Een vriendin van mij heet Elize, roepnaam Liz, die heeft regelmatig dat het verkeerd gaat.. Inderdaad ziekenhuis, gemeentehuis.. Het is wel iets om mee te nemen vind ik!
Violet; Sorry ik had inderdaad nog niet op jou gereageerd. Liz Olivia vind ik wel leuk maar nog niet geweldig, de andere namen zijn niet mijn smaak. Lize wordt denk ik eerder Lies dan Liz en dat vind ik niet mooi. We willen toch echt dat het Liz gaat worden. Liz als 2e naam maar wel als roepnaam is geen optie. Wij denken dat dit ook voor teveel verwarring zal zorgen. We zoeken dus echt een 2e naam voor bij Liz. Als we geen mooiere naam als Sara tegen komen gaan we denk ik toch voor Liz Sara. Sara zal verder toch bijna nooit gebruikt gaan worden.
Liz Jolijn Liz Maureen Liz Emma Liz Anna Liz Hannah Liz Mirthe Liz Marith Liz Feline Liz Eline Liz Rhode Liz Joelle Liz Amber
Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor Liz Sara, als dat de twee namen zijn voor jullie. Zoals je zelf al zegt, wanneer spreek je ze nou tegelijk uit? Niet dagelijks in ieder geval! En de combinatie staat opzich prima vind ik, tis alleen tijdens het uitspreken een beetje dat Z...-...S.. Gewoon kleine pauze er tussen, en klaaar! Zou er geen halszaak van maken als je Sara het mooist vindt Wij twijfelen ook nog tussen een paar combinaties waarvan de eerste naam eindigt met de eerste letter van de tweede naam, maar daar stoor ik me ook niet meer aan inmiddels
Bedankt voor jullie reacties! We gaan toch gewoon voor Liz Sara! We kunnen geen naam vinden wat we mooier vinden als Sara.
Dat hangt er vanaf of je de 2e naam enkel op papier gaat gebruiken. Wij wilde jean patrick (maar dan op z'n frans dus).... Aangezien t geen roepnaam word, vind ik t wel kunnen. Houd ook rekening met jullie achternaam