Wij zaten met de naam Jesse, deze vinden we alleen te bekend. Toen dachten we aan de naam Demy, maar dit is meer een meisjesnaam. Nu kwamen we op de naam Julan; moeten er nog erg aan wennen omdat je het nooit hoort. Dus we zijn erg benieuwd naar jullie meningen!!
Moet zelf ook wennen, maar vind de klanken wel mooi bij elkaar. Tis wat anders dan Jolan.. ik vind het wel iets stoers maar ook wat liefs hebben. Door mij goedgekeurd.
Erg leuk! Ik heb het al eens eerder gehoord. En ook meisjes die heten Jula ipv Julia. (bv dochter van wouter bos pvda) Is volgens mij een Spaanse naam Julen/Julan. De J wordt bij Julen officieel uitgesproken als een G, maar dat is denk ik niet het plan , toch? Ik hou wel van die naam, namen in die richting: Ruben, Ferron/Ferran, Leon....
Super gave naam!! Was favoriete naam bij ons toen ik zwanger was....werd meisje nu nog steeds erg leuke naam maar kan niet in combi met onze dochter haar naam.
Best leuk! Alleen zou ik wel denken dat ik iets 'mis' (de i als in Julian). Maar zeker niet onaardig!
Heel mooi! ik ben de naam ook gewend doordat een mede mei mama deze naam aan haar zoontje heeft gegeven.
Hier een zoon die Julen heet. Is idd een spaanse naam, maar wij spreken m uit op z'n Engels. Dus als Djulen. Ik vind Julan ook wel wat hebben, al vind ik Julen mooier. Maar goed il ben natuurlijk bevooroordeeld
Leuke naam, mis alleen de i op 1 op andere manier. Maar dit kan ook komen omdat ons ventje Julian gaat heten