Twente-meiden: afspreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey allemaal,

Ik ben er nog wel hoor, maar ik ben zo misselijk dat ik niet te veel kan lezen. Dinsdag heb ik weer een echo, de officiele termijnecho. En ik vind het toch wel erg spannend, misschien omdat ik de vorige keer het hartje zelf niet heb zien kloppen.

2. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Dames.. Vandaag naar het ziekenhuis geweest mijn man heeft 100.000 bewegelijke zaadcellen dus het word icsi. want daar kom je in aanmerking voor als je minder dan 1 miljoen het, en dennis heeft daar maar 10% van.
    Mijn eitje groeit niet meer :S ik blijf steken op 10mm.. en er waren wat eitjes verdwenen, maar dit is niet zo erg meer zei de gyn omdat het toch icsi word.
    En daar komt ook nog eens bij dat mijn schildklier veel te snel werkt, ze hebben nog een keer bloedgeprikt en als deze uitslag weer slecht was moet ik ook nog naar een internist.

3. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ guusje44: Spannend! Balen dat je zo misselijk bent.
    @ Hanneke 88: He wat balen. Das natuurlijk niet waar jullie op gehoopt hadden. Hoop dat t met je schildklier bij deze keer bloedprikken meevalt. Wat een extra spanning weer! Sterkte gewenst!

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ hanneke, dus toch gene goede uitslag weer balen zeg, wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent dan kun je vooruit kijken, hopelijk gaat het nu allemaal snel en heb je snel een positieve test, heb geen idee hoelang het traject ed duurt dus misschien zeg ik wel iets raars dan sorry :).
    Ach is goed wat aan te doen bij de internist nadeel is alleen dat je bang moet zijn dat je eerst goed ingesteld moet zijn voordat je mag gaan proberen zwanger te worden maar even afwachten met prikken.

@ Guusje, spannend dinsdag weer een echo, tuurlijk is het weer eng maar komt helemaal goed!!

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @liftrasa
    geen termijn echo in het ziekenhuis? omdat het druk is... vreemd...
    bij verlos is het inderdaad anders ja. Wel fijn dat er toch een termijnecho is over 2 weken :)

@blaine
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man.

@yippie
    fijn dat het zo goed gaat met je meiden :)

@guusje
    Leuk dinsdag een echo :) Spannend!

@hanneke
    knuff

6. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    @tweety, nienke is van maart dus ben nog niet zo lang geleden geweest, woensdag hebben we toevallig de terugkom van babymassage.

@hanneke, Balen meis dat het slecht nieuws was, hopelijk kunnen jullie snel van start met icsi!

@guusje, Iedereen wil graag misselijk en zwanger zijn he maar als het zo ver is is het wel heeeeel vervelend, sterkte!!

zoww en nu is het voor mij weekend!

7. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Peetjuhh : das inderdaad korter geleden. Maar wel heel toevallig. Babymassage heb ik ook gedaan. Leuk hè

8. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo meiden,

Kom net weer van het ziekenhuis mijn tweede test van de schildklier was ook niet goed dus moet naar een internist.
    Wij zouden in januari beginnen met Icsi waarschijnlijk word dit iets later omdat ze willen dat hij eerst weer goed werkt.

9. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Hanneke Dikke knuffel!!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jeetje ze g Hanneke het zit jullie ook niet mee allemaal :(
    Gelukkig kan je wel goed zwanger worden met schildklierproblemen, ken een aantal meiden die er last van hebben en medicatie gebruiken en toch zwanger geworden zijn ;)

11. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ hanneke: Wat ontzettend balen! Hoop dat ze dat snel weer goed kunnen krijgen. Wanneer moet je heen?

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ Guusje, succes en plezier morgen met je echo.

@ Hanneke, balen dat het toch niet goed is, hopelijk ben je snel ingesteld, en het kan prim ahoor zwanger worden met een niet goed werkende schildklier, zie mijn mooie mannetje ;), het voornaamste is gewoon dat je eerst goed ingesteld bent anders heb je een hogere kans op een mk, maar met een internist als controle komt dat vast snel goed. Knuffel.

@ Nieuwe dames, leuk dat jullie toch vrij actief mee kletsen, gezellig meer mensen

@ Silvia en kus, hoe vonden jullie de beurs? Was het dit jaar groter of nog vlot door heen t elopen?

@ Hier, 15 oktober hou ik hier een slaapadvies avond, zou eerst in april maar ging toen niet door, dus mochten er dames zin hebben in een gezellige avond dan laat het maar weten ;), ga straks nog wel even spammen via hyves :D

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    @ Hanneke.. dat is vervelend zeg, maar hopelijk komt het snel weer goed en kunnen jullie starten met het traject..

Ik ben veel aan het werk.. clienten waren gelukkig erg vrolijk vandaag en veel grapjes aan het maken, dus mijn lange dienst van 10 uur ging snel voorbij..:) Morgen nog van 11 tot 3 en dan woensdag lekker vrij..

14. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Blaine Wat moet ik mij daar bij voorstellen zo'n slaapadvies avond ?

@Lynn Dat is altijd prettig met zulke lange diensten dat de cliënten een beetje aan je denken ;)

15. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ guusje, en hoe was de echo? heb ook geen idee hoe laat je moest dus vraga maar gewoon.

@ Lynn, kijk lekker mee werkende clienten, is dit nu al in je nieuwe baan?

@ Liftrasa, Dit is van het bedrijf Wenatex, zij zijn al erg groot en bekend in de landen om ons heen en zijn sinds kort ook actief in Nederland. Om naamsbekendheid op te bouwen geven zij dus Gratis slaapadvies avonden, het is dus niet bedoeld om mensen wat te laten kopen, al zal dat vast wel kunnen ;), maar puur om bekendheid in Nederland op te bouwen.
    Zij hebben goede slaapsystemen tegen allerlei klachten en een hele grote en goede lijn met hypoallergene spullen. Deze avond is vooral ook bedoeld voor het geven van advies in houdingen ed. Iedereen die komt krijgt sowieso een presentje voor een betere slaap.
    Hmm dat is het verhaal wel een beetje in het kort, het schijnt erg leuk en nuttig te zijn, en voor mij de voornaamste reden om het te doen is dat we een mooi dekbed krijgen handig voor als Quinten over ene tijdje verhuist naar een groter bed :). Maarja heb je wle gasten nodig natuurlijk :D.

@ Hier, straks een interview van de ut, over wat voor info en waar je wilt krijgen als reumapatient zijnde dus zal de koffie eens aanzetten ;)

16. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    @ Guusje: Ja, ben ook benieuwd hoe de echo is gegaan :)

@ Blaine: Slapen gaat hier over t algemeen heel goed, dus heb ik niet echt advies bij nodig denk ik. Al is een gezellig avondje met andere ouders altijd leuk, maar gode dan zou ik ook al oppas moeten hebben...

@ hier: Vanmiddag met Tess naar KA. Ze komt er maar niet voerheen. Roggelen en hoesten wordt erger en als ze druk egspeeld heeft loopt ze te hijgen. KA gebeld of t van t nieuwe voedingsvoorschrift kan komen. Zo niet, dan had ik naar de huisarts gegaan. Maar de secretaresse belde terug dat ze haar graag zelf wil zien, en wel vanmiddag al. Ben heel benieuwd.

17. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    @ tweetie, ooh spannend zeg langs de ka, hopelijk kunnen ze iets betekenen. In de herfstvakantie is het de palnning weer te meeten met kids, dus ben je gene oppas nodig ;).
    Je bent natuurlijk van harte welkom de 15de :), maar snap je oppasprobleem.

18. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Super! Lijkt me gezellig! Hoop ik dat t n dag is dat Tess bij mij is ;) maar dan zijn we zeker aanwezig!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Tweetie ik zou zeggen gooi de datums in de groep dat tess bij je is en dan kijken we of we dan iets kunnen plannen ;0

20. tweetie82

tweetie82 Bekend lid

24 jul 2011
    506
    0
    0
    NULL
    Hengelo
    Heb geen idee nog wanneer het herfstvakantie is. Help! hahahahaa

Deel Deze Pagina