ik gaa nu even naar de winkel toe een test ophalen kan ik vanavond nog testen of moet ik even wachten tot morgenvroeg ??
Afhankelijk van de test Meeste kun je op ieder tijdstip doen, CB digitaal met indicator alleen 's ochtends omdat de weken-indicatie anders niet klopt.
Wanneer heb je voor het laatst getest? Als je bijvoorbeeld gisterochtend negatief getest hebt, maar nog niet ongi, dan kun je beter twee dagen wachten en dan wel 'sochtend testen omdat in geoncentreerde urine de meeste hcg zit.... als je zwanger bent! Heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes!!!! Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt!
Idd, Cb zou ik dus ook niet halen. vele andere testen kun je ook gewoon savonds doen, even 2 uur niets drinken...
ik wou de gewone afleestest halen maar bij de winkel waren ze uitverkocht ! dus morgen maar even naar de kruidvat toe hier 2 voor 5 euro.. anders had ik vanavond nog wel getest ik heb vrijdag voor het laatst getest en die was heeeeeel licht positief..
Spannend meid, ik duim voor een knaltest Ik zou de clear blue met indicator doen, heb je gelijk duidelijkheid en die heeft niet zoveel HCG nodig als de gewone digitale!!