@Blaine gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan!! @Hanneke Fijn he dat mensen niet met je mee willen denken Ik hoop voor je dat vrijdag de uitslag goed is. Belastingdienst, hou mij wijselijk stil @Lynn Gefeliciteerd met je baan, wat leuk dat je zo snel al een baan hebt gevonden. @All hier gisteren intake gehad in het ziekenhuis. Stelde niet veel voor. Mag nu over 2 weken terug komen voor de 12 weken echo. Wel vreemd ze begon over alle afspraken en de 20 weken echo maar repte niet over de 12 weken echo. Toen ze tegen mij zei nou dan zien we u terug na de 20 weken echo had ik zoiets van hu ? Heb toen maar gevraagd hoe dat zat met de 12 weken echo. Die kon ik wel krijgen maar bieden ze zelf niet aan ivm te druk op de afdeling echo....... Merk je toch dat het bij de verlos er echt anders aan toe gaat dan bij de gyn.
het zonnetje is er weer.. @blaine, wat een goed nieuws van je man, kan me voorstellen dat dat echt een zorg minder is!! @lynn, wat knap van je en wat fijn dat je gelijk een baan hebt!! Dat huisje komt er ook snel dus! @hanneke, balen zeg dat ze niet met je willen meedenken, en dat met die mooie spotjes van ze grrr. balen dat je nog geen uitslag hebt, lastig he al dat wachten, toi toi toi. @liftrasa, waarom zit je nu bij de gyn dan? heb wat gemist denk ik. Hier krijg je bij de verlos alleen een echo met 10 en 20 weken maar ook dat verschilt per praktijk. Nog even en je kunt je kleintje in ieder geval weer zien. Hoe voelen de zwangere dames zich trouwens?? groetjes van hier
@peetjuh Moet bij de gyn omdat mijn BMI te hoog is Bij de zwangerschap van Nigel had ik eigenlijk al naar de gyn gemoeten maar mocht als er niks geks zou gebeuren bij de verlos blijven. Wel met bevalling in het ziekenhuis. Nu zijn die kilo's nog niet weg, dus moest meteen naar de gyn. Ach ja betekend later in de zwangerschap wel meer groeiecho's Voel me eigenlijk erg goed. Gisteravond had ik een beetje last van misselijkheid en dat was wel lastig omdat ik een workshop moest geven. Gelukkig was mam er om mij te helpen dus kon ik af en toe even een time-out nemen.
@ hanneke: Wat ontzettend balen zeg!!! Wachten duurt altijd lang, helemaal op zoiets belangrijks. Succes meid. @ 1986Lynn: Superdag dus gister! Gaaf hoor en gefeliciteerd!! @ Liftrasa: Goed dat je er zelf om hebt gevraagd en leuk dat je die echo toch krijgt. Is blijkbaar ook veranderd met toen ik bij de gynaecoloog liep. Ging met 8 weken, kreeg echo en rond 12 inderdaad ook, ook echo. Hoefde niets zelf te vragen. Daarna naar VK. @ hier: straks shoppen met mn meisje. Ze zit net tussen twee maten in, maar ga nu toch maar de volgende maat alvast halen. Wordt een beetje kort allemaal DUs lekker shoppen en kopen hahahaha
@blaine super dat je man weer werk heeft!! @lynn gefeliciteerd met je baan @liftrasa inderdaad voordeel van gyn is op het laatst veel echo's
Liftrasa wat vaag zeg ik kreeg met de beide zwangerschappen altijd echo's elk bezoek bij de gyn met de tweeling vanzwlfsprekend natuurlijk maar met mathijs ook Hanneke balen zeg... morgen nu de afspraak staan dan? Guusje hoe gaat het nu met jou en je buik? Liftrasa heb jij al kaartjes? Blaine gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan... jeetje een grote zorg minder zeg wel balen van de ploegentoeslag Kus waar ben jij dan? oh ja ik zie je morgenavond Yippie hoe gaat het daar met je jou en je meiden? leuke verjaardag van manlief gehad? tweetie zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@silvia nee heb nog geen kaartje. Moet ik nog even bestellen ergens Hier net heerlijk met Nigel naar de stad heen geweest. Lekker op het terras bij Sam Sam een broodje met hem gegeten. Wat een heerlijk kind heb ik toch ook dat hij dat zo leuk en lekker vind. Dus we hebben al lekker van de zon genoten vandaag. Denk dat ik vanmiddag maar naar de speeltuin ga met hem.
ik ook nog geen kaartje..ga morgen even naar sweetycake moet ik meenemen voor je? scheelt 2 euro in de voorverkoop ;0
hoihoi... daar is ikke dan.. hier gaat het goed hoor meiden doen het super.. zelf even een flinke dip gehad kruip langzaam weer omhoog.. moe vreselijk meo maar niets te zien in het bloed.. waarschijnlijk met medicatie te maken waren ik nu 4 dagen mee gestopt ben.. verder aan het genieten van 2 meidne die het heerlijk doen.. v drinkt zinds deze week iut de tuitbeker helemaal leuk.. e is luier hahah doet het nog neit.. nou maandag de lady alweer 7 maand!!
@ Sylvia - even snel, want er staan cakejes in de oven die er zo uit moeten.. tja orthopedagoge, wat ben je dan.. je kunt werken in het onderwijs, in de zorg voor mensen met een beperking en in de jeugdzorg. Je ondersteunt ouders/begeleiders door adviezen te geven, diagnostisch onderzoek te doen naar bijvoorbeeld adhd, of behandelingen direct met het kind/de jongere, zoals emdr.. Ik werk vooral met mensen met een beperking en dan geef je met name adviezen aan de begeleiders op de werkvloer als zij ergens tegenaan lopen.. Als je meer wilt weten, vraag gerust.. Mijn werkgebied is twente..
Ben er wel Lees alleen ff mee, ben eigenlijk te lui om te tikken Maar u ziet mij morgenavond Meidenavond haha
Lynn jeetje wat een heerlijke diversiteit dan in je beroep zo... heerlijk never al dull moment dus door heel twente heen zit je dadelijk veel op de weg dan? eerder had je een vaste werkplek toch hier in borne? heb je al huisjes bekeken?? en cakejes in de oven mjammieeeee plaats je wel een foto
@silvia als je dat zo willen doen Mail mij je bank gegevens dan even dan zal ik het bedrag overmaken. Of je moet het liever contant krijgen, is voor mij ook geen probleem
@ liftrasa: heerlijk he, zo saampjes op t terras! Heb ik dinsdag idd gedaan @ Silvia: Zwaai terug Veel plezier met meidenavond kus en silvia! @ hier: vanavond eerste keer avondje alleen weg (zonder man bedoel ik dus) . Ga naar de schouwburg, ashton brothers. Zin in! Morgen lekker een dagje sauna (op vrijdag is Tess altijd bij mijn moeder). Zaterdag meeting van zwangerschapsgym. Heel benieuwd hoe alle kids gegroeid zijn!!
@liftrasa, nu is het duidelijk! @tweety, grappig wij hebben volgende week meeting van de zwangerschapsgym. Jij kwam toch ook uit hengelo? ben je ook bij annemarie geweest? zou wel grappig zijn!
Wij eten op tijd, en anders eet ik wel eerder. Ook geen probleem! Je had het van de week over half 6?? Wat mij betreft is dat prima