Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    No problem:D

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Even een snelle reactie.
    @ sylvia heb je een mooi doopfeest gehad?

@ Blaine, mijn werk bevalt prima alleen momenteel erg druk door ziekte en vakantie.
    Neefje gebruikt zijn middelste vinger niet( deze was de vraag of die het zal halen of niet)
    Voor de rest redt hij het prima.

@ all, iemand zin om volgende week vrijdag met ons ( jelmer en ik) naar de dierentuin in Nordhorn te gaan?
    Dit is een van de weinige dagen vrij en die wil ik leuk besteden voor Jelmer.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Kieke feest was super ;)
    Taart was ook lekker trouwens ;)

Volgende week vrijdag... euhm mischien wel.. moet even kijken hoe of wat maar ik beloof niks!!! :D

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik kan ook wel volgende week vrijdag. Ik was ook al zoiets van plan om te doen.

Verder ben ik even niet zo actief, ik wilde even een beetje afstand nemen van het zwanger worden zodat ik er iets minder mee bezig ben. Hopenlijk heeft het zin.

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Volgende week vrijdag lijkt mij leuk maar kan niks beloven ;)
    Je hoort dus nog van mij.

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik kan volgende week vrijdag alleen 's middags:( En voor de rest zit ik nog 2 weken lang volgepland met clienten;)

7. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Gelukkig er zijn mensen die mee willen. Zag me alleen al rondsjouwen daar en dat is lang niet zo gezellig.

Guusje, ik hoop dat het effect heeft afstand te nemen.
    Het is jullie zo gegund een 2e.

Sylvia fijn dat het feest leuk was en dat de taart lekker smaakte.

Hier even een nadenkmoment over een 2e begonnen. Ik was altijd diegeen die riep voor ons geen 2e.
    Na een lang gesprek met de huisarts en verloskundige, omdat ik voor mijzelf een aantal dingen op een rijtje wilde heb staan, begin ik te twijfelen.
    Ik zag altijd op om weer te moeten bevallen, nu heb ik kunnen regelen, dat ik zowiezo niet in Almelo ook niet Hengelo (kans dat ik dezelfde gyn tegenkom is mij te groot)
    Dus kan ik kiezen uit Enschede of Deventer.
    Ook heb ik de vrije hand om te kiezen of ik natuurlijk wil of een keizersnede.
    Heb nl recht op een keizersnede, omdat Jelmer met zijn schouder zit en een eerste traumatische bevalling heb gehad.
    Mijn huisarts staat hiervoor in en de verloskundige ook.
    Alleen moet ik aan het idee wennen want ergens wil ik Jelmer niet alleen laten dus zonder broer of zus.
    Anderzijds (ik weet het heel egoistisch) vind ik 1 kind wel handig.
    Jelmer is makkelijk en vind alles leuk.
    Met 2 moet je zoveel regelen heb ik het idee.
    Dus mijn vraag is dan ook aan jullie is er veel verschil tussen 1 en meerdere kinderen?
    Ga maar weer eens verder piekeren.

kieke

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @kieke wat leuk nordhorn!! Een andere keer ga Ik misschien wel mee.. schema nu nog iets te druk en Kleine man is strontverkouden en zijn grote broer ook!

@guusje hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag krijgen en dat je ondertussen de rust vind die je nodig hebt!!

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Keike, oke klinkt op zich wel goed met zijn handje wel jammer dat hij zijn vinger niet gebruikt maar als dat "alles" is valt het nog zoveel mee.
    Tja ik zou zeggen doe waar jullie je goed bij voelen, hoe denkt je man er over? Ik kan me wel vinden in het feit dat 2 kindjes veel drukker is maarja aan de andere kant denk ik dat dat ook snel wnet.

@ Naioibi, he je bent er weer, ach gossie beide kids ziekig dat is niet fijn. Hoe is het met jullie? Al een beetje ritme en regelmaat in huis?

@ Guusje, kan ik me voorstellen, we blijven hier allemaal hopen dat je snel weer een positieve test hebt, het scheelt dat het in dit topic niet zo erg actief gaat over zwanger worden ed. knuffel voor jou.

@ Nordhorn, had me super leuk geleken maar heb geen vervoer dus denk dat ik vast af meld :(

10. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Streep mij ook maar weg....ben de kliko van kantoor geworden, moet tot 17 uur werken;)

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    minder dat je tot 17.00 moet werken, ja ze weten wel wie ze moeten hebben die geen nee zegt ;). Ach bekijk het positief extra geld om in je vakantie op te maken :D.

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @blaine ehm Quinn is strontvervelend en schreeuwt de hele dag als ie zijn zin niet krijgt :S en kleine man man wil elke drie uur drinken.. we kunnen het ritme nog niet echt vinden..

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    oei dat klinkt erg zwaar zeg, bah wat vervelend dat Quinn nu zo gaat puberen, tuurlijk hoort het er ean beetje bij als er een nieuwe baby in hui skomt maarja dat makt het niet leuk. Tja iedere 3 uur eten dat is niet zo raar dat zijn ze op de couveuseafdeling zo gewent dat merkte ik hier al na een paar dagen dara liggen, maar dat komt binnenkort ook echt wel goed.
    Hoe is je bevalling opzich gegaan en hoe heb je de periode in het ziekenhuis en toen jij al thuis was beleefd? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar ben gewoon benieuwd. succes met de kids.

14. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    haha, kus, je lijkt mij wel.
    Ik draai zoveel uren dat ik 2 maand vrij kan nemen.
    En dan durven ze me ook nog te vragen of ik nog wat langer kan werken aanstaand weekend.
    Nee dus.

Blaine, als je mee wilt heb ik nog plek over in de auto.

Naoibi, jeetje dus je hebt een echte peuterpuber in huis.
    Kan alleen maar zeggen uit ervaring, diep ademen en consequent zijn.
    Gaat het met de kleine goed?

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ooh echt waar, dan zou ik wel erg graag mee willen :).
    Heb je een extra autostoel toevallig anders moet ik zorgen dat mijn eigen hier is, en hoe groot is jouw auto? maw kan de kinderwagen/wandelwagen mee of zou dat niet gaan? en hoe laat is de planning?

16. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Blaine, ik heb zowiezo ook wel een buggy bij die je mag lenen. Want Lucas gaat er toch niet in en als hij moe wordt kan hij altijd nog in de draagzak of in een bolderkar.

17. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Blaine geen probleem, het is een paar minuten om rijden voor mij, vind het gezellig dat je meegaat.
    Auto stoel hebben mijn ouders, dus die kan ik lenen.
    Het is een gewone romerstoel.
    Heb een renault laguna, dus ruimte zat.
    Jelmer loopt of gaat in de buggy en er is zat ruimte voor nog een.
    Tijd, een uurtje of 9 bij jouw.
    Guusje, half 10 in Nordhorn, of vinden jullie dat te vroeg?

Blaine,pb je adres nog even en je mobiel?
    Dat communiceert makkelijker!

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik vind 9.00 prima hoor, hier momenteel een monster dat elke morgen erg vroeg wakker is dus dat moet kunnen :D.

Heb even gegoogled maar lijkt me inderdaad een grote auto. Wij hebben namelijk geen buggy maar alleen de kinderwagen die ongebouwd is naar wandelwagen dus die is best groot mee nemen. Ach als hij er niet bij in past dna laat ik hem wel thuis en maak ik met plezier gebruik van de optie van guusje, dank je ;).

Guusje, echt in een draagzak is dat niet veel te zwaar? moet er niet aan denken om langere tijd met Quinten rond te sjouwen.

19. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Geen probleem om de kinderwagen mee te nemen zit een grote achterbak in. Hebben we vaker gedaan, dus weet dat het met gemak past. Andes leg ik onze buggy voor Jelmer en Quinten neer voor de achterbank.
    Jelmer op mijn rug nee dank je, inderdaad, hoe hou je dat vol guusje?

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    oke dan helemaal super dat dat gaat passen dan kan die gewoon mee als mijn monster dan erg vervelend is kunnen we hem vast zetten :D

Deel Deze Pagina