Lyn ik dacht al dat dat het was hahaha kom er elke dag langs als ik de kinderen naar oma breng ik ken het ook als het witte huis en nu je het zegt weet ik dat er een bord in de tuin staat.... Nathaly Hier ook hoor zon peuterpuber Hij babbelt bijna niet maar wel een grote mond terug al pffffff erg hoor. meneer staat de laatste tijd vaak in de hoek hihihihi
@silvia009, hoe oud is jouw zoontje dan? Luca wordt 26 december 2 jaar. Ik zet hem ook regelmatig in de hoek, of liever gezegd dat probeer is want hij ziet dat als een spelletje. Hoe bozer mama wordt hoe meer Luca moet lachen, probeer dan nog maar eens boos te blijven, pffffffffffff. Hij schud de hele dag nee met zijn hoofd op alles wat ik zeg of vraag. Maar als hij me dan weer kusjes komt brengen dan smelt ik weer helemaal,heerlijk. Ik ga ook lekker op de bank met een zak chips en een kop warme chocolademelk met slagroom. Daar ben ik tegenwoordig aan verslaafd, elke avond drink ik een beker. Gelukkig hoef ik niet op de calorieen te letten en kan ik alles eten en drinken wat ik wil. Fijne avond iedereen.
Mijn zoontje is 2,5 jaar hij gaat sinds begin deze maand naar de creche toe Hier ook heel eigenwijs en echt in de peuterpubertijd hahahahaha alles tegendraads En inderdaad hier ook smelten hoor met de kusjes en knuffels...
Haha hier idem dito met mijn dochter, ze begint iets meer te brabbelen nu, maar ze kan heel brutaal zijn soms! Dat heeft dan weer van haar oudere broer!
Hey meiden Hier even een paar dagen wat minder actief aanwezig (geweest), aangezien mijn zoontje (bijna 4) de waterpokken heeft gekregen. Hij is er erg ziek van en heeft er veel last van! Vanmiddag moeten we naarde huisarts want of hij heeft een onstoken oog, of er zit een waterpok precies boven zijn oog, waardoor deze helemaal opgezwollen is! Bekijk bijlage 104150 Zo zielig als je kleintje zoveel pijn heeft dat is soms ondraaglijk om te zien! Ik ben ondertussen nog steedsniet ongesteld en nu al 5 dagen overtijd. Gisteren nog een testje tegen aan gegooid, maar wederom negatief. Ik snap er niets meer van. Mijn borsten doen verschrikkelijk veel pijn alsof ik stuwing heb, kan er amper op liggen of naar kijken! Ook gisteren kramp gehad en dacht dat k dan eindelijk ongi ging worden! Maar goed niet dus... Als ik niet zwanger ben ok, maar laat mijn lichaam dan alsjeblieft ongesteld worden, dit is ook 3x niets!
@ Mieni, Aaah het is inderdaad niet leuk voor je zoontje. hoop voor hem dat hij snel van die vervelende waterpokken af is en natuurlijk van dat dikke oog! heel veel succes bij de huisarts. en ook balen dat je allerlij zw kwalen hebt met nega testen, inderdaad, of een posi test of laat de ongi doorbreken. Net een 40 min wezen wandelen met Renske en yoshi ons hondje. Het was droog en een frisse neus halen is ook niet verkeerd, en zo krijgt de hond ook weer beweging en aandacht. Renske heeft wel geteld 15 min geslapen?! wakker onder het wandelen en eenmaal thuis huilen tegen de slaap. heb haar nu maar in bedje gelegd.. en toch maar ff laten huilen, en nu slaapt ze volgens mij. Ja ja het is mij er ook eentje hihi. @ all en wat hebben jullie zoal gedaan? nog iets leuks?
Miemi weet je al iets meer van je zoontje??? ben wel heel erg benieuwd eigenlijk .... hoop dat ie snel opknapt. Hier net terug uit enschede schoenen gehaald voor mn stiefzoon... wat spulletjes voor de tweeling oa nieuwe slaapzakken sms gekregen dat een ZP dinnetje hier net moeder is geworden van een mooie zoon.... geweldig altijd zulk nieuws na alle mmmellende die er aan vooraf gegaan is ben nu helemaal happy en in de wolken
Nou ben weer terug van de HA. Zijn waterpok is gaan onsteken en daardoor zijn ooglid ook. We hebben nu druppels gekregen maar het zal nog een ruime week duren voor het oog weer normaal is! gelukkig heeft hij niet veel pijn aan het oog! Nou hier dan toch zojuist ongi geworden, ben wel een klein beetje pgelucht dat mijn lijf dan toch in orde is, maar ja het is wel dubbel want je bent toch bezig voor een klein wondertje. Op naar ronde 3 en ga nu maar van 35 dagen uit, dat is het gemiddelde van de afgelopen 2 rondes!
Huh dacht dat ik al gereageerd had op je laatste bericht Mieni maar ik zie hem niet staan vaag Balen zeg van die ontstoken waterpok bleeeeh nu maar hopen dat het heel snel weggaat dit is ook geen pretje zo voor je zoontje arm manneke. en toch ongi eindelijk.... ik had ook vaak van die ineens onverklaarbare lange cyclussen dus ik hield aan vanaf 28 dagen tot en met 35 dagen en daarna rekende ik als overtijd.... Nu heb ik er een gehad van 21 dagen en al 1 van 32 dagen snap er niks van zal nog wel een hormonen kwestie zijn denk ik Verder is Loesie bevallen van een zoontje gisteren om 13.35 Hij heet Siem Jesse . En hij is heel erg knap heb ik gezien op hyves Dus hier ook nogmaals Loesie van harte gefeliciteerd meis geniet er lekker van Verer ben ik even het Dorp in geweest om een kaartje voor Loesie te kopen en meteen even rondkijken voor 5 december... maar dan moeten we toch echt naar hengelo of enschede toe ben ik bang Verder nog iemand plannen voor het weekend???? word weer akelig stil hier dus tijd om weer te gaan beppen hier op ons topic
Gefeliciteerd Loesie met de geboorte van je zoontje Siem! @ Sylvia, ik ga voor kindercadeautjes eigenlijk altijd naar ToysXl bij de Ikea. Heel veel keus en er zijn heel vaak wel aanbiedingen. @ Plannen, morgen heb ik een reunie van de middelbare school. We hadden altijd een groep vriendinnen en morgen gaan we met z'n achten High tea'en (of hoe je dat ook schrijft)
Guusje Klinkt gezellig Mijn middelbare staat in Brabant hahaha dus weinig contact meer mee sinds ik aan deze kant van NL ben gaan wonen.... ik heb geen plannen voor het weekend buiten boodschappen doen dan
Hey dat is mooi om te lezen dat Loesie is bevallen van een mooie zoon! Vanharte gefeliciteerd meid, en geniet er dubbel en dwars van! leuke naam ook! @ plannen, vanmiddag bij mijn moeder geweest met renske. en morgen komen mijn schoonouders Renske weer bewonderen(1ste kleinkind voor hun) En zondag lootjes trekken voor sint @ mijn broertjes home. Sint komt dit jaar bij hun spannend voor de kids. Renske snapt er nog niks van, maar het heeft wel wat als mama en papa sint vieren met je dochter, en met 2 neefjes en nichtjes, zo leuk om te zien hoe die kids er in op gaan en genieten van de kado's! en wij genieten van hen...
@5december Dit jaar vieren we het ook thuis...zijn elk jaar nog bij opa en oma geweest in brabant maar die hebben we sinds de tweeling geboren is maar 1x gezien en dat was 3 dagen na de geboorte dus dan ga ik er van uit dat ze niet zo veel intresse hebben in hun kleinkinderen en dan ga ik ook niet anderhalf uur in de auto zitten met 5 kinderen om een uurtje kadootjes uit te pakken... ik haal ze zelf wel wat en maak er een leuke avond van met alle kids bij elkaar De oudste heeft pas een ipod touch gekregen dus die kan fluiten naar een groot sint kadoo dan hebben we de meid van 7 jaar daar moet ik iets voor bedenken denk iets om te knutselen enzo want dat vind ze super leuk. dan die van 2, jaar word autootjes en treintjes denk ik want hij is elke dag bezig met thomas de trein en de baby's die gewoon lekker zacht spul van woezel en pip denk ik maar. vind het best moeilijk hoor ze hebben al zoveel namelijk maar voordeel vind ik wel als de sint weg is gaat e boom weer op zoooooooooooo gezellig vind ik dat met al die lichtjes en versieringen etc heerlijk heb er nu al zin in
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo het echooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo't hier...is er nog iemand???????????????????????
Haha Sylvia, ik vond het ook al zo rustig. Maar ik heb zelf ook niet echt iets te vertellen. Er zijn niet echt spannende dingen gebeurd hier. Alleen mijn kleine mannetje begint nu eindelijk te proberen om te lopen. Hij gaat nu steeds van bank naar salontafel en weer terug. Dus ik ben heel trots op mijn mannetje!
Ik zal ook maar iets van me laten horen. Zag net dat Loes is bevallen, gefeliciteerd. Hier een drukke en hectische periode aan de gang. Team waarin ik werk en ook nog eens leidt staat op springen, worden waarschijnlijk uit elkaar gehaald omdat het niet rendabel is om in deze samenstelling te werken. Zoonlief heeft erbse parese, alleen kinderfysio dacht aan iets ander namelijk hemiplegie ( ik zal zeggen wikipedia ze). Nu is hij voorover gevallen zonder een opvangreflex, deze is wel handig als je loopt. Tand door de lip, neus gekneusd, hersenschudding. Gevolg we moeten opnieuw de onderzoeken weer in, scans maken etc. Dus mogen ons komende week melden bij de kinderneuroloog in Meppel, met spoed:x. Gevolg deprimama, die het liefst op de holterberg in haar eentje alle frustratie eruit wil schreeuwen. Om als laatste nog dieper in een dip te komen, door mijn bevallingsverhaal te lezen. Moet alle eigenaardigheden van zoonlief en bevalling opschrijven. Mocht ik klepperende eierstokken hebben, waren die spontaan uitgekleppert door het lezen van alle details. Ach dan een vrolijke noot, 5 december, vieren we lekker thuis. Moet wel eerst werken, tot half 3, daarna lekker met mijn gezinnetje kleine kadootjes uitpakken. kieke
Jeetje Kieke het zit jou en je zoontje niet mee zeg Ga zo eens wikipedia-en denk ik ben anders niet zo heel erg slim hoor moet ik eerlijk bekennen. Heb gegoogled.... gaat me beter af....maar dat is niet niks lees ik wel... dus nu scans om te kijken of je beschadigingen kan zien? zo te lezen is het vaak niet aantoonbaar in de hersenscan en de eerste is ook niet mis...jeetje hoe dan ook het is wel een reden om even flink te gaan schreeuwen op de holterberg.( die ergens bij holten nijverdal is hoor ik net zeggen ) Heel veel sterkte meis... ik hoop dat de goede diagnose gesteld word en dat er dan de juiste hulp voor kan komen in de vorm van therapie voor je zoontje. en als je iets hebt mag je het hier altijd komen schreeuwen en of pb-en natuurlijk. Hier zelf vandaag ziek thuis gebleven al drie dagen geen stem meer en vandaag hoest ik zowat mn longen uit mn lijf.... word er zo moe van en dan heb je nog 3 kinderen die voelen dat er iets is met je dus die zijn ook vervelend pffffffffffffff. Maar gaat allemaal over hoor morgen even kijken voor gordijnen en dan bestellen hoop ik want word gek vn het geloer van de achter buren:x:x groetjes!!!!!!!!
Hallo!!!!!!!!!!!! Het bloed weer dood hier!!!!!!!!!!!!!! Is iedereen zo druk????? of gewoon het topic vergeten
Haha Sylvia, het lijkt er wel op dat iedereen het topic is vergeten. Ik ben best druk geweest de afgelopen week en Lucas had geen zin om te gaan slapen 's middags, dus dat schiet achter internet zitten er een beetje bij in. Wat een verschrikkelijk weer is het trouwens vandaag! Mijn man is vrij vandaag, dus ik denk dat we met de kleine man maar naar Kidscity in Borne gaan. Hoe is het verder met jou en je kindjes?