Heb ik mijn eisprong gemist??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koekjesbakker, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hallo, wie kan er even met mij mee lezen?

Ik zit op dit moment op dag 20 van mijn cyclus en heb nog steeds geen eisprong gevonden (ik gebruik ovulatietesten van Clearblue en Sensitest en tot nu altijd zonder problemen gevonden)
    Ik heb wel vaak een late eisprong, dus ik begin niet al te vroeg met testen. Ik ben deze maand vanaf dag 12 begonnen met alleen Sensitest en zag toen eigenlijk al meteen een lichte streep die de dag erna iets donkerder was en daarna weer afnam en weg was. Pas toen begon ik de CB er bij te gebruiken en die gaf toen dus vanaf dag 14 negatief aan.
    Ik heb bij sensitest nooit echt een knalstreep maar wel donkerder dan dit was. Kan het toch mn eisprong al zijn geweest? Ik heb sinds gister een beetje zere borsten aan de zijkant. Misschien komt het eraan.

Ik weet dat niemand in mijn buik kan kijken, maar mss iemand ervaring mee :D

Thanks!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je vorige cyclus duurde 35 dagen.

Bij een cyclus van 35 dagen kan je eisprong plaats vinden vanaf dag 17 tot en met dag 25 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

Ik zou nog even doortesten dus. Vooral als je weer een cyclus van 35 dagen of langer hebt.

3. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Thanks! ja ik test ook nog maar even door. Zo vervelend dat mn cyclus steeds langer lijkt te worden. Hoop eigenlijk dat ik hem destijds had; goed geklust ;) en heb liever een kortere cyclus

4. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Cyclus gemiddeld 31 dagen geweest. Heb geen symptomen verder heb alleen wat roze gehad bij afvegen op dag 14 dat was na het vrijen. Leek me ook al gek maar het voelde echt als een eisprong en gezien hij er nu nog niet is dacht ik zou het dan toch.. Maar helaas zit er niks anders op als afwachten. Dank iig! Ga iig doortesten.

5. Spannend01

Spannend01 Actief lid

8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Huh op verkeerde gereageerd sorry :)

Deel Deze Pagina