We hadden wel een naam, maar ga toch twijfelen.. ook manlief. Nu hebben we weer 2 andere namen; Nina of Feline.. En hebben jullie nog namen die bij deze namen passen? Er zijn op internet teveel namen te vinden, zie door de bomen het bos niet meer!
allebei leuk! nina viel hier af omdat het qua klank teveel op mila lijkt, en zaten te twijfelen tussen feline of fenne, maar is toch fenne geworden. kan niet kiezen, beide erg leuk!
Féline (eerlijk gezegd vind ik zonder streepje mooier, als je 't meer als fuhlienuh uitspreekt zeg maar ), maar Nina vind ik ook wel leuk!
Ik moest wel even nadenken, zijn beide mooi. Maar ik zou Feline zonder ` schrijven, dus Feline en niet Fèline. Want als je dat doet komt de klemtoon ook op de eerste lettergreep en dat zou ik niet mooi vinden.
Woow wat veel reacties alweer! Maar de poll gaat gelijk op, dus jullie vinden het net zo moeilijk als wij.. hihi. Misschien een andere naam?? moeilijk hoor...
Ik denk dat Feline toch inmiddels wel geaccepteerd is als naam.. Ik vind het een leuke naam.. Eerder was Roos toch ook alleen een bloem en nu gewoon een geaccepteerde naam..