Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Hanneke: oke, dus een stapje verder dan IVF. Was de echo wel goed? Spannend, vandaag weer zaad-controle! Icsi heb ik geen ervaring mee, maar t grootste deel van t proces is geloof ik hetzelfde als IVF, toch? Alleen dan wordt t zaad rechtstreeks in de eicel geplaatst? Ik heb zelf ivf gedaan...

2. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Knap hoor voor de meiden die het alleen doen!! Vind het toch echt wel fijn als ik nienke soms even over kan geven..

@hanneke, succes met alles, hopelijk kunnen we je steunen!

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ hanneke, spannende dagen dus, duimen draaien voor ene positievere uitslag.

@ Kieke, yep herfstvakantie alleen nog geen exacte datum voor zover ik weet ;)

@ peetjuh, leuk gehad? en wara blijven de mooie vakantie foto's? of heb ik di egemist doordat hyves zo onoverzichtelijk is geworden :(

@ Hier, moe erg moe, gaap. En balen want mijn medicatie is er nog niet wordt dan toch wat lastig spuiten vandaag :x

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Dank jullie wel dames!!

@tweetie, het is inderdaad een stapje verder dan ivf.. alles gaat het zelfde ik zelf merk er niks anders aan.
    Bij icsi doen ze inderdaad het zaad al gelijk in de eicel.
    Heb je 1x ivf gehad of vaker?? en wat was de reden dat ze het bij jou deden?

Vandaag de zaadjes weer weg gebracht en vanmiddag gebeld de uistslag was binnen, alleen ze mochten niks vertellen dat moest de arts doen.
    Morgen word ik gebeld.. spannend!!
    Vrijdag moet ik weer voor echo er was 1 grote ei dus denk dat die het gaat worden.. maar even afwachten of hij dat ook echt gaat doen.

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @blaine ik hoop dat je vandaag toch nog je medicatie hebt gekregen!

@hanneke Ga duimen voor je dat morgen de uitslag goed is!!

6. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Blaine: wat balen dat je meds er niet waren! Hoop dat je ze nog optijd hebt gekregen.

@ Hanneke: Spannend! Hoop morgen op een goede uitslag! Ik heb 2 rondes ivf gedaan. De reden is uitgebreid. We waren ruim een jaar bezig proberen zwanger te worden, maar toen kreeg ik steeds meer buikpijn, o.a. rond ongesteldheid. Via huisarts naar gyn, die allerlei onderzoeken gedaan. Kon niets vinden. Vermoede endometriose, en via operatie bevestigd. 1 eileider zat helemaal verkleefd aan mn darmen en is niet doorgankelijk. Volgens de gyn zou dit niet erg hoeven te zijn om zwanger te worden, omdat die andere helemaal goed was. Maar goed, toen een half jaar zoladx om de endo terug te dringen en daarna door met IUI, omdat we al een tijd bezig waren en ik pijn hield, wat t natuurlijk zwanger worden niet vermakkelijkt. Na 6x (langer geduurt, want kon alleen als t eitje aan de goede kant zat) zijn we overgegaan naar IVF. De tweede ronde was het voor ons raak.
    Wat is bij jullie de reden, of heb je liever niet dat ik dat vraag?

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Tjonge dat is een lang verhaal..
    Dus je hebt nu een kleine?

Wij moeten het mischien omdat ik 4 miskramen heb gehad en ben toen voor onderzoeken naar het ziekenhuis gestuurd ze zijn nu al 2 en een half jaar aan het kijken.. maar ze vinden niks.
    Vorige week werd ik dan eindelijk door gestuurd naar een andere arts om te kijken of ik wel elke maand een eisprond had, want ben al een hele tijd niet zwanger geweest.
    Deze arts wou dat van mijn man voor de zekerheid toch controleren (ze dacht dat er niks was.) maar nu bleek dat hij zeer slecht zaad heeft.
    Nu hebben ze opnieuw getest en morgen krijgen we de uitslag.

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Sterkte morgen, hoop dat de uitslag meevalt..

Ik heb morgen mijn bul-uitreiking, leuk en spannend..:)
    Nadien lekker uiteten in Groningen en dan ben ik klaar
    daar aan de universiteit..
    Wil misschien nog wel een vervolgstudie doen, maar dat is
    in Nijmegen.. eerst maar eens een huisje in Borne..

Slaap lekker voor nu..

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hanneke, succes vandaag ik hoop stiekem toch op goed bericht!

Iedereen verder een fijne dag gewenst... (Ja het is nu nog vroeg...:p )

10. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Hanneke duim duim duim

@Lynn Maak er een leuke dag van !! Enne gefeliciteerd met het behalen van je bul ;)

11. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Hanneke heel veel succes vandaag en duim voor een betere uitslag.

Lyn gefeliciteerd met je bul. Maak er een mooie dag van

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Wat duurt het lang wachten... werd een uur geleden door een prive nummer gebeld maar helaas het was de belastingdienst.

13. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Hanneke: Wow wat heftig. 4 miskramen. Moet ontzettend moeilijk zijn. Naar hoor... En wat vervelend dat nu het zaad zo slecht was opeens. Hoop dat vandaag de uitslag positiever is. En ja, ik heb nu sinds een jaar en een maand een kleine meid, dus wat mij betreft was t het ruim waard, al die behandelingen en dat wachten (wij in totaal ruim 3,5 jaar).

@ Lyn: gaaf! Gefeliciteerd.

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lynn heel veel plezier vandaag!!!!!! eindelijk je Bull kan je mooi verder nu ;)
    op naar een mooi huisje in Borne en een goedbetaalde baan ;)

Hanneke spannend hoor ben wel heel benieuwd.

Hier 14 jaar gedaan over 1e kind 2e en 3e kind was meteen de 1e poging raak goddank ;0

15. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hoi allemaal,

Spannend zeg hanneke, hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!

@blaine, zijn de meds al? fotos staan op hyves hoor maar niet zo veel.

Heftig om te horen hoe veel moeite vele hier hebben moeten doen voor een kleine, het blijft toch echt een wonder he!

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Lynn, veel plezier vandaag, je hebt heelrijk weer om daar lekker op he terras te zitten. En nog van harte met je bul.

@ Hanneke, hmm wachten duurt toch allang en telefoon van de belastingdienst is meestal niet zo leuk ;),
    Weet je al meer ondertussen

@ kieke, was je nou afgelopen weekend weg of aankomend? dus of veel plezier of de vraag hoe was het :D

@ Hier, Anton heeft WERK, hij kan 3 oktober ergens anders beginnen in Hengelo dus ook mooi dichterbij, alleen wel dagdienst ipv ploegen maar vooruit beter als niks ;), vandaag zat eindelijk het contract bij de post dus blij blij.
    Mijn medicatie komt asl het goed is straks binnen dan mag ik nog net spuiten moet binnen 24 uur, heb gistermiddag nog even boo sgebeld, en die mevrouw aan d etelefoon had echt zoiets van jet moet ze krijgen dus hup kon het ineens vandaag nog geleverd dus ben bneieuwd over ongeveer een uur moeten ze er zijn.

17. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Blaine: Hoop dat t gelukt is met je meds! Super dat je man weer werk heeft, en fijn dat t in de buurt is.

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    tjonge jonge... wat een dag, wat een dag! eerst krijg ik telefoon van de belastingdienst met iets waar ik al 10 maand mee loop!
    Mijn ex-werkgever die heeft alles verkeerd ingediend bij de belasting daardoor krijg ik nu al 10 maand veel minder geld.
    De jaaropgave en de gegevens bij de belastingdienst wijken een paar 1000 euro af.
    De belastingdienst wil me niet helpen ik moet het maar uit zoeken met mijn exwerkgever.. en dit kan niet.

Om 13.00 ging hier eindelijk weer de telefoon hehe dacht ik eindelijk het ziekenhuis.. maar ik nam op en er werd weer opgehangen :S
    dus ik gelijk terug bellen, kreeg ik te horen dat ik maar tot vrijdag moet wachten :x
    Ik helemaal boos!! mijn man heeft ook nog met haar gesproken maar kreeg het echt niet voor elkaar om de uitslag te horen te krijgen.

19. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Hoi meiden,

Zo moeilijk hoor wanneer het krijgen van kinderen niet makkelijk gaat.. maar gelukkig is de medische kennis steeds verder ontwikkelt..

@ Blaine - fijn dat je man een baan heeft.. :)

@ Hanneke - jeej, wat een pech zeg voor jullie en dan die belastingdienst.. grrrr..

Nou, ik heb mijn BUL ondertekend en mee gekregen.. het was super lekker weer.. 2 keer op terras gezeten en nog lekker gegeten bij de mexicaan in Groningen..
    Als klap op de vuurpijl heb ik per 14 november een baan als orthopedagoge voor 36 uur per week..:)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lynn wauw gefeliciteerd!!!!!!
    wat goed zeg meteen al een baan ;0
    waar ga je nu werken dan? en wat is orthopedagoge???
    ben blond sorry :$

Deel Deze Pagina