Hoi allemaal Ben nu 17,5 week zwanger er niet gerust. Ik voelde rond deze tijd mijn zoontje al , en ik mijn geheugen duidelijk ook. Ik voel nu heeeel af en toe een een plopje , maar dat ik nou echt kan zeggen ik voel de baby bewegen , nee. Ik ben er niet rustig onder , vrijdag weer naar de vk. Die onzekerheid , bah niks aan !
Is echt heel normaal ! Weet je toevallig aan welke kant je placenta nu ligt? Echt niks om je zorgen om te maken komt vanzelf
Nee weet niet waar de placenta ligt , vrijdag eens even vragen .. Ik blijf maar momentjes pakken , ff rustig liggen , handen op mijn buik , in uit ademenen , zonder resultaat !!
Ik voelde de eerste keer iets met 19 weken pas. En dan daarna weer een week niets... Pas sinds 21 weken ineens de hele dag door.. Mijn placenta ligt gewoon aan de achterkant, maar blijkbaar aan ruimte geen gebrek! En zodra ik bewust op zoek ga naar beweging houdt meneer zich juist super stil.. Heel irritant!
Ik had vanochtend wat bruinverlies , nu nog ongeruster. Mag gelukig om 10 uur naar de vk. Pffff kan niet stoppen met janken.
Zo heel vreemd is dat toch niet? Mijn eerste voelde ik ook vroeg, de andere kinderen allemaal verschillend. Deze pas over de 20 weken.
Meid toch, wat een schrik! Het is down under nu eenmaal een stuk beter doorbloed, dus de kans dat er een adertje knapt is erg aanwezig. Bruin is echt niks om je zorgen over te maken. Fijn dat je snel bij de verlos terecht kan. En qua beweging: tja, de golvende bewegingen en keiharde schoppen duren nog heel lang. Nu blijft het bij af en toe een subtiel plopje of een druk gevoel in de buik, zonder echte bewegingen waar te nemen.
Ik ben nu ook 17,5 week zwanger. Ik voelde vanaf 14 weken ongeveer regelmatig plopjes en gekriebel maar dit was niet heel vaak meestal als ik even ging zitten. Het is mijn derde zwangerschap dus weet wel of het mijn darmen zijn of niet. En nu sinds gister voel ik het echt heel duidelijk van binnen. Hopelijk is het bruinverlies niets ernstig, ik had 2 weken ook in ene bloedverlies na gemeenschap (had ik bij de eerste 2 nooit zo hevig gehad) maar dit was zo weg gelukkig. Je bent inderdaad beter doorbloed en gevoeliger.