Dag dames, Wie herkent dit? Een zwaar gevoel op de maag. Alles wat ik eet, eet ik met moeite weg en vaak als het er eenmaal in is komt het niet veel later uit. Ook qua drinken is het een drama, niets smaakt en ook hierbij is alles wat ik drink geeft een zwaar gevoel waarbij ik ook vaak moet overgeven. Heb dit nu enkele dagen, ene dag gaat het redelijk en andere dag kan je me opvegen... Wat hebben jullie hier tegen gedaan? Of raden jullie aan? Liefs, Stefanie100
Deels herkenbaar. Ik kan alleen maar kleine beetjes eten. Heb wel heel veel/snel honger, maar als ik dan weer eet zit ik zo vol. En heel veel dingen krijg ik echt niet weg (vlees bij avondeten, en veel avondetensoorten). Gelukkig hoef ik niet vaak echt over te geven, maar voor mn gevoel wel heel vaak bijna zeg maar. Ik rust heel veel, en eet neutrale dingen (beschuit, cracker) en in kleine hoeveelheden. En ik heb zetpillen tegen de misselijkheid. En ik heb nu eindelijk iets gevonden qua drinken wat goed gaat (limonade). Maar het is echt even zoeken dat ik wel genoeg binnenkrijg maar dat het ook nog wel te doen is..
Herken dit niet maar weet wel dat dat niet te lang mag duren ... Let op dat je niet uitdroogt en trek op tijd aan de bel