Half 10 in Nordhorn vind ik helemaal goed. En wbt de draagzak, dat valt echt heel erg mee. Het gewicht is heel mooi verdeeld, dus het is niet zwaarder dan een gewone rugzak. Maar ik zit me net te bedenken dat Lucas niet in de draagzak kan, omdat ik natuurlijk ook een gewone rugzak meeneem. Dan neem ik dus denk ik toch de buggy mee.
halloootjes dames, oepss ik was hier idd een tijdje niet geweest, was iedere keer zo rustig @blaine, lief dat je een berichtje stuurde! Maar helaas, ik werk dan niet zo veel als de andere dames maar vrijdag moet ik dus wel werken dus zeg ik af voor deze keer. Anders was ik graag mee gegaan. @kiekie, wat spannend dat jullie over een tweede denken. Ik heb wel gehoord dat als je een tweede hebt dat je dat er dan niet zomaar even bij doet maar hoe ouder je eerste is hoe makkelijker het zal gaan denk ik. Het is natuurlijk wel dat je schema weer helemaal omgegooid word en de nachten kort zullen zijn. Maar je moet natuurlijk ook denken aan wat je er voor terug krijgt! En bedenk dat geen 1 bevalling hetzelfde is en de 2e vaak echt makkelijker gaat. Ik heb zelf een KS gehad en ook dit is niet je van het hoor! Maar ik persoonlijk zou graag een tweede willen, lijkt me gewoon erg gezellig en leuk hoe broer en zus of zus en zus met elkaar op kunnen trekken. Probeer er veel over te praten met je man en volg je gevoel, succes met jullie keuze! @naiobi, lastig he als je nog niet echt een ritme hebt maar dat komt echt vanzelf. De eerste maanden zijn gewoon weer even pittig maar dat komt vanzelf! Hopelijk zijn jullie ook lekker aan het genieten en doet de kleine het goed! @all, hier alles zijn gangetje. Combineren van werk en baby gaat goed! Soms wat sprongetjes en nienke die soms snachts wil gaan spelen maar dat overleven we ook wel weer. Helaas moeten we wel lang wachten op het zonnetje, zijn er nog meiden die op vakantie gaan, wij gaan in september! Oww ja guusje, moeilijk he als je er niet mee bezig wilt zijn. Het is zo makkelijk gezecht maar ik weet hoe moeilijk het is. toi toi toi meis en we duimen!! zo het eten is klaar dagdag
meiden als we vrijdag geen famillie uitstapje gaan doen dan kom ik ook naar Nordhorn toe, en als alles goed gaat neem ik Liftrasa mee dan die dag maar we beloven beide nog niks hihihihihi ligt eraan of we zelf een uitstapje gaan doen 9.30 uur ws de tijd toch???
Verassing dames , zie onderschrift En als er niks tussen komt dan zien jullie Silvia en mij vrijdag. Lijkt me gezellig om jullie te ontmoeten!!
@ Liftrasa wat een leuk nieuws, gefeliciteerd. @ Silvia, tuurlijk komen jullie gewoon vrijdag, is toch ook een familieuitstapje . @ Guusje, knuffeltje voor jou @ Peetjuh, wat jammer dat je nu net vrijdag moet werken, ach volgende keer beter.
Zoals het er nu uitziet ga ik vrijdag gewoon mee. ik neem dan alleen Mathijs mee en laat de tweeling mooi bij papa
Gefeliciteerd Liftrasa. Sylvia en Liftrasa gezellig dat jullie meegaan. Wordt volgens mij een gezellig. Peetje, jammer dat je niet kunt
hihihihi eerste even kijken og er niks anders tussen komt maar vooralsnog gaan we mee ontzettend jammer dat Kus moet werken :S
@liftrasa, gefeliciteerd met je zwangerschap. @vrijdag, lijkt toch nog gezellig druk te worden! volgende keer beter voor mij. Plannen jullie dan gelijk een datum voor de taartjes?? Niet tussen 11 en 22 september hoor en de dinsdagavonden komt voor mij niet zo handig uit groetjes van hier!
Vanaf aanstaande maandag kan ik elke dag Kan het niet nog een paar dagen verschoven worden?? Ik heb 3 heeeeeeele goeie argumenten 1. Ik kan dan mee 2. Peetjuh kan dan waarschijnlijk ook mee 3. Volgende week zijn de weersvoorspellingen veel beter Nou ja, als het niet verzet kan worden dan heb ik pech @Liftrasa.....GEFELICITEERD!!!!!
ik kan ook volgende week, hoor. Had alleen vrijdag en dinsdag vrij. Jelmer begon erg onrustig te worden onder mijn vele afwezigheid door mijn werk.Heeft mijn manager dagen vrij gegeven. Zo moet ik alleen zondag 4 uurtjes te komen en ben ik vrij tot donderdag. Ben vrij van maandag tot en met woensdag.Weet alleen niet of de andere dames dan kunnen. ga gebak halen voor de 1e visite komt.
Kieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je hebt er mooi weer bij vandaag dus lekker buiten zitten maak er een leuke dag van met je gezinnetje en je visite!!
@ Kieke, gefeliciteerd met je verjaardag, heerlijk naar buiten met alle visite dus dat is altijd goed. @ Yippie, zal je volgende keer mailen, dacht dat je hier geregeld binnen viel maar mailverzoek is genoteerd. Hoe is het met je meiden en met jou? @ uitje, volgende week kan ik niet, moet een rondje ziekenhuis volgende week en na de onderzoeken ben ik die dag daarna zo gammel dat het niet wat wordt en donderdag verjaardga ven ene nichtje dus dan is mijn weke al druk genoeg. En het wil vrijdag ook mooi were worden toch? @ Kus, je hebt 3 weken vakantie toch? dan plannen we over 2 weken ofzo gewoon nog weer wat
Dank jullie voor de felicitaties. Misschien wel een idee om vrijdag wel door te laten gaan en over 2 weken wat anders aftespreken met kus, yippie en peetje?