@sjors hihi dat mag hoor ik ben niet "geheim" op dit forum en dank je wel ik ben ook erg blij met mijn kleine meid !
Dat weet ik wel, maar staat zo raar hihi Blaine, fijn dat de kamer minder hard draait nu, maar heeft wel erg lang geduurd dit keer. Hoop voor je dat je er morgen in ieder geval nog even uit kunt. Lekker energie tanken voor volgende week! Hier morgen een druk dagje. Daan gaat morgenvroeg eerst skypen. Wat vanmorgen dus niet is gebeurt omdat mijn ex een uur te laat online kwam en wij al onderweg waren naar Liftrasa. Dan komt mijn vriendin hun konijntje brengen. Die komt namelijk een weekje logeren. Daarna lekker zwemmen en s middags naar de kerstmarkt hier in het dorp. Genoeg afleiding dus voor Daan na het skypen en dan ondertussen ook nog spelen met zijn nieuwe speelgoed en de spelletjes die ik heb geleend van mijn vriendin. Heb namelijk nog niet echt spelletjes voor Daan en ga nu wat uitproberen voordat ik wat koop.
Iets anders, ik zie dat er op 27 januari om 11.00 uur in Cinestar een kleuter voorstelling draait, en wel nijntje de film. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Lijkt mij wel erg leuk Kieke. Moeten we er alleen wel rekening mee houden dat het erg druk is rondom de bioscoop. Dan is er namelijk ook een twentse vlooienmarkt
Gezellig Sjors ( haha wilde je echte naam typen) enne mocht de film niks zijn of kinderen denken "waar kijken we nu dan naar??"en beginnen te klieren dan gaan we naar de vlooienmarkt Zou even kijken hoeveel mensen willen, gooi het ook even op FB
Daar heb ik ook geen probleem mee hoor Kieke, maar Daan en ik gaan mee! En of het een goed idee is om met die 2 naar de rommelmarkt te gaan. Dan gaat het steeds die wil ik! hihi
Helaas wij niet want wij staan op de vlooienmarkt die dag . We hebben zoveel spul op te ruimen en dan zet je het op marktplaats en de laatste tijd telkens mensen die niet op komen dagen dus ben er wel klaar mee dus we gaan nu daar staan eens zien of dat wat wordt. Dus dat wordt hem niet @ Sjors, was pas sinds afgelopen donderdag weer echt duizelingen vrij dus ga er maar vanuit dat dat dit keer ook zo zal zijn, maar het was vandaag de hele dag wel erg extreem moest me echt vasthouden met lopen anders ging ik onderuit, stootte dus ook nog flink mijn voet tenen helemaal dik dus au, gaat lekker :x.
Ach dan combineren we de film en vlooienmarkt. Dan kunnen we Blaine nog even lastig gaan vallen Vervelend Blaine dat het nog zo lang doorwerkt, hopelijk gaat het morgen al wat beter
Doen we, gaan we haar lekker lastig vallen, vindt ze vast niet erg. Hopelijk heeft ze dan het meeste al verkocht. Blaine wat duurt dat dat lang. Wat zeggen de artsen daar van? Moet je lichaam er eerst aan wennen en krijg je dan minder bijverschijnselen???
Altijd goed, gelukkig mag Quinten naar opa en oma want leek me niks met hem er bij . Dat hoop ik ook maar ik ben hoopvol dat het gewoon gaat werken en dan heb ik het er graag voor over, dus duimen maar nog 3 maand en we weten of het wat doet, geduld is een schone zaak
Dat hoop ik ook dara gaan we er voor heen . Hb het gisteren aangeven bij de arts en de verpleegkundigen en die keken me raar aan, en denken dus zelf dat het van de pijnstillercombi komt want nee kan niet van de medicatie zelf komen, denkt de bijsluiter anders over las ik zelf al wel , maar vooruit denk ook zelf wel dat het van de pijnstillers komt want werd gisteren al wazig voordat de medicatie zelf er in ging en toen had ik alleen nog maar de pijnstillers en antihistaminica gehad dus 1 van die 4 zal de dader zijn , maarja welke is de vraag plus dat ze verplicht allemaal moeten om bijwerkingen tegen te gaan dus ach ja komt ook wel weer goed,
Nee een rommelmarkt is niks met een kind erbij. Kom je met nog meer rommel in huis Vraagje: welke spelletjes hebben jullie in huis om met de kids te doen? Ben zelf altijd een spelletjes gek geweest en wil nu ook spelletjes met Daan doen. Hebben nu tikkertje van Kikker en zijn vriendjes is wel leuk, maar weinig uitdagend. Memory speelt hij veel op het tablet en staat nog in Portugal. Wil dus nieuwe (2de hands) spelletjes aanschaffen en kan wel tips gebruiken
Maar het is dus wel lastig die bijwerkingen maar ja als het dan maar helpt! Dan neem je alles voor lief
Ga hiermee met Sjors mee, kan me voorstellen dat je bijwerkingen momenteel voor lief neemt, als het maar gaat werken. Sjors, hier is lottino, kwartet, piraten die rondspringen (weet niet hoe dat spel heet), electro, jumbolino, kleurentorentjes oh en domino de spellen die Jelmer leuk vind.
Nigel en ik gaan ook mee 27 januari @sjors hier is de monopoly van cars een echte hit. Ook vind hij holle bolle big ook erg leuk
Spuzzle, electro dieren en piraten, al vind ik zelf van de piraten de kwaliteit erg tegenvallen, de jumbolino is ook leuk, memory, en loco.
We ondernemen heel regelmatig wat. Zowel met als zonder kids. zoals het er nu naar uitziet gaan we 4 januari naar Ballorig Nijverdal. Misschien leuk om mee te gaan Lima.