Twente meiden topic nummer 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door silvia009, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hoera voor Liftrasa. Ik vind Borghuis zo duur! hebben erg leuke spullen maar het meeste kun je ook bij Oosterik vinden en dan een stuk goedkoper. Ik koop liever iets meer voor minder geld. ;)

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Oosterik nog nooit geweest. Is dat ook een leuke om naar toe te gaan met de kids ?

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ja Oosterik is erg leuk, is ook rommelig maar Daan gaat liever naar Oosterik dan naar Borghuis. Oosterik heeft de ingang al volledig versierd met lampjes een pratende trein, een dorp van die kersthuisje en veel versiering. En dan boven op de kerstafdeling staan er verschillende huisjes taferelen opgebouwd en overal bewegende figuren van pluche die liedjes zingen. Ook is er een leuk restaurant met een klein speeltoestel net als in kidscity

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Kijk dan ga ik morgen maar even overleggen met moeder ik heb ook graag meer voor dezelfde prijs ;) Dank je voor de tip

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dat had ik al gedacht ;) Denk dat je dan wel bij Oosterik terecht kunt :)

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Liftrasa, goed gedaan, wij hebben de boom altijd op ene tafeltje ;), wel zo veilig :D. Hmm ik ben jaren terug 1x bij oosterik geweest en vond er ook veel duitsspul dus echt van dat kitch dat is aan mij niet zo besteed :D. Action heeft ook leuk en voordeligspul al winkelt dat natuurlijk minder als ene tuincentrum ;)

@ Sjors, een leuke dag gehad vandaag, je had van alles op de planning.

@ Hier, vanmiddag nog even hier naar de kerstmarkt geweest, is maar 2 straten en was wel even leuk, wel de kinderwagen mee gehad en ook zeker nodig gehad, alleen niet voor Quinten. Quinten wilde nog even paard rijden hij vond het prachtig, glunderen dat hij deed, mama ik ben een cowboy aah, zo lief. Ik was na een uurtje erg blij were thuis te zijn want kan niet zeggen dat mijn hoofd erg mee werkt dus ga zo ook lekker naar bed, morgen weer ene drukke dag morgen eerste keer lichttherapie ben benieuwd.

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wij gaan regelmatig naar oosterik en moet zeggen bij het kerstspul is het steeds minder duitserig hihi.

We hebben inderdaad een leuke dag gehad, vanmorgen eerst skypen, Daan had veel te vertellen over zijn feestje maar papa reageert nergens op, liet papa kaartjes zien van mijn vriendjes je zag mijn ex raar kijken maar niet reageren. Daarna was mijn vriendin met haar zoontje hier. We gaan een weekje op hun konijn oppassen. Daan vindt het geweldig. Daarna lekker wezen zwemmen, patatjes eten bij opa en oma en toen met zijn 5 en naar de kerstmarkt. Was erg leuk, levende kerststal met echte kameel, veel kraampjes voor het goede doel. Daan heeft inderdaad ook pony rijden gedaan, moest natuurlijk ook nog in het springkussen, tussendoor nog wat gedronken en vlak voordat we naar huis gingen even een lekkere warme wafel gegeten. Die vindt Daan heerlijk.
    Dus al met al een gezellige drukke dag.

Blaine hoop dat de lichttherapie morgen werkt. En slaap lekker!

8. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfoooee, kan jullie niet bijhouden hoor! :D

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ja knijn bij vlagen kletsen we veel en soms dagen niets. maar daar wen je wel aan

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ Knijn, dat zeg je nu en over een paar weken roep je echo?!?! :D
    Ach jij hebt je bijdrage ook royaal geleverd hoor ;).

@ Sjors, zal dan maar geloven dat het minder kitsch is geworden kom er niet zo vaak ;). Maar ik vind het toch allemaal mwah was laatst bij intratuin en dat vond ik ook maar tegen vallen :).

@ Liftrasa, en waar ga je winkelen?

@ Hier, dacht me vanmorgen een heel stuk beter te voelen, maar na een douchebeurt en stofzuigen is het eigenlijk al wel weer klaar voor vandaag, dus nu maar even goed uitrusten zodat ik straks alleen naar het ziekenhuis kan gaan. Quinten heeft heerlijk geslapen hij werd pas om 7.45 wakker dat ben ik niet gewend de laatste tijd dus heerlijk.

11. Knijn

Knijn Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.553
    0
    36
    NULL
    NULL
    Normaal ben ik best goed hierin maar dit gaat wel heel snel!
    Zaterdag een dagje bij zus doorgebracht dus niet online geweest (zus is EINDELIJK na 9 jaar in Canada te hebben gewoond, terug in NL, JAHOE!), gisteren de kerstboom opgetuigd en bijgeslapen :D

@Blaine; Oef, iets te hard van stapel gelopen? Hopelijk werkt de lichttherapie!

@Oosterik; Wel gezellig maar idd best duits. Tenminste... dat vond ik toen, ben er al in geen jaren geweest. ;)

@Hier; Oef, Nieke heeft gisteravond 4 uur gekrijst. Bweehhh! Geen idee waarom, lastig dat ze niet kunnen praten! Of laten ze er op zo'n minst een gebruiksaanwijzing bij de geboorte leveren ofzo, pfff ;)
    Net op het CB geweest, longen en oren waren wel schoon. Meteen maar even laten checken :D
    Resultaat bij 4,5mnd; 6530gr en 61.5cm
    De volgende afspraak is op een ander CB! Whoeiiii!
    Is het CB leuk in B?

12. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    In de auto naar Oosterrik.
    Laat jullie wel weten hoe ik het vond ;)

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Vindt het wel grappig dat jullie Oosterik allemaal zo duits vinden. En dan gelijk zeggen ben er al jaren niet geweest. Maar er is bij Oosterik erg veel veranderd, vader is volgens mij uit de zaak en de zoon zit er nu op. Dus wordt alles natuurlijk ook jonger. maar misschien ben ik bevooroordeelt heb er namelijk jaren gewerkt naast school en kwam jaren bij de familie thuis heb zelfs ooit nog een relatie gehad met de zoon.

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Veel plezier Liftrasa!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Veel plezier Liftrasa

Ik ben voor 2 weken terug nog bij Oosterik geweest maar ik vond het wat rommelig..of het lag aan mij haha. Ik vind op het moment Borghuis toch wel het mooiste. Leuk met een echte ezel/koe/schaap en kipjes voor de kids. Warme choco en koekjes..gezellig!!

Ik heb Silvia een pb gedaan voor FB..dus misschien dat ik binnenkort ook daar mee kan kletsen.

@blaine....fijn dat je tot 7.45 uur kont blijven liggen!

@knijn.....Vervelend dat je niet lekker hebt kunne slapen...hopen dat het komende nacht beter gaat.

Hier lekker uitgeslapen van het weekend...Koen en Lotte zijn echte slaapkoppen *even afkloppen*....9.30 uur is eerder regelmaat dan uitzondering....*weer afkloppen* En nu slapen ze 2 nachtjes bij opa en oma....Elke maandag en dinsdag passen mijn schoonouders op de kids..heel blij mee!!

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Absoluut is het bij borghuis en intratuin mooier opgezet. Maar oosterik is en blijft met alles het goedkoopste en dat is in mijn ogen veel waard en dan kijk je denk ik ook sneller door de rommeligheid heen

Lima wat een verwennerij die tijden!

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @sjors....Dat klopt dat Oosterik goedkoper is. En Oosterik heeft ook leuk spul!!! Alleen woon ik in Enschede en dan is het bijna 45 min rijden....Dus als ik het dan weer zo bekijk dan is voor mij Intratuin een beter optie...

18. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Haha knijn, wilde net vragen of jij dat was bij het cb. Je liep weg en ik bedacht je lijkt wel erg veel op de foto van fb:)
    Ik was er ook zat te wachten, hij is weer goedgekeurd en kilo erbij in 2 weken.

Blaine rustig aan doen.

Slaapkoppen, mmmm, tieme meer dan jelmer, die slaapt na de laatste fles half 8 tot half 8.

Liftrasa, veel plezier in oosterik. Ach heb geen voorkeur borghuis of oosterik.

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    @ knijn, mijn zusje vind van niet zij krijgt altijd commentaar over gewicht ;).
    Fijn dat ales weer goed was;)

@ kieke, yes hij heeft de groei te pakken dat hadden we maandag allemaal al wel gezien ;), super fijn!!, wanneer deze week weer naar de ka?

@ Sjors, hihi prijs doet een boel maar het oog wil ook wat :D. Wel grappig dta jij er gewerkt hebt, voor ons is het ver uit de richting vooral met intratuin op loopafstand :D.

@ Lima, dan komt het kletsen op fb vast snel goed.
    Heerlijk zeg zulke slaaptijden, ik ben jaloers ;)

@ Liftrasa, en de boel leeg gekocht?

@ Hier, pfff lichtherapie duurde lang zou 20-25 minuten duren al met al anderhalf uur binnen geweest :$, alles duurde lang en toen leek het niet in de computer te staan en toen dit en dat pff, toen nog wat boodschappen en nu ben ik weer weg van de wereld dit was nog iets te veel van het oed zit te trillen op de stoel dus maar even rust.

Deel Deze Pagina