Zeker een kleine wereld! Of klein twente, kan ook Nee, ik zat niet vast achter een paardentrailer. Ik was er rond 17.15 dus was Jelmer al weg. (en de paardentrailer ook blijkbaar) Geen idee welke groep dat is maar Maud zit ook in de ruimte met het grote raam. Ze zullen vást met elkaar gespeeld hebben, haha. Maud is dat meisje met blond kort haar, meestal in een oude spijkerbroek en makkelijk shirt. Ik ben niet zo van de mode/rokjes/meisjesmeisjes, vind het belangrijker dat ze lekker kan bewegen en vies worden. Daar is ze tenslotte 2 voor Ik heb Sylvia al een pb gestuurd of ik eerst ontgroent moet worden voor de fb pagina, of dat ik er zo bij mag maar nog geen reactie Ja binnenkort verhuizen! Maud blijft wel op het kdv, ik werk in N dus ik hoef er niet (verder dan nu) voor om te rijden. Ze heeft het daar naar d'r zin en kent de begeleidsters en kinderen. Ik zie geen reden om haar daar weg te halen. De gastouder van Nieke ligt ook op de route dus zij kan ook lekker blijven zitten waar ze zit. Dat 'rust voor je bekken is goed' ken ik, alsof dat veel lukt met 2 kleintjes. Juiuissstt
Leuk dat jullie elkaar een beetje kennen Kieke en Knijn Meiden dan gooi ik het hier maar in de groep. Er komt een vakantie aan!!!!!!! wanneer meeten?? Dan zijn Daan en ik namelijk ook eindelijk weer eens van de partij!!!!!
welkom knijn. tis lang geleden dat ik hier ben geweest. Blijkt dus wel dat ik vaker op fb zit groetjes
Jelmer beweerde dat hij met maud had geknuffeld Volgens man had hij een meisje staan knuffelen en hij zei dat was aud, praten is niet jelmers sterkste kant Nou dan komen we elkaar zeker nog tegen Mmm in N werken misschien ken je er dan hier nog een remmar, zei werkt ook in N op een dagcentrum (althans dat dacht ik) Wanneer ga je verhuizen?
Euh, meeten leuk , maar zie me niet door een nauwe doorgang kruipen ala pamperzone kidscity, kom niet meer in de benen
Jelmer en daan rennen dan vast naar de grote toestel, haha. Hulp genorg maar of jelmer dat accepteerd???? Noem maar een datum en dan kijken we of we kunnen.
Ach natuurlijk accepteert Jelmer dat wel Dan neem ik hem gewoon tegelijk met Daan mee en desnoods over de schouder
Wat toevallig Kieke en Knijn, de kids op hetzelfde kdv. Ja ik ben er ook voor om weer te meeten met kids. Mij maakt het qua dag niet echt uit. Ik kan geloof ik alleen 3 januari niet.
mij maakt het ook niet uit, alleen volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen we niet. Dan is Daan bij zijn vader en oma
Wat toevallig dat de kids oo hetzelfde kdv zitten. En Knijn, ontgroenen hmm dat is een goede even wta bedenken @ Meeten, altijd leuk, roept u maar ik kan redelijk veel en vaak, op dit moment er zullen nog wel ziekenhuisbezoekjes bij in komen ben ik bang voor wacht og steeds op mijn afspraken uv therapie, schiet niet op :x, maar die pas ik dan wel aan, Anton nog thuis dus dat kan nu . @ Kieke, Quinten blijft over het algemeen goed in het kleine deel, dus daar mag ik niet over klagen en tegenwoordig klimmen ze goed zelf . Vorige keer ook alleen maar gezeten dus dat ging wel zoveel. @ Sjors, jahaa alweer meeten, altijd leuk.
Hij is hier voor een verjaardag, en had al aangegeven dat hij hem rustig kon zien in december, daarna ben ik er in ieder geval of tot eind februari. en heb ik met Daan zijn verjaardag geen gezeur En ik moet zelf die dagen werken dus kon het ook combineren zo
Oke op die voet,mhopelijk gaat Daan het naar zijn zin hebben en trekt hij het een beetje. Wanneer krijg jemuitslag van het bloed?
Haha Blaine, oh jeee @Kieke; Wahaha, zitten ze al op de knuffelbase ja? Zozo, gaat rap met die kinders Waar werk jij? Er zijn meerdere dac's in N, denk niet dat het dezelfde is. Waar ik werk is het kleinschalig dus ik zou het (denk ik) wel weten als één van mijn collega's op zp zit. @Meeten; Euuhhh, beetje te vroeg voor mij mss?
de kinderarts belt als het goed is de 21ste. En als het niet goed is kan ik mijn ex dat direct de 23ste voor de voeten gooien als hij Daan terugbrengt. Daan weet al dat hij een paar nachtjes bij oma gaat logeren tot nu toe vindt hij het niet erg, als hij maar niet met papa in het vliegtuig moest was het goed
Knijn, waarom zou het te vroeg zijn om te meeten?? We zijn gewoon allemaal vrolijke gezellige meiden die het leuk vinden om elkaar en nieuwe meiden te ontmoeten. Soms zijn we een beetje gestoord maar daar wen je wel aan hoor
Ze hadden de antennes uit, moeders zijn met elkaar aan het forummen, dus we zijn op knuffelbase Meeten gewoon doen.........we bijten elkaar tot nu toe niet Is altijd gezellie en ongedwongen. Dat wordt dus eerste week januari, hopelijk kunnen we dan!