Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Guusje ik heb even in je album gekeken wat een lekker kereltje is Lucas zeg...een heerlijk manneke :D
    super mooie foto's :D

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Bedankt Sylvia voor het compliment. Het zijn wel oude foto's, ik zal een een nieuwere spammen.

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Met zijn winteroutfit!

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik ben hier de tijd aan het uitzitten tot half 2. Dan mag ik eindelijk weer naar de gyn om te gaan beginnen voor een brusje. We hebben nu bijna 3 maanden rust gehad door allemaal domme redenen, dus ik ben er wel weer aan toe.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    wow wat een grote vent alweer en lekker stoer met zijn das om en muts op hahahahaha. die van mij wil geen muts op want dan raken zijn haren in de war ofzo hahahahaha 2,5 jaar oud en nu al een hele sterke eigen wil .

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    welke gyn ga je dan?

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Die muts mocht ook alleen maar op voor de foto. Daarna heeft hij hem nog niet weer opgehad haha.

Ik mag naar dr. Vos, dus ik wil gelijk dat ze een paar dingen op papier gaat zetten zodat al die anderen ook weten wat de bedoeling is bij mij.

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    jullie gaan voor simulatie toch? spannend hoor.
    gaat dat dan ook dat je op een tijdstip verplicht moet klussen of net als met iui dat je geinsemineerd word?

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Wij moeten idd verplicht klussen. Erg gezellig NOT, maarja er is niks aan te doen. Het is voor een goed doel.

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ach er valt ook weer iets voor te zeggen toch ;)
    het is toch koud buiten nu dus lekker dicht tegen elkaar aan hihihihi

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede middag allemaal!

Brrr frips he?! heb ff de tijd om ff te niksen;). alhoewel Renske is wat huilerig vandaag...:( niet willen echt willen slapen, stil jammeren,huilen, jammeren. en klaar wakker liggen en niks is goed. Ach ja overleven we ook wel weer. Bijna 2 maand regeldagje sprongetje?

ook ff spammen:D:D dit is renske...

Bekijk bijlage 103622

@ guusje, mooie stoere winter outfit!:D en succes bij de gyn, laat je weten hoe het is gegaan?

@ sil, is alleen maar goed dat ze weten wat ze willen;).
    mijn neefje en nichtje zijn allebij 3 en precies zo haha:D.

@ nieuwkomer (ben naam kwijt beetje een zeef geworden na de bevalling:D) WELKOM!

na de juiste woorden te hebben gevonden, wou ik dit ff kwijt,
    @ dames die in de mmm zitten. of hebben gezeten. ik heb hier regelmatig gelezen hoe, sterke wilskracht jullie hebben, en voor een wondertje vechten, heb bij sommige verhalen regelmatig een traantje gelaten! diepe respect voor jullie! Wat een doorzettings vermogen..

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Tukker, wat een mooi meisje! En wat een lieve woorden.

Nou ik ben dus weer terug uit het ziekenhuis. Alle recepten weer meegekregen en ik moest nog even bloedprikken op HCG. Ze wilde zeker weten dat ik niet zwanger was (ik weet het toch al wel) en pas dan mag ik beginnen met de medicijnen. Dus morgen mag ik pas echt gaan beginnen.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Spannend!!!!!!!!!! super gaaf hoop dat het heel snel raak is :D

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Oh zie nu dat mn reactie niet gepost is
    @Tukker wat een mooi meisje *smelt* wat een mooie ogen :D

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Oke, dan ga ik mijn zoontje natuurlijk ook even spammen. Ik heb hier in het begin meegeschreven en zal dit zo even posten. Ben meer een meelezer dan een meeschrijver maar af en toe meld ik me wel hoor. Komt ie.

Hallo,

Hier ook een dame uit Twente, uit Hengeloooooooo wel te verstaan. Heb hier heel in het begin wel wat geschreven maar het viel al vrij snel stil. Even voorstellen dus.

Ik ben 38, woon in Hengelo, ben geboren in Goor en heb een vriend en een zoontje van 22 maanden waarvan ik bij de 4e IUI zwanger raakte na 28 rondes. Ik heb een probleemloze zwangerschap en bevalling gehad in mijn eigen bedje thuis.
    Ja, Ja, dus hier ook een dame in de MMM. Ik heb verklevingen in mijn eileiders waarvan mijn linker eileider helemaal dicht zit. Met mijn mannetje is alles in orde. Mijn gyn was Gnodde in Hengelo maar die is met pensioen en nu heb ik Vos. Sinds sept 2009 zijn we weer bezig voor een brusje voor Luca maar helaas zijn we na 6 mislukte IUI doorverwezen voor IVF naar Enschede. Dit wordt dus IVF in combinatie met Dusseldorf. Daar laten we de punctie, bevruchting en terugplaatsing doen, de rest is in Enschede. Ik ben nu aan de pil en dan ga ik 15 november starten met het spuiten van hormonen.

Spannend dus allemaal.

En dit is mijn zoontje.

Veel liefs
    Nataly

16. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Heej meiden..

Ik woon ook in Twente, in Borne wel te verstaan..
    Ik heb geen kindjes, maar ben hier eens door mijn studie
    op het forum gekomen en vond/vind het zo gezellig
    dat ik ben gebleven en zie ineens jullie topic, dus dacht
    even reageren..

Wat een lieve kids hebben jullie..! en succes voor iedereen die probeert zwanger te worden...

Ik zal me nog even wat verder voorstellen..
    Ik ben Lynn.. 23 jaar.. studeer Orthopedagogiek in Groningen,
    maar ben nu bezig met mijn afsluitende stage bij Aveleijn, waar ik
    al 5 jaar werkzaam ben als begeleidster, maar nu dus als gedragswetenschapper.. Verder zijn mijn hobby's geboortekaartjes verzamelen en shoppen hihi..

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Welkom Lynn :D altijd gezellig meer meiden erbij... ik woon ook in Borne en er zijn er geloof ik zeker nog 2 die er wonen:D
    ik ben import dus weet niet overal alles te zitten hahaha dus Aveleijn ken ik wel van horen zeggen maar daar houd het echt mee op :)

in ieder geval heel erg veel plezier in ons topic het word steeds drukker en gezelliger :D

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nathaly knappe kerel heb je trouwens :D heb hier nog een vrijgezelle dame in de aanbieding hoor;) ze kan alleen nog niet lopen en zelfstandig eten en eigenlijk kan ze nog niet zoveel maar het is wel een charmante dame :D:D:D:D

19. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Aveleijn in Borne kun je niet echt missen hihi..
    Het grote witte huis midden in Borne bij de rotonde..:)

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Knappe kerel of niet!!!!!!! Alleen zit hij nu in een fase dat hij andere kindjes slaat en hun eten afpakt:x:x. Ben ik niet blij mee. Moet maar goed opletten en als hij dat doet streng toespreken. Heb van het weekend een kinderverjaardag dus kan ik het gelijk testen.

Luca is al vergeven aan de dochter van mijn beste vriendin:D, wij waren samen zwanger!

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina