Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Naiobi die workshop doen we uiteraard na jouw bevalling ;)als je mee wilt tenminste :D

Blaine de zware dingen kunnen de meiden toch doen? maar als je er echt depri van word omdat het je niet lukt dan snap ik best dat je niet mee wilt ;) hoe gaat het nu met de pijn dan?

Guusje ja leek mij ook geweldig om weer een keer te doen ;) vond het wel super gezellig de laatste keer;)

Liftrasa welkom hier :D weet je dat ik niet eens meer precies wist wie jij nu op zp was hihihihi ik raak altijd in de war met twitter en zp namen erg he...lijk wel dement aan het worden op mn oude dag ;)

Kieke hoe gaat het met jou? het is zo stil om je heen ???

Sarina gaat alles wel goed daar?

ik zie steeds minder meiden schrijven :S

@Naiobi mischien hebben remmar en Bowen ook wel zin om mee te gaan?

Ik ga nu even snel een peuter en een dreumestweeling in bad doen hihihihi

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik heb idd ook het idee dat er steeds minder meiden komen kletsen weer. Ik vond het juist zo gezellig. Ik begin hier namelijk thuis weer een beetje te vereenzamen (het is niet zo zielig als het lijkt, maar soms wel erg vervelend) dus een beetje geklets op het forum was een welkome afleiding.

Lucas is volgens mij ook niet van plan om te gaan slapen, dus ik ga zo maar eens richting de IKEA.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    @ Naiobi, crea ben ik absoluut niet maar heb al eens ontdekt dat dat ook niet zo hard nodig is, maar ik heb reuma en niet zoveel kracht in mijn handen (en de rest van mijn lichaam) en ontdekte toen ook dat het rollen en vormen van het materiaal toch wel erg veel kracht kost kon daarna een paar dagen mijn handen niet gebruiken dus niet zo handig ;), en dat terwijl ik al veel moest laten doen door anderen omdat het niet ging.

@ Silvia, wat een raar tijdtip voor bad? was het zo hard nodig :D.
    Het gaat al een tijdje niet zo lekker hier, heb veel last en kan niet zo heel veel, we hopen maar op betere tijden.

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Dan kom je toch een keer een kopje thee drinken samen met Lucas, hopen we op mooi weer kunnen ze lekker samen buiten spelen.
    Veel winkelplezier en kijk je uit voor verdachte pakjes ;)

5. welkom nieuwe mensen..

Taartenmaken lijkt me erg leuk.. ligt er idd aan wanneer..
    even vraagje aan de liftrasa doe je het alleen bij jou thuis of ook wel ergens anders..

Even voor jullie meidne heb bijna geen tijd meer julile fatsoenlijk te begroeten steeds.. en heb ook een beetje het gevoel forum moe te zijn of zo.. heb dan ook besloten alleen nog maar twente meiden de volgen en 1 van de tweelingen topics.. en verder alle abo opgezegd haha..
    Het gaat hier goed de meiden doen het super.. Het werken is veel maar wel weer erg lekker.. kom een beetje in een pittige tijd terug.. vakantie periode.. en om dat ik ga roosteren is dat dubbel en dwars pittig haha.
    Maar heb er helemaal zin in..

Dus lieverds het gaat goed hier..

Greets Yippie

6. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Ohh een taartenworkshop!ndatnlijkt me echt heel leuk!!
    Ik wil dat namelk heel graag leren,moet namelijk een hobby zoeken van mijn dokter haha.
    Dat waren mijn hondjes maar helaas door allergie vannchristina voor dieren en huisstofmijt,moestten zij weg:cool:Vond ik erg moeilijk en nu nog steeds...verveel me vaak en kan eigenlijk geen kant op ..
    Dus ik wil heeeeeel graag meedoen!

Eennuuuh blaine ik help je wel:p

7. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @silvia009 die verschillende namen op twitter en zp is ook erg verwarrend ja. Ik wist ook niet zeker welke naam bij jou hoorde hier hoor ;)
    @guusje44 veel plezier bij de Ikea.
    @Blaine oow reuma is zoo vervelend dan is inderdaad zo’n workshop niks voor je.
    En al helemaal niet als je er echt dagen lang last van hebt.
    Als het door gaat mag je natuurlijk altijd komen koffiedrinken en kletsen hoor !!

8. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @yippieajee ik kom ook op locatie hoor bij 3 of meer personen.
    Wel komen er dan nog reiskosten bij.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Maar ben dan wel bang dat ik wel degene ben die ons er heen moet rijden :D.

@ Liftrasa, voor kletsen ben ik altijd te vinden :).

@ Yippie, we hadden al wel gedacht dat je erg druk was en nog ritme moet vinden het is ook niet niks en de twins en weer heen werken en dan ook nog in deze periode. Wel leuk dat je hier blijft kletsen, het uitje was ook erg gezellig nog even en je meiden kunnen ook echt mee spelen :)

10. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Nou ja dat ligt eraan...welke dienst gerben heeft en aangezien ze weer aan het klooien daar op het werk:x
    Maar wellicht kan hij ons brengen of anton,of we gaan met ov!
    Enschede is nogal een eind voor jou..

11. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Ik wil trouwens ook wel rijden maar kan niet garaderen dat we uberhaubt aankomen of de straat heelhuids uitkomen haha

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Liftrasa dank je wel voor je tip over het "freubelen" ik heb daar laatst wat plungers en cupcakemix gekocht ;)
    het is ook heel vlak bij Guusje trouwens :D

Laatste x de workshop waren we met 5 personen..
    Hoeveel kan je maximaal kwijt? ook 6?

Guusje je mag ook altijd hier op de koffie komen hoor vanaf de ikea is het maar een klein stukje verder....

Geld ook voor jou hoor Blaine en Yippie ;) maar ja Yippie heeft hetzelfde probleem als ik een tweeling om overal mee naartoe te slepen ;)

vind het wel jammer dat we geen meeting gehad hebben met joyce toen ze in nederland was :S

@Badtijd ik heb ze nu in bad gedaan omdat we vanavond naar Almelo moeten om te gaan kijken voor een nieuwe kunstofdeur en kozijn aan de voorkant ;)
    anders word het te laat voor ze en dan slapen ze helemaal beroerd :S

Sanne heeft er trouwens een handje van om elk half uur 3 kwartier ongeveer om dat wakker te worden en te huilen pfff word er moedeloos van heb geen normale nacht meer gehad ik weken :S
    vanavond preventief een zetpil erin en hopen dat ze dan doorslaapt ;)

13. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Ik kom maar ook eens voorbij wippen.
    Net terug uit Duitsland van vakantie, heerlijk weg geweest en mooi weer gehad.
    Jelmer heeft zich goed vermaakt en je weet wat iedereen zegt als kinderen zich vermaken, vermaken ouders zich ook.

Voor iedereen die nieuw is welkom.
    Cupcakes maken lijkt me leuk. Alleen ik ben bang dat ik niet zo goed ben als kus en Silvia die doen het tegenwoordig wat vaker.
    En ik ben niet zo crea.

Over taarten gesproken moet nog op zoek naar een taart voor Jelmer's 2e verjaardag die er staat aan te komen, waar blijft de tijd?

Silvia wat beroerd dat de tweeling veel wakker is, hopelijk duurt het niet te lang.

Guusje ik hoop dat je weer wat beter voelt en geef het de tijd.
    Had je tegen kunnen komen bij op het plein daar, moest naar de mediamarkt voor de navigatie.

Ik hoop dat ik niemand ben overgeslagen:)

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    echt waar iedereen aan het shoppen bij mij op de hoek :S

@taartversieren ik ben ook niet zo goed hoor whahahaha ik doe ook maar wat en crea ben ik al helemaal niet maar ik zocht een hobby en toen kwam dit op mn pad en nu wil ik dat dus blijven doen... maar wel als hobby hoor ik ga niet in opdracht werken net als @Liftrasa want zij maakt dus echt wel heel mooie taarten ;)

tja en kus en ik zien elkaar gewoon wat vaker en de mannen kunnen goed met elkaar overweg, over de kids nog maar niet te spreken das pure liefde hihihihi
    en nu de laatste keer hebben we een taartversierochtend gehad bij mij samen met mn achterbuurvrouw die ook besmet is met het virus ;)
    en als ik eerlijk ben vind ik fondant en marsepein niet echt bijzonder lekker ;) alleen het freubelen ermee vind ik leuk en het feit dat hij met grote ogen bekeken word door mn familie en vrienden en dat die hem smakelijk oppeuzelen ;)

sssssssttttt horen jullie dat?????
    ik hoor NIKS het is stil iedereen behalve ik slaapt!!!!!!! heerlijkheid zaligheid geluk.... hihihihi

15. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @silvia009 Ik kan maximaal 12 personen kwijt.
    En bedankt voor je compliment over mijn taarten.

Het freubelen in Hengelo is altijd geheel kosteloos.
    Alleen word er van je verwacht wat lekker mee te nemen en wat om te freubelen;)
    Heb je ergens hulp bij nodig, gebruik uitstekers of iets dan zijn er altijd meiden die graag willen helpen.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    @ Silvia, aah vandaar nou hopelijk zijn jullie geslaagd. Weet ik toch dat ik langs mag komen maar rij momenteel eigenlijk praktisch geen auto is me gewoon even te gek :(

@ Kieke, welkom terug van de vakantie, het klinkt goed, hadden jullie nog een beetje redelijk weer waar jullie zaten.

17. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Blaine, Hier heerlijk weer gehad. Was het slecht weer in Nederland hadden wij alle zon. Hebben alleen de laatste dag regen gehad. De rest in korte broek gelopen.
    En hoe was het weer bij jullie?

18. is het een idee om het misschien wat centraler te doen..
    bijv almelo of zo.. ik weet niet of dat kna hoor en of de almelo gangers zo iets hebben van ja het mag wel bij mij..

en anders gaan we gewoon naar enschede.

silvia ik wil wel koffie komen drinken. maar idd je sleept nog wel wat mee.. maar ook hier zijn jullie welkom hoor hahaha.

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Workshop:D Wanneer, hoelaat en waar:D

Jullie zouden met alle liefde hier mogen komen, maar dan wordt het echt krap:p Hier gaat dat dus helaas niet lukken;)

Kieke, welkom terug van vakantie!!

De nieuwkomers (ben jullie naam alweer vergeten:)) Welkom!

Yippie, ik wil ook naar Mary Poppins:D

Hier is het druk, ben momenteel alleen de woensdag en vrijdagmiddag vrij;) Dus tussendoor tijd vrij zien te maken voor m'n huishouden....bleghh
    Ga me maar weer eens klaarmaken voor een nieuwe ochtend;)

20. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Centraler mag van mij natuurlijk wel , er komen alleen van mijn kant dan bezorgkosten bij.
    Dit omdat ik iemand moet in huren die mij wegbrengt en ophaalt (geen rijbewijs)
    Tevens moet er echt genoeg ruimte p.p te zijn om te werken.
    Dus een grote tafel is een must.

Deel Deze Pagina