Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    de foto's die ik al gezien heb zien er goed uit!

volgende keer wil ik ook mee!!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Tuurlijk zien de foto´s er goed uit heb ik weer flink mijn best op gedaan haha :p

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik vond het ook erg gezellig, alleen mijn foto's zijn allemaal mislukt, ze zijn heel erg overbelicht. Ik zal zo eens gaan kijken naar jullie foto's.

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik heb nog een kleine verrassing voor jullie...

IK BEN ZWANGER!

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    gefeliciteerd!!!!:d

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Gefeliciteerd !!!
    Hoe ver ben je ?

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Guusje, wat een supernieuws! GEFELICITEERD!! Beebje nu goed blijven plakken!

8. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Guusje, gefeliciteerd en we duimen dat dit wonder blijft zitten.

Dan nog even dit.WATERPOKKENALARM.
    Jelmer heeft dus deze. Aangezien hij met een aantal kindjes hier in contact is geweest even hun goed in de gaten houden!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Guusje wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 gefeliciteerd!!!!
    Hoe ver ben je en waarom heb je niet verteld dat je weer in die wachtweken zat??? we zijn er om je te steunen hoor ;)

Kieke waterpokken oh jee hoop dat hij er niet al te ziek van is

10. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Nee, gelukkig níet al te ziek. Alleen die jeuk. We zitten allebei als een zombie op de bank, vanacht 2 uur geslapen. Jelmer kon niet slapen van de jeuk.

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Ik had niks gezegt omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn. En ik voelde aan mijn water dat het gewoon goed zat, dus ik hoefde ook niet echt gesteund te worden. En het verrassingselement vond ik ook wel leuk eigenlijk.

Ik ben nu 3w5d en het voelt zo anders als de vorige keer. Toen kon ik het eigenlijk niet geloven.

Kieke, balen van de waterpokken.

12. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    wauwww guusje wat goed!!!!!!

snap het hoor dat je het even stil wilde houden.. Maar nu kunnen wij idd meeduimen, gaat vast en zeker goed komen deze keer!!!

oww meiden het is alweer warm he:cool:

groetjess

13. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    @ Gssuje, jaah wat een goed nieuws, helemaal super zeg!! De duimen draaien alvast dat dit beebje goed blijft zitten, leuk leuk.

@ Kieke, we zullen het wel zien of Quinten het eindleijk gaat krijgen, oma had 3 weken terug alle kleinkids aangestoken behalve Quinten, vorig jaar heeft hij een hele middag lekker in bad gespeeld met zijn neefje dat vol waterpokken zat en ook niks gekregen dus we zullen het zien, ach ze moeten het toch een keer krijgen.
    Wel balen dat jelmer zo slecht slaapt daar door, hopelijk kunnen jullie straks nog wat rusten.

@ Hier, zat nog druk bij te komen van het weekend en heb gisteren controle gahd bij de reumatoloog en eindelijk mag ik beginnen met de ander medicatie, dus dinsdag de eerste keer de nieuwe spuiten hopelijk helpt het. Vrijdag nacht meldde Quinten zich ene keer en ik kon dus echt mijn bed niet uitkomen toen ik er eindelijk uit was kreeg ik de deur niet open dus had er zo de balen van en ben nu dus hard aan het hopen dat de nieuwe medicatie gaat helpen en ik eindelijk weer wat meer kan.

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @guusje wat goed nieuws!! Ik ga voor je duimen!!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Wanneer gaan we nou die taarten maken ?? :)

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    haha dat wilde ik ook net vragen :D.
    Dus Liftrasa wanneer kan het? dan kunnen de agenda's were uit het stof om te kijken.

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Jaa ik wil ook weer een taart maken! Ik moet nog steeds een herkansing voor mijn mislukte taart van de vorige keer.

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Morgen vroeg om 10.uur zijn ik en Kim bij Kidscity in Borne te vinden dus voor wie zin heeft ;)

Taarten maken tja even kijken wanneer Liftrasa kan en voor mij zou een zondag het beste uitkomen ;)
    doordeweeks moet ik om 5,30 uur opstaan en als ik dan pas tegen 12 uur op bed ligt dantrek ik het die dag echt niet :S

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ja ikke, ikke, ikke....oja, ik ga al mee:D

Morgenmiddag ga ik cupcakes bakken! En dan waarschijnlijk citroencupcakes met citroenmerenque:D

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Jammer, ik ben gisteren al met Lucas bij Kidscity geweest. En 2 keer in 3 dagen is toch een beetje te veel van het goede.

Deel Deze Pagina