Twijfel! Advies?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Laarimda, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laarimda

Laarimda Lid

2 apr 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    wij zijn nu 2 jaar aan het proberen om mij zwanger te krijgen.
    Wij hebben nu 3 Iui pogingen achter de rug. Bij de laatste kreeg ik op cylcusdag 23 bloeding. Ik heb toen een dag afgewacht met het bellen maar het ziekenhuis. Het voelde heel anders, normaal kan ik tijdens mijn menstruatie amper functioneren van de pijn en nu had ik bijna geen last. Daarbij verwachtte ik m'n menstruatie ook pas 2 á 3 dagen later. Maar toen de bloeding de volgende dag nog steeds niet gestopt was heb ik het toch aangenomen als mijn menstruatie en ben ik een dag later met de puregon gestart. Maar nu was mijn menstruatie ook nog korter als normaal, nu 4 dagen; normaal 6 dagen.
    En vanochtend had ik ineens heel vloeibare, bijna waterige afscheiding; iets wat ik normaal ook nog nooit had gehad.

Mijn vraag, denken jullie dat ik misschien toch een zwangerschapstest moet doen of niet? Ik wil mezelf behoeden voor de zoveelste teleurstelling en ik heb dan ook wel gewoon een bloeding gehad, maar toch knaagt er iets bij me...

Misschien dat jullie me je objectieve mening kunnen geven?

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Tsja..de teleurstelling is er nu ook al, maar daar komt dus nu voor jou een onzeker gevoel bij. Dan zit er niks anders op dan te testen, toch?
    Bereid je gewoon voor op negatief want die kans is natuurlijk heel reeel. Succes.

Deel Deze Pagina