Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jelmer is 2 jaar vandaag hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@silvia,wat vervelend zeg, heel veel beterschap met je kindje! @kieke,gefeliciteerd met je zoon! Wat een rot weer hè! Blegh niks aan zo.
heey dames. Kieke, van harte gefeliciteerd met jelmer!!! maak er een mooie dag van!!! @sylvia, ik las het al, het zit jullie niet mee her!! beterschap hoor..
Hey meiden ik ben ook weer terug uit Luxemburg. Het was een geslaagde vakantie en het weer viel ook reuze mee. Ik heb niet teruggelezen dus ik weet niet of ik nog dingen heb gemist.
guusje, welkom teur, fijn dat het weer mee viel, heeft de vakantie jullie goed gedaan? Yunyor, welkom hier en tuurlijk mag je mee kletsen. @ Hier, ach ik ga momenteel niet zo hard zucht, het is hier in huis altijd wat.
Hey meiden, dankje wel voor de reacties. Wel fijn om te lezen op deze site dat er zoveel meiden zijn die in het zelfde schuitje zitten. Wat de vakantie betreft voor ons pas eind september, ben nu heel hard opzoek naar een nieuwe job.....
Dankje wel Sam32. Ik heb een vraagje, hebben jullie ervaring met het Fertiliteitteam in het Vrouw Kind Centrum in Enschede? Wij moeten daar morgen heen voor een intake.
Nee sorry,ook geen ervaring mee. Het vrouw kind centrum schijnt wel goed te zijn hoorde ik van een vriendin
@Junyor Gezellig weer iemand uit Enschede er bij. Welkom!! En natuurlijk succes met het vinden van een nieuwe baan. Ik heb geen ervaring met het fertiliteitsteam. @All vandaag ben ik samen met mijn ouders,broertje, man en Nigel naar Moviepark Germany geweest. Hert was een erg geslaagde dag. Vooral Nigel heeft zich prima vermaakt. Was voor mij 15 jaar geleden dat ik er geweest was en het is echt een heel leuk park voor kleintjes. (daar was ik nogal bang voor) Er is een heel groot gedeelte met alles van Nickelodeon en tja Dora en Diego is natuurlijk geweldig. Ach ja als de kinderen plezier hebben, hebben papa en mama dat ook Voor de rest gaat alles zozo. Ben natuurlijk erg druk met mijn bedrijf waardoor het huishouden echt te wensen over blijft. En daar baal ik best wel van momenteel. Maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om hier meer aan te besteden. Ooow wacht misschien minder op twitter en ZP
@ Junyor, ik heb wel ervaring met het fertiliteitsteam. Wij zijn alweer sinds april 2010 gestart voor een tweede kindje, eerst in Hengelo en sinds februari dit jaar in Enschede. Ik moet zeggen dat ze allemaal erg aardig zijn, ik voel me er iig op mijn gemak.
Dankje Guusje en liftrasa. Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest en de 1ste stap is gezet. Ik heb PCO,zijn er meer meiden die dit syndroom hebben? Alle info is welkom.
Ik heb ook PCO in een vrij heftige vorm. Ik heb van mezelf helemaal geen eisprong en ik reageer ook nog eens heel langzaam op de hormonen, maar als je vragen hebt kun je me ook altijd een pb sturen.
Heey hoi allemaal, @junyor, welkom hier!! Ik wou net zeggen dat guusje er volgens mij onder behandeling is. Gelukkig hier niet, ik hoop dat je goed geholpen word en het resultaat op gaat leveren, voor guusje natuurlijk ook!! @blaine, balen dat het minder gaat, hangt dat bij jou ook samen met het weer? @all, hier alles goed, nienke op 4 flessen en lekker aan het doorslapen. Wanneer gaan we weer een keer afspreken??
@ peetjuh,wat fijn zeg,op 4 flessen! Ik moet donderdag naar het cb en misschien dan ook op 4. Maar ben wel bang dat ie honger krijgt in de nacht. Geef je je kindje nu ook groente en fruit dan? En wat is jouw schema?
@ Guusje, wanneer gaan jullie weer starten met de behandelingen? of ben je alweer begonnen? @ Peetjuh, de reuma blijft sinds het stoppen met de medicatie ivm zwanger worden onrustig en nu natuurlijk die stomme pijn bij het ademhalen er bij, echt niet prettig. Vanmorgen longfoto's wezen maken (alweer) en nu morgen weer telefonisch consult met de reumatoloog en horen wat die verder te zeggen heeft. Want ik blijf het raar vinden dat mijn ha door te voelen en drukken kan beslissen dat er een scheurtje of breuk in mijn ribben zit die vanuit het niets is ontstaan . Lees je zit op de bank tv te kijken en ineens pijn, dus tja volgens mij moet er toch wel iets gebeuren om dat te krijgen. @ Afspreken, geen idee, ik zou zeggen doe ene suggestie hier of op hyves. @ Junyor, gelukkig geen ervaring hiermee, jij ook succes met de behandelingen. @ Hier, eigenlijk weinig nieuws, zie mijn berichtje ana peetjuh. Momenteel een vreselijk monster in huis die alles doet wat niet mag dus knap vermoeiend, hopelijk heeft hij snel weer door hoe hij moet luisteren.