Naiobi, gefeliciteerd met je zoontje. Hoe is het met hem en met jou? Hopelijk mag hij snel uit de couveuse en mogen jullie lekker samen naar huis.
@naiobi, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, als we nou vaker gemeet hadden was ik vannacht even langs gekomen om je te feliciteren. eerst maar lekker bijkomen met familie en vrienden!! doe het lekker rustig aan.. @meeting, ik werk onregelmatig dus kan de lijst van jippie niet invullen
peetjuh werk ke in zgt Almelo dan? ik wil morgen op kraam gaan als het naiobi uitkomt of zondag...ben er nog over aan het twitteren met haar
@ Silvia, toe maar over de twitter, Hoe is het met hun? Heeft de kleine nog veel hulp en ondersteuning nodig of gaat het gewoon lekker maar gewoon voor de zekerheid in de couveuse. Geef haar maar een digitale knuffel vanaf hier, want het is gewoon raar als je kindje ergens anders is als jij.
Blaine de kleine lag net bij haar... ze lagen te rusten.. hoop dat het allemaal goed gaat zal haar zo even whatsappen
sil, als je toch contact met haar hebt, stuur me even haar adres in een pbtje. kan ik haar een kaartje sturen
Ben er mee bezig... heb haar een whatsapp gestuurd even wachten op antwoord zal wel druk zijn met kleine Dean denk ik zo en bezoek is weer geopend vanaf 3 uur dus...
Whaha wou al zeggen, als ze al weer aan het twitteren is geslagen zal het wel goed met haar gaan!! Doe haar idd de groetjes van hier!
Kleine Dean lag in zijn couveuse bij Naiobi op haar kamer maar is zonet naar de kinderafdeling gebracht omdat hij niet goed drinkt...
@ Silvia, was je zaterdag nog op visite geweest? @ Kim, hier ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat je tuinfeestje naar binnen verplaatst moest maar dat mocht vast de pret niet drukken. @ Naiobi, hoe is het met jullie? @ Hier, het gaat langzaam iets beter heb gelukkig iets minder pijn dus denk dat ik het ergste gehad heb, al is het wel erg irritant dat de rechterkant nu ook mee gata doen, zucht hopelijk wordt dat niet zo erg.
Nee ben niet op visite geweest, Dean is al wel uit de couveuse en heeft zelfs al een beetje uit de borst gedronken...ze blijft in het ziekenhuis tot dat Dean mee naar huis mag, ze denkt zelf dat dat donderdag of vrijdag zal zijn. Ben wel zondag in almelo geweest op het tuin/huisfeestje Gelukkig gaat het nu iets beter met je.... vind het wel raar dat er geen foto's gemaakt zijn door je dokter....lijkt me toch fijner dat je zeker weet wat er aan de hand is ... oh ja ik ben zaterdag wel Guusje tegengekomen in hengelo met boodschappen doen Zondag komt Liftrasa naar mij toe en helpt ze mij met de dooptaart lief he en dan de zondag erop worden L&S eindelijk gedoopt...ik hoop op mooi weer want heb geen ruimte in huis voor zoveel mensen hihihihi dus ik raak nu al een beetje in de stress....