Wie kan mij helpen? Waar is een onderbroek maat 80 te koop? me zoontje is zo goed als zindelijk maar loopt met veel te grote onderbroeken rond. Hij heeft nu 92 van de zeeman aan. Ik heb bij de hema 86/92 kunnen vinden en krijg ik maandag binnen. Maar weet iemand of er ook kleiner is en zo ja waar?
Online bij een winkel maar zijn er duur. Ik had hetzelfde met ons meisje die zit nu in maat 80 met zindelijkheid in 74. Ik heb op bij zeeman luieroverbroekjes gekocht in maat 56 deze zaten perfect
de oplossing: Beerenondergoed baby boxershorts - Beeren onderkleding winkel Ze zijn bedoelt voor met luier dus met mt 80 zit 62/68 perfect. Mijn zoontje paste qua bips nog in maat 68 en begon met 50/56. Als hij in maat 80 zit past ondergoed van de Hema zeker niet, want dat valt groot! Mijn Zoon zit nu in 92 en de boxers van de Hema past hij nu net. Hema valt veel groter dan van de Zeeman.
De kleinste maat bij c&a is 92, maar mijn ervaring bij c&a is dat deze kleding en ondergoed altijd kleiner uitvallen. Je zou het kunnen proberen, de onderbroekjes daar zijn ook niet duur. Succes
Op Kiabi : Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl! hebben ze slips en boxershorts voor maatje 80 - set van 2 onderbroeken voor 5,99. Is een online winkel, maar heel goed. Goede kwaliteit ook. Boxershort Babykleding maat 80 - Kiabi
niet de mooiste maar wel kleine maatjes Set van 4 slips voor baby jongens of meisjes | COCOON | La Redoute ze hebben ook nog effen witte
Lief! Niet goedkoop, maar wel erg schattig... En lief valt altijd vrij klein. Zoontje draagt n boxershort mt 86/92 en dit is de enige boxershort die momenteel past
Van Retour! Hebben ze maat 2 jaar. Valt niet groot. Onze dochter met 2,5 jaar zindelijk en woog toen ook maar 12 kg. Weet niet hoe zwaar je zoontje is? Hema vind ik zowiezo niets. Hier Retour, Vingino. Zijn wel duurder maar zitten perfect en blijven mooi. Moet wel zeggen dat Vingino wisselend is qua maten. We hebben 98-104 die te klein zijn, die passen en die aan grote kant zijn....maar over t algemeen zitten ze perfect. Ze weeg nu bijna 13 kg. Smal lang meisje