TWF box Lieke

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Puck123, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Hallo

Via Marktplaats heb ik tijdens de vorige zwangerschap2 jaar terug een box gekocht (TWF box Lieke met la). Deze box hebben we niet gebruikt ivm overlijden dochter. Nu ik zwanger ben van de 2e hebben we de box opgezet, alleen nu is de vraag: hoe zet ik de box omhoog? Moet dit alleen met schroeven? Iemand die deze box heeft en het weet? (evt met foto?) Ik heb de box in elkaar, maar heb ook nog schroeven van de babykamer dus weet niet meer goed wat bij wat hoort..
    Hoor het graag als iemand het weet!

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Als het goed is zit er halverwege de box bij iedere hoek een gat. Daar steek je het pennetje met oogje erin. Dan doe je de bodemplaat erop waar ook gaatjes in zitten en daar doe je een schroefje erin welke precies in het gaatje van het oogje van het pennetje valt. Met een moertje kun je het schroefje vastdraaien. Dat is wel even een gepriegel.

3. Puck123

Puck123 Bekend lid

22 dec 2014
    582
    291
    63
    Ik had de juiste schroefjes en dingetjes er niet bij. Waarschijnlijk er niet bij gekregen (tja dat kan gebeuren via marktplaats...) Maar ik heb inmiddels op internet een handleiding met de juiste schroefjes kunnen vinden en bij de Gamma gehaald. Het is dus gelukt!! :) Maar bedankt voor je uitleg!

Deel Deze Pagina