hoi allemaal, Graag zou ik met in contact komen met anderen die ook rond 8 november hun NOD hebben zodat we samen in spanning kunnen afwachten. Toch fijn en hopelijk leuk om met anderen te kunnen delen terwijl eigen omgeving nog van niets weet. En eventueel ook wat steun aan elkaar bij vragen! Wij zijn bezit voor een 2e! Hebben nu een meisje van net 3. Ik ben niet zo thuis in alle afkortingen binnen de “zwangerschap worden termen” die ik hier op alle forums lees, maar er zijn voor de 2e maand aan het proberen. 1e maand wel “geklust” zoals ze dat zo mooi noemen... maar 2e maand met ovulatie test (bij de 1e ook gedaan en meteen raak) en mijn ovulatie blijkt ook nu Iets later dan gedacht (dan de standaard 14 dagen na) hier op dag 17. Benieuwd of het dus deze ronde zo ver is of niet. Mijn cyclus zat op 28 dagen afgelopen keer. Daarvoor dacht ik 29 of 30 maar niet goed bijgehouden. Weekje wachten dus voordat we meer weten. Ik hoor graag of er meer tegelijk afwachting zijn die zin hebben om mee te kletsen!