Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    o o o, lekker kletsen als ik er even niet ben he!!

Maar ik ga graag mee naar de workshop hoor, iedereen in mijn omgeving is er druk mee dus moet ik het mischien ook eens proberen, in maart word nienke 1;)

Waar maakt me niet zoveel uit, maar ik heb een vrij grote tafel en woon ook niet ver van de ikea dus tja..

@liftrasa, welkom trouwens! Welke kant van enschede woon je?

Hmm nou de rest heb ik niet meer zo goed onthouden, zit ook bij mijn ouders dus zal eerdaags thuis langer reageren, toedels!!

Oww ja, wel leuk dat er weer meer gekletst word!! zo frustrerend idd als je iedere dag kijkt en niet hoeft bij te lezen;)
    Nou fijn weekend nog!!

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Zoo vandaag een drukke dag gehad.
    Heb een workshop gedraaid en dat is toch altijd best stressen...

Net Nigel naar bed gebracht en die begint sinds een paar weken steeds meer te praten.
    Nu zeg ik altijd : Welterusten kleine schat tegen hem.
    Zegt hij terug: Welterusten mama.......... ooow dan smelt je toch gewoon helemaal.
    Wat is het ook heerlijk om moeder te zijn op zulke momenten he.

@Peetjuhh Ik woon aan de Oosterstraat, dat is op de grens Laares/stokhorst

@all bedankt voor het welkom !!

Nu ga ik maar eens lekker koekjes bakken, is een welkome afwisseling met al die taarten haha

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @ Peetjuh, jij ook bijna weer aan het werk las ik, veel succes met je eerste werkdag.

@ Guusje, een hele fijne vakantie en geniet er lekker van met elkaar.

@ Kus, hoe is het met je sm?

@ Naiobi, blijf iedere keer weer twijfelen over het schrijven van je nickname mag ik vragen hoe je daar aan komt?
    Maar hoe is het? Waarom moest je van de week voor extra bloeddrukcontrole?

@ Hier, alles gaat zijn gangetje hier, Vrijdag met Quinten naar het cb geweest en hij is were helemaal goed gekeurd, mijn grote man. De afgelopen dagen met de hitte maar lekker rustig aan gedaan, voel me momenteel erg gammel en brak al die rare temperaturen is niet erg fijn. Hopelijk krijgen wel snel wat stabieler weer. Het goede nieuws is wel dat ik al ene paar nachten mocht blijven liggen van Quinten, klopt het snel af, zou hij dan eindelijk weer de rust hebben gevonden om de nachten goed te slapen dat zou wel erg fijn zijn.
    Anton moet erg veel werken deze week, ik heb dus het rijk alleen met de kleine man, ook wel een keer grappig :D

4. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    ;)haha wou net zeggen dat het hier steeds op en neer gaat he, maar warempel 1 reactie

Jaja maandag mag ik weer! zal wel weer even wennen zijn maar ook weer leuk!

@blaine, kan me voorstellen dat die veranderingen in temperatuur niet bevorderlijk voor jou zijn, hopelijk gaat het snel beter!

Verder iedereen de warmte overleeft??

groetjes

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ben er wel...... :D en lees druk mee :D

6. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik ben er ook wel, heb alleen weinig puf om te reageren. hier warm en druk

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ben er ook ... maar ook meer lezen dan reageren

8. liftrasa dat is dan niet handig..
    doe het maar gewoon bij jou dan he..

worden er nog data geroepen..
    en wat kost het!! :p

Ik wil wel..

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @ Sjors, is het bij jullie nog zo warm dan las laatst iets over 41 graden :$, en is het dan ook zo benauwd als bij ons?

@ Yippie, roep haha :D

@ Silvia, druk met lezen hier :(, volgens mij ben je druk met andere dingen

@ Peetjuh, je hebt er wel zin in zo te lezen, nou veel plezier en succes maandag met je eerste werkdag. Was het wennen op het kdv goed gegaan?

10. sjors75

sjors75 Niet meer actief

het is hier op het moment iedere dag tussen de 35 en 42 graden. Maar is te vergelijken met rond de 30 graden in NL

11. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    :D@blaine, het wennen is goed gegaan hoor! heb er idd wel weer zin in, mijn collega's zien. Maar dat vroege opstaan en harde werken

@sjors, en het word vast nog warmer of niet? Hier zijn de regen en de zon nog in gevecht..

@workshop, pff moet echt even gaan kijken voor datums. weer aan het werk dus heb niet meer alle tijd he;)

haha echte hollanders he
    lezen lezen, niet schrijven:)

nu eerst weekend vieren!!

12. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Ik kom ook maar eens weer wat posten.
    Na de warme dagen en daarna nog eens druk met van alles geweest, eens alles aan het bijlezen geslagen.

Workshop geen idee wanneer, ik heb mijn rooster tot eind september, dus als iemand schreeuwt zeg ik wel of ik kan of niet.

Hier helemaal blij, Jelmer slaapt in een peuterbed zonder te mokken tot nu toe. Hij moest omdat hij tegenwoordig zo boos kan worden als het hem niet zint dat hij met alle kracht zich uit de ledikant lanceert ( tot 3 keer toe). Dat hij uit het bedje kon komen wisten we al, maar nadat ik boos was geweest deed hij dit niet meer tot vrijdag dus.
    Ga vanuit dat hij gaat uitproberen als het nieuwtje eraf is.
    Hiij was helemaal blij met zijn nieuwe bedje ( zoals hij het zelf zegt)

13. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Als jullie het goed vinden kom ik ook gezellig meekletsen hier. Ik woon sinds kort in Enschede,in de roombeek. 4 weken voor mijn bevaling zijn we verhuisd. Was dus op het nippertje, hihi! Voorheen heb ik altijd in Hengelo gewoond.
    Ik heb een dochter van 4 en een zoontje van 3 maanden.
    Momenteel heb ik nog ouderschapsverlof en na de zomervakantie begin ik weer met werken ( basisschool) dus ik heb nu nog alle tijd om mee te kletsen ;)

14. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @kieke Wat fijn dat het peuterbedje goed gaat.
    Ik heb er hier 1 die het de ene dag wel wil en de andere dag gewoon weer in zijn ledikantje.
    Ach het geeft niks komt vanzelf wel ;)

@Sam32 Welkom en leuk nog iemand uit enschede.
    Ik woon op de rand stokhorst/laares.

@all het is hier echt heel druk dus zal waarschijnlijk meer lezen als schrijven.
    Ik zal mijn best doen in ieder geval.
    Nu heb ik erg weinig te melden behalve werk gerelateerde zaken en daar ga ik jullie niet mee vervelen ;)

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    @ Liftrasa, wij worden graag verveeld :D, je meld maar wat je wilt.

@ Kieke, wat fijn dat Jelmer goed in zijn nieuwe bedje wil slapen hopelijk blijft dat zo, zie hem zo lanceren uit zijn ledikantje :D, maar zeker schrikken als ze dat ineesn gaan doen, hopelijk blijft dat ons voorlopig nog bespaard. Quinten klimt graag, momenteel moet ik hem ook vaak van de tafel af halen, hij klimt echt overal op momenteel dus ook niet zo fijn.

@ Peetjuh, succes vandaga met je eerste werkdag.

@ Hier, eigenlijk weinig nieuws :)

16. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liftrasa,dat is redelijk in de buurt:)
    Wel wennen nog hier in enschede, veel lawaai om ons heen van al de bouw hier. Hopelijk is het snel klaar, dan kan ons mannetje ook weer een beetje beter slapen.
    Komen er nog meer uit enschede?

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    helemaal vergeten, sam welkom hier. Ik zit te denken maar heb niet het idee dat we meer dames uit Enschede hier hebben, maar er izjn er de laatste tijd redelijk wat bij gekomen dus kan het ook maar zo mis hebben :)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sam32 welkom hier :D:D:D:D:D

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @Liftrasa geeft niet ik volg je ook op ander topics en op twitter ;)
    jou werkgerelateerde zaken zijn heel erg leuk ;)_

20. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel:D
    Leuk om hier meer meiden uit twente te treffen!

Deel Deze Pagina