Inderdaad blijven praten en leg je gevoel uit. Is meestal helder voor jezelf maar logisch voor je man zijn je gevoelens niet. En pak de momenten samen en neem de tijd voor elkaar. Laat basale dingen zoals was opvouwen etc een keer liggen ipv tijd met man. Volgende dag heb je meer energie en de was is dan maar een klein deel van de dag. Blaine zie je nog vogeltjes?
@ Peetjuh. Ooh dat kan ook maar zo moet je nagaan hoe goed ik oplet haha. Maar leuk is inderdaad anders, gisteren zat er ook iemand die er alleen maar zat voor pijnbestrijding en nog max een paar maand had dan voel je je toch wel erg ongemakkelijk. @ Kieke, de vogeltjes zijn weg alleen nu moet het huis nog stoppen met draaien
@guusje Wat leuk een avondje op stap met je man. Toch fijn dat ze dan winnen he Ik hoop dat het gauw weer goed komt tussen jou en je man!! Blijven praten met elkaar. Jullie hebben geen makkelijk begin gehad met Sofie! @Blaine ik hoop dat je duizeligheid nu weg is !! @Sjors ook hier nog geen dank ik heb het erg graag gedaan voor Daan. Ennu Nigel ziet dat spelen ook zitten hoor. Misschien leuk om een keer met alle jongens een speeldate te hebben als straks mijn hok klaar is heb ik genoeg ruimte Kunnen wij kletsen en de kids met Thomas spelen.
@ Kieke, ooh is dta het probleem hmm zl er mee stoppen @ Liftrasa, lijkt me een goed idee lekker spelen vind Quinten altijd leuk alleen houd hij niet van thomas . Alles draait nog steeds pfff niks aan, hopelijk gaat het morgen iets beter, laat echt alles vallen en de muur is hard nodig om ergens te komen dus niet handig, gelukkig is Anton thuis @ hier, net een sms van mijn moeder dat ze de kerstkaart had en hem mooi vond, ze beginnen dus aan te komen maar 3 dagen onderweg best snel voor tnt doen .
@ Liftrasa, dat dacht ik al wel . We vonden de kaart zelf ook leuk, Quinten loopt er telkens trots mee in huis is ene kaart van mij dat ik bij disneyland kerstman ben, ik ga die lezen hihi.
Blaine, wij hebben de kerstkaart ook gekregen. Lucas was meteen jaloers, hij wou ook wel met mickey mouse op de foto. Het probleem tussen mij en mijn man komt denk ik grotendeels door mij. Ik voel me de laatste weken heel erg opgesloten in huis. Ook doordat ik bijna geen contact met volwassenen heb, alleen als ik Lucas naar de psz breng. En dan is Sofie ook nog eens heel snel ontevreden en boos, waardoor ze veel huilt. Ze heeft ook nog totaal geen vast ritme qua eten en slapen en dat al 8 maanden. Ik ben gewoon ook al tijden mezelf niet merk ik, waardoor ik soms kortaf doe tegen de kinderen en dan voel ik me heel schuldig waardoor ik me nog slechter voel. Sorry voor dit hele verhaal, maar ik merk dat ik toch ergens met mijn gevoel heen moet. Want manlief zegt steeds alleen maar dat ik me er maar overheen moet zetten en dat het dan vanzelf weer beter gaat. Maar voor mij ligt dat gewoon niet zo simpel.
Guusje, hier kun je jezelf niet overheen zetten denk ik, Weet je al wanneer Lucas naar de basisschool mag. Daar kun je je opgeven als hulpmoeder dat scheelt al. Maar kom anders een keer koffie drinken. Maandag en dinsdag hebben we nog wel tijd, kunnen Daan en Lucas mooi samen spelen Sofie krijgt dan ook haar aandacht en dan kun je een keer van je afkletsen. Je bent hier in ieder geval van harte welkom! En kortaf naar de kids hebben we allemaal wel eens zelfs ik nu Daan brengt me soms tot huilen en dan voel je je schuldig maar daar kun je echt niks aan doen. En weet je ze vergeten het eerder als jij. In ieder geval een dikke knuf
@ Guusje, dan wete jij je vakantiebestemming voor komend jaar . Quinten vind het ook altijd zo leuk. Lastig is dat dan als je zelf niet lekker zit en je mag hier altijd je verhaal kwijt, je komt maar gerust eens langs helemaal geen probleem, het is ook erg zwaar 2 van die kleine kindjes en dat opgesloten gevoel herken ik zo goed. Ik ben toen bewust op zoek gegaan en wat bleek hier was de kruipgroep i ochtend per week je kindje bij de oppas en jij lekker kletsen met andere moeders, zoiets is er bij jullie vast ook, dus zoek eens rond, en probeer anders gewoon eens af te spreken met een andere moeder van de psz waarmee je een klik hebt, het eenzame gevoel is soms zo lastig en kortaf meid dat zijn we allemaal wel eens, ze vergeven het ons snel hoor, mama's zijn ook maar mensen en mogen ook wel eens hun geduld verliezen dat hoort er nu eenmaal bij. Een grote knuffel vanaf hier
Guusje, ken je gevoel ook. Maar zet me soms echt aan om zonder kids en dan maar met pijn wat te gaan ondernemen. Kopje koffie gaan drinken bij een ander, even dorp of stad in. Even ademhalen en even Marieke zijn en geen moeder. Als je er echt niet uitkomt zoek hulp meid, is geen schande en zoals iedereen al zegt de deur staat open. Weet niet hoe je band is met je (schoon) ouders, misschien een nachtje weg met je man? Anders een hobby zoeken, zoals zwemmen of iets anders even iets ander doen dan alleen maar thuiszitten. En geduld verliezen, wie doet dat nou niet, een supermama die het geduld heeft als een matahari die bestaat niet. Meid, hou je hoofd omhoog en bedenk dat je al de 1e stap hebt gezet het erkennen dat het allemaal niet lekker loopt en dat je ook weet waar aan het ligt. Hiervandaan kan je bouwen. Knuffel
@blaine en terecht dat hij trots is @guusje praat hier maar lekker van je af hoor. Daar zijn we tenslotte ook voor en niet alleen voor de leuke dingen Het gevoel snap ik heel goed. Hier ook tijden gehad. Geduld verliezen doe ik ook zo vaak hoor. Hoef je je echt niet voor te schamen. Het is ook gewoon echt pittig 2 kinderen in deze leeftijd. Je bent hier altijd welkom als je een keer behoeft hebt aan een bakje koffie. Sofie en Nayomi kunnen het vast goed vinden net als Nigel en Lucas @lima 84 Natuurlijk mag dat, gezellig !! Ik had in de planning staan vandaag de boom op te zetten maar kon de aandrang niet weerstaan om toch de keuken weer in te kruipen. Nu niet een keer cupcakes of taart maar zulke lekkere Chocolate chips cookies hmmmmm Morgen dus maar de boom op zetten Als ik de keuken kan weerstaan haha
hahaha liftrasa, wil steeds je echte naam typen.Toch weer aan het bakken. Wat is Nayomi een heerlijk meisje!
Dank jullie wel dames!! Ik probeer vanaf nu mee te kletsen...heb de laatste tijd/paginas niet gelezen. Mochten jullie iets van me willen weten dan hoor ik het graag
@ Liftrasa, jij blijftook bakken, ben benieuwd of de boom morgen lukt . @ Guusje, zo lees je maar je bent overal welkom, je komt maar gerust een keer!!! Altijd gezellig. @ Hier, de kamer begint minder hard te draaien dus het gaat de goede kant op . Hopelijk kom ik morgen weer helderder uit bed, wil namelijk morgen wel erg graag even de stad in daar moet een leuke kerstmarkt zijn dus lijkt me wel even leuk even iets anders als constant ziekenhuisbezoekjes, mag volgende week ook weer 4x dus iets leuks tussendoor lijkt me wel wat, woensdag ook nog leuk naar de bios met manlief daar heb ik ook,wel zin in.