Hallo. Heb sinds 3 dagen enorme hoofdpijn en avonds kan ik niet naar licht kijken. Doet zo'n zeer. Sinds vanmorgen ook een stuk meer afscheiding en enorm misselijk. Ook me borsten geven regelmatig steken. De baby is actief al heb ik wel regelmatig harde buiken ( zoals altijd) Herkent iemand dit ? Groetjes
Als je zo'n hoofdpijn hebt zou ik toch voor het weekend nog even bellen naar vk. of bij wie je onder controle bent.
Ik heb de afgelopen 2 weken een aantal keren last gehad van lichtflitsen voor mijn ogen, gevolgd door een flinke hoofdpijn. Is waarschijnlijk een migraine door de hormonen. Wel even naar de verloskundige bellen, je kunt een te hoge bloeddruk hebben of eiwitten in je urine. Dit kunnen ze bij de verloskundige zo even uitsluiten, dan weet je in ieder geval dat het (behalve vervelend en pijnlijk) geen kwaad kan voor je kindje en jezelf.
het kan door een groeischeut komen,de harde buiken,de misselijkheid,de hoofdpijn.....mijn gynaecoloog zegt dat rusten dan de oplossing kan bieden maar wel inderdaad bloeddruk laten nakijken