Eva ligt sinds maandag in zwolle ziekenhuis. Ziet er naar uit dat ze mee mag vandaag. Arts komt nog ze drinkt weer redelijk houd alles binnen en het loopt er niet gelijk meer door.
Yippie, wat heftig zeg. Gelukkig gaat het al beter. Ik duim voor je dat ze idd lekker naar huis mag. Net even alles bijgelezen. Ik ben vorige week een midweekje op vakantie naar Duitsland geweest en verder druk en moe, dus was een tijdje niet geweest. Guusje, wat ontzettend balen. Ik had het je/jullie zo graag gegund. Heb je nu nog last van je buik? Sylvia, wat goed dat je nog een taart hebt gemaakt! Gefeliciteerd ook nog met de verjaardag van Luuk en Sanna. Is het een leuke dag geweest? Tja en kraambezoek... ik krijg het nu ook nog steeds. Gisteren nog, vanavond nog en volgende week maandag staat het laatste kraambezoek gepland. Ik moet over anderhalve week weer beginnen met werken, dus dan ben ik er echt klaar mee.
@Yippie, jeetje wat spannend. Ik hoop dat Eva nu snel opknapt! @Sarina, ik heb nog wel last van mijn buik en het bloedverlies lijkt ook nog niet minder te worden.
Oh jeetje, Yippie, wat zielig dat ze in het ziekenhuis ligt. Hopen dat ze snel weer wat binnenhoudt en dat ze naar huis mag. Guusje, hoe gaat het nu met je meid? Sarina, heerlijk lekker weg geweest, Kan niet wachten tot over 2 1/2 week dan gaan wij ook!!!! Hier eigenlijk weinig te melden.
@Yippie hoop dat kleine meis vandaag weer mee naar huis mag!! Misschien rare vraag maar waarom niet in Almelo ziekenhuis?? @Guusje Ik had nog wel goede hoop hele dikke knuffel!!
Ja.. we zijn weer thuis.. ze is nog erg wit en slapjes zit weer op 8 voedingen maar goed.. we zijn weer compleet.. we waren in zwolle omdat ze daar geboren zijn en ik daar bij de kinderats loop.. en het was makkelijk want papa werkt in zwolle
Jeetje Yippie je laat me schrikken zeg!!!!!!! Ik hoop dat ze nu snel aansterkt nu ze weer thuis is..... knuffel
hey dames wat leuk een twente topic!! mag ik zo nu en dan meekletsen? ik heb een zoontje van 10 maanden,en kom uit hengelo. weet iemand van jullie ook toevallig of er in omgeving hengelo een kruipgroep is ofzo?? ik werk 4 ochtenden per week,en mijn ouders vinden het heerlijk om op te passen. maar ik wil ook graag dan mijn zoontje met andere kleintjes speelt,zo nu en dan sprekeb we wel wat af met vrienden met kleintjes,maar wil toch wel elke week wat eigenlijk. als er niks is zit ik te denken aan een kinderdagverblijf 2 ochtenden ofzo. maarja dan slaapt hij daar de hele ochtend ,kan hij nog niet echt lang spelen ofzo.
Hey Diaan, welkom hier. Ik kom zelf ook uit Hengelo, maar weet eigenlijk niet of er een kruipgroep is hier in de buurt. Ik had het ook wel heel leuk gevonden voor mijn zoontje, maar hij is nu al zo oud dat hij over een tijdje naar de peuterspeelzaal gaat.
@ Yippie, gelukkig is ze were thuis, hopelijk kanpt ze snel op. Hoe is het vandaag? @ Guusje., bah zoveel last van je buik dat is niet fijn @ Diaan, welkom hier, in Almelo is een kruipgroep en volgens mij in Enschede ook, maar hier is volgende week al de laatste keer voor de zomerstop dus denk dat dat overal wel geld.
Hey dames, Welkom Diaan Yippie, wat fijn dat de kleine meid weer thuis is!! Ik wil naar de sportschool....maar wil niet alleen hahaha Iemand die zich geroepen voelt om mee te gaan?
Hey meiden!!!! Welkom Diaan!!!!!! fijn he wat meer meiden uit de omgeving Sportschool...helaas kan ik niet mee ben een oude vrouw is uit onderzoek gebleken Verder Date met Joyce.... het schijnt alleen in het weekend te kunnen.... ik weet niet zeker of ik kan :S.... ik kan wel altijd in de middag mensen ontvangen voor koffie ... kan wel elders heen gaan maar de kinderen zijn in de middag absoluut niet te genieten die twee die moeten echt naar bed :S
hey hier gaat het redelijk eva llijkt goed op te knappen begint ook steeds beter te drinken.. de dunne luiers worden weer wat dikker.. helaas is vanja nu aan het ziek worden.. kus als je hier heen kan komen kan je zo met mij ik ga per 1 juni weer beginnen
heeey allemaal!! @kus, als je lid bent van de fit for free bij de ikea kan ik iets voor je betekenen, moet ik nodig weer naar toe. wel doe ik nog mee aan de nagym tot half juli.. Hoeveel ben je nu al afgevallen?? @diaan, welkom, ook ik kom uit hengelo maar weet niets over een kruipgroep, vanaf juli gaat onze kleine naar het kdv. @guusje, gaat het al weer een beetje met de buikpijn, het echt verwerken begint nu pas he, nogmaals heeeel veel sterkte!! Verder gaat alles hier wel goed en weinig nieuws groetjess
aaah ok,jammer dan zou er hier ook wel een zomerstop zijn dan peetjuh.welk kdv ga je heen? yipieayee wat had je kindje? kus26: zat ooit bij de sportschool,maar ben veels te moe om na zo,n lange dag nog te sporten. ben alwel alle kilo,s al een tijdje kwijt door de bv,maar kan wel iets strakker hoor wij gaan weleens skaten/skeeleren met het hele gezin,levi zit dan in de kinderwagen hihi
@ Yippie, is ze nu nog niet beter dan? dat is balen. @ Guusje, hoe is het daar? @ Silvia, je bent toch ook al heel oud . Binnenkort maar samen rollatorrace houden @ Hier, eigenlijk weinig nieuws, druk in huis en met Quinten en met het voorbereiden van de vakantie .
yipieajee: ooh wat sneu he,hebben wij ook gehad 9 dagen lang,als het nog dag langer had geduurd moest levi ook worden opgenomen. hij was 800gram afgevallen! er is bij ons na 6 dagen al wat op de kweek gezet,is niks uitgekomen. is dus nog gissen wat het was. vraag gebruik je zettpillen als ze verhoging heeft?? maakt de diaree erger he(weet je waarschijnlijk al),wij zijn overgegaan op vloeibaar paracetamol met banaan smaak. Toen werd de diarree gelijk een stuk minder(van 3 keer per uur naar 1 keer in 2 uur) heel veel beterschap!