Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
  2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ze zijn mooi hoor:D Nu maar hopen dat die grote ook lekker smaakt:p:p

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Weet dat die meptaart lekkerder is dan die andere denk ik..die is gemaakt van biscuit zag er gistere al heerlijk uit whahahahahaha heerlijk luchtig echt super leuk om te maken ook ;)

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Lieve Luuk en Sanne heel erg gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

LUUK EN SANNE, van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Jullie worden vast goed verwend!:D

6. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    lieve luuk en sanne. gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag en geniet van de mooie taarten die jullie mama heeft gemaakt. dikke knuf jelmer en kieke

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Luuk en Sanne gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag. Hoop dat de taartjes jullie zullen smaken!!!~
    @ Silvia, en toen had je 2 dreumessen wat een raar idee is dat he?

@ Guusje, ik blijf voor je hopen dat je woensdag goed bericht krijgt en dat het egwoon nog te vroeg was voor een echo. Knuffel voor jou!

@ Yippie, kan me er niks bij voorstellen dat je teveel kraamvisite krijg, ik wacht nog steeds op de mensen die langs zullen komen ;), dus ik zou zeggen geniet er nu maar van is toch leuk zoveel aandacht voor jullie kindjes.

@ Sjors, hoe is het met je? alweer een beetje bekomen van de knuffel van je koetje boe.

@ Peetjuh, en je puf alweer gevonden?

@ Hier, eigenlijk alles prima, Quinten zit erg onder de muggenbulten dus wel sneu maar hij lijkt er geen last van te hebben dus hopelijk blijft dat zo.

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hier ook geen kraamvisite gehad hoor.... in het ziekenhuis mijn ouders Bengeltje en mijn beste vriendin uit Brabant en verder geen kraamvisite hoor ;)

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Blaine, het gaat wel weer, moet alleen erg oppassen wat ik doe. Mijn buik is bont en blauw en erg gevoelig. Zelfs Daan tillen is eigenlijk al teveel en dan moet ik wel 2x daags melken.

Silvia, smaken de taarten? Een hele fijne dag en geniet van je dreumessen

Kraamvisite, hebben wij ook erg weinig gehad. Ja als we in Nederland waren met Daan dan wilden mensen wel komen, maar had zoiets van nee dan hoeft het niet meer. Had liever een kaartje gestuurd. Van onze vrienden hebben we allemaal kadotjes opgestuurd gekregen. Dat was erg leuk

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier zijn de krampen en het bloedverlies begonnen, het is dus definitief voorbij...

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Guus, wat balen, heel veel sterkte en huil maar flink. Dikke digiknuf!

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ah nee guusje:( ik had nog zo geduimd voor je nou ga nog harder duimen voor volgende week
    ps lees dat je nu bloed verlies had :( sterkte meis

silvia kan me idd nog herinneren bij kraam bezoek in ziekenhuis wat een kleine hummeltjes en moet je ze nu zien grote dame en heer

had je al gefeliciteerd ook op hyves maar nog een x nog gefeliciteeeeeeeeeerd hoe vonden ze het?

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    @ Sjors, maar even wat rustig aan doe en niet gelijk te veel willen. Tja kan me voorstellen dat bij jullie op visite iets te ver is voor menig geen, maar een kaartje is toch vaak het minste denk ik dan.

@ Guusje, ach lieverd wat spijt em dat voor je, ik had nog zo hard voor je geduimt en gehoopt, veel sterkte lieverd en een mega grote knuffel voor jou.

@ Silvia, en was het leuk?

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Meiden heb even een poll op hyves gezet voor een datum op te meeten. Graag even invullen, dan kan ik mijn dagen gaan plannen!

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik ben even helemaal in shock (positief hoor)

Hier ging net de telefoon en toen ik opnam was het de arts die afgelopen woensdag de echo deed. Ze vroeg hoe het met me ging, want ze had gehoord dat het toch fout was gegaan. Ik vind het zo attent van haar, als ik dit eerder had geweten waren we meteen naar Enschede gegaan.
    Ik mag gewoon volgende week bellen om een controle echo af te spreken en als we er aan toe zijn mogen we weer beginnen met spuiten. Maar dat zal na de vakantie worden.

@ Sjors, ik heb de poll ingevuld.

16. he meiden kom effe hoi zeggen..

Guusje dikke knuffel van uit hier..

sylvia nog gefeliciteerd..

maar hier een zieke eva dus heb bijna geen tijd voor de pc..
    ze houd sinds vannochtend weer wat binnnen.
    gisterenavond als huisarstenpost geweest vanmiddag weer ha..
    dan weten jullie dat..

17. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Heey hoi,

ik zal me ook weer eens melden, het weekend weg geweest zonder pc duss..

Sylvia, hebben jullie een leuke dag gehad zaterdag, nog van harte gefeliciteerd!! had ik nog niet gedaan:$

Guusje, meis wat verschrikkelijk dat je dit mee moet maken, doe rustig aan en huil maar goed. Het is echt niet niks om mee te maken..

Blaine, ik voel me weer beter en vandaag flink aan de schoonmaak!!

sjors, zal straks even kijken naar de poll, pff man ben drukker dan ooit in mijn verlof. en idd ik krijg ook nog kraambezoek, maar hier mag het nog met 2 maanden hihi

ik ga nog even zuigen..

groetjes

18. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Guusje wat verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat het allemaal snel loskomt. Neem de tijd (helaas ben ik een ervaringdeskundige op it gebied) het is niet niks.
    En ik hoop hoe raar dit ook op dit moment klinkt dat je snel een ander wondertje in je buik zult hebben.

Ik heb trouwens gestemd op de poll.

Schrijf morgen verder, het is nu GREYS tijd.

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hey dames,

Guusje, ik had nog een beetje hoop maar helaas heeft dat niet zo mogen wezen:(

Ik ga de poll ff invullen;)

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    @ Peetjuh welkom terug, leuk weekend gehad?

@ Guusje, wat attent dat ze eblde om te vragen hoe het met je was, dat doet je dan toch even goed.

@ Sjors, tja ik ben er niet dus zal de poll maar niet invullen :D

@ Yippie, oei de kleine meid ziek, hopelijk knapt ze snel were op, sterkte.

Deel Deze Pagina