Hoi meiden, ik ben nu ca 37 wkn zwanger. Vanmiddag heb ik mijn baarmoedermond voorzichtig gevoeld. Deze was week en ik heb daarna volgens mij de slijmprop mee eruit "gehaald". Dit rook nergens naar. Wat volgde was wat een paar keer bloed bij het afvegen en ook wat bloed in mijn slipje. Ik heb absoluut niet de indruk dat ik binnenin wat beschadigd heb met mijn nagel. Heb nu constant harde buiken. Pfffff wat moet ik hiermee, ik voel me echt onzeker. Wie kan mij adviseren wat ik hiermee moet? Alvast bedankt voor het lezen en voor je antwoord!
Anders even de verloskundige bellen, al is het maar om je gerust te stellen. Want onrust is sowieso niet goed voor een zwangere! toi toi! xxx
dat je weet hoe je moet voelen! ik zou niet weten hoe en al helemaal niet of het week is. in ieder geval als je bloed of onbezorgd bent gelijk bellen en je verhaal doen meid suc6!
Dank voor jullie reacties. De bevalling is nog niet begonnen. De verloskundige zei dat ik het even moet aankijken. Ik voel de baby nog wel bewegen.