bloed in ondergoed.

Discussion in 'Zwanger worden' started by bibilv, Mar 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben zoals jullie kunnen zien 17 feb gecuretteerd. ik heb daarna 2 weken gebloed.

Nou waren alle zwangerschapssymptomen al helemaal weg..
    Sinds een week heb ik weer last van duizeligheid,hoofdpijn vaker plassen,vreetbuien, "ongezellige" buien. Maar ook had ik maandag een klein beetje bloed in mijn ondergoed.

Het is nu bijna 5 weken na de curettage. En ongeveer 7 dagen voor dat ik bloed in mijn ondergoed had heb ik vruchtbare afscheiding gezien. Maar ik heb er verder niet veel op gelet omdat ik dacht dat komt door de operatie.
    Zou die bloeding van maandag een innesteling geweest kunnen zijn? ik heb hem namelijk ook precies hetzelfde gehad bij mijn vorige zwangerschap. En toen had ik ook na de innesteling een minder fijn gevoel tijdens het vrijen en dat heb ik nu weer.

Ik heb overal gezocht op de forums maar kon niks vinden wat op mijn verhaal lijkt..

Liefs Bibi

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Geen idee!
    Ik hoop het voor je.
    *duim*duim*

3. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel :)

Jij heel veel sterkte nu!

4. lotus79

lotus79 Actief lid

Jan 28, 2012
    151
    0
    0
    kan twee kanten opgaan, ik hoop het voor je:)
    hier vandaag ongi doorgekomen had al 2 dagen heel licht oud bloed (hoopte op wat anders, had dat normaal niet)

hoop dat we weer snel mogen genieten:)

@melanie sterkte!

xx

5. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aan de eene kant jjammer dat je ongi bbent geworden en aan de andere kant dan heb je wel weer een normale cyclus vanaf nu tog?
    Hier nog geen bloed te verkennen op die eene keer na...
    Wel appart dat alles nu weer opnieuw begint dat gevoel van zwanger worden. Hoop dat ik het deze keer wat los kan laten en er niet te veel mee bezig ga ziijn.

6. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog iemand ervaring??

7. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    okee dit is even grappig: heb voor de grap even zon kalender ingevuld. 1 week na mijn curretage begon mijn bloeding. Dat is dus de 24ste. Ik heb deze ingevuld als de 1e dag van mijn menstruatie.
    Laatste menstruatie:vrijdag 24 februari 2012 Cyclus:28 dagen Een beetje vruchtbaar:dinsdag 6 maart 2012 Vruchtbaar:woensdag 7 maart 2012 Zeer vruchtbaar:donderdag 8 maart 2012 Zeer vruchtbaar (Ovulatie):vrijdag 9 maart 2012 Vruchtbaar (Innestel dag):zondag 11 maart 2012Zoals jullie zien zou dan zondag mijn innesteldag zijn geweest en had ik maandagochtend een beeetje bloed in mijn ondergoed?!
    Wat een toeval ik hoop egt dat het zo is en volgens deze kalender zou ik dan zondag mogen testen dus ben benieuwd.

Heb btw nog steeds geen teken van menstruatie.

Liefs

8. lotus79

lotus79 Actief lid

Jan 28, 2012
    151
    0
    0
    ik duim mee voor je:)

xx

9. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag nog steeds niet ongesteld en precies 5 weken geleden dat ik gecurreteerd bent...
    afwachten maar..
    Heeft verder iemand nog ervaring met het bloeden na de curretage?

10. Bloembie

Bloembie Bekend lid

Sep 12, 2011
    621
    0
    16
    Ik kan er nog niet over mee praten want de curettage is nog maar 2,5 wk geleden. Maar toen ik zwanger was heb ik ook een innestelings bloeding gehad. Een paar dagen na het bloedverlies testte ik toen al positief! Ik ga ook voor je duimen!

11. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    okee ik ga morgen een test halen bij de kruitvat.
    En dan wacht ik denk ik nog even met testen tot woensdag.
    Bedankt dat jullie allemaal mee duimen!
    Ik duim ook voor jullie dat het snel weer raak mag zijn!
    Liefs

12. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Succes met de spanning, maar hou in je hoofd dat t ook tegen kan vallen en je weer met een slecht gevoel zit! Curettage is niet niks meid duim voor je

13. bibilv

bibilv Actief lid

Nov 3, 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dankje wel! Ja dat heb ik zeker iin me achterhoofd okal is het egt moeilijk om er niet mee bezig te zijn.. Jullie kennen het vast allemaal :) en als het deze maand niet raak is dan probberen we het volgende maand gewoon weer.
    Ik denk dat als ik gewoon ongesteld ben ik ook al weer blij ben dan weet ik tenminstte dat alles weer werkt en kan ik beginnen met tempen enz. Bedankt vooor alle lieve steun! En ik hoop zo voor iedereen die dit mee heeft gemaakt dat het snel raak mag zijn want dat moedergevoel word na een zwangerschap alleen maar groter!
    Liefs

14. lotus79

lotus79 Actief lid

Jan 28, 2012
    151
    0
    0
    #14 lotus79, Mar 17, 2012
    Last edited: Mar 17, 2012

ik kan dat echt niet een paar dagen wachten, daar heb ik het geduld niet voor:D had deze eerste ronde (terwijl ik niet zeker wist na de curettage of deze hetzelfde zou zijn) alweer een test 2 dagen voor nod en eentje op mijn nod gedaan. die dag had ik heel licht bruinverlies en heb ik twee dagen ongeduldig gewacht en toen ging het "gelukkig"doorzetten, anders had ik er miss nog wel 1 gedaan.;)
    die drogisten worden nog rijk van mij:), en elke x denk ik, ik wacht tot na me nod maar dat lukt gewoon niet.

laat je nog wat weten woensdag?
    ben benieuwd:D

xx

Share This Page