@hanneke welkome en shit dat O er weer is hihi dacht er wordt niet gekletst, maar mijn abbo was blijkbaaar niet verlengd @kus ziet er goed uit!!
@Hanneke Weet je al of je erbij bent woensdag ? Zou wel gezellig zijn Wel !@#!@# dat je ongi er weer is!! Ik zal heel hard duimen dat ze gauw wat kunnen vinden bij jullie.
@Blaine dank je wel. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen , begin hem nu toch wel te knijpen...... Had er veel vertrouwen in maar sinds vandaag is die ver te zoeken helaas. Jullie horen zo spoedig mogelijk van mij morgen
is goed hoor, het is toch altidj spannend een eerste echo en alle volgende . Hoe laat moet je er zijn?
Ja we hebben een kloppend hartje gezien. Zo blij hiermee, nu kan ik lekker gaan genieten. Ben tevens 3 dagen naar voren gezet. Bedankt allemaal voor het duimen !!
Liftrasa ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd wat geweldig zeg en dan nog 3 dagen vooruit gezet ook helemaal super op naar een mooie beeb voor jullie... jeetje 2 zwangere nu in ons kleine topic... nu hopen dat de wensmoeders onder ons ook snel mogen meegaan op de mooie roze golf hier (Hanneke)
Ja maar volgens mij is Lynn er nog niet mee bezig Kan me vergissen hoor maar dacht dat ze nog niet bezig was voor kinderen
het Taartenspektakel van Nederland ik ga hier heen op 8 oktober. Zijn er nog meiden die daar ook naartoe willen? Ik heb 6 plekken in de auto over ik laat de kinderen mooi bij hun papa en ga zelf een dagje weg