar arnhem/wageningen taarten maken leuk joh wil ik ook wel leren hihi
Aha bengel, jammer dat je hier je draai niet kunt vinden.. Hoe ben je hier terrecht gekomen dan? Tja waarom ik nou een baaldag had, zeg het maar.. gewoon nergens zin in.. Morgen is het vast weer een andere dag! truste meiden en sylvia, succes met de taarten! Kus, knap hoor dat je zo goed volhoud!
Komt he;emaal goed meis....je weet het deze wacht tijd tot aan de echo is net zo erg als de wachtweken..... we duimen allemaal voor een mooi kloppend hartje voor jou:d Wanneer is Lucas nu precies jarig??????
Dank je meis! Ik hoop het ook. Lucas is 7 juni jarig! Luuk en Sanne al veel sneller he? Heb je alles al een beetje klaar?
Sms je me morgen even als je de echo gehad hebt?? ben ik nog op mn werk denk ik vandaar! ja zaterdag is het grote feest hier er is me toegefluisterd dat er mooi weer aan komt voor de verjaardag dus dat hopen we dan maar ik wil een speeltent kopen met ballen moet nog even kijken wat allemaal want het kost allemaal een bult geld tegenwoordig pffff ook wil ik dus nog 2 taartjes maken...nu ben ik de komende donderdag vrij dus dan kan ik de cake bakken en dan vrijdag middag versieren eventueel..... dus donderdag even hier in dat zaakje kijken in borne naar fondant en vormpjes etc heb er helemaal zin in... Kus als je je verveeld en een hobbie er bij zoekt deze week dan weet je waar je moet zijn
Klinkt leuk zeg! Het zoontje van mijn vriendin heeft vorig jaar ook zo'n tent gekregen toen hij 1 werd en dat was een groot succes. Ik zal wel sms'en morgen.