Ik vind vooral je E naam PRACHTIG♡ Z niet helemaal mijn ding, S wel ook heel mooi. N vind ik ook mooi, maar idd een beetje simpel vergeleken bij je 2 O's
Z vind ik zelf niet zo'n mooie klank hebben. N vind ik leuker en beter 'passen' maar is wel populair.
Van deze namen vind ik Z er het mooist bij passen. Je was er ook zo van overtuigd! Ik kwam vandaag een voor mij nieuwe naam tegen: Olvin. Ik moest gelijk aan jou denken. Past mooi bij de naam van beide broers, heeft ook de o- en ih-klank, is lekker apart en Samuel staat er mooi achter. Olvin Samuel. Is dat misschien nog wat voor je?
Ik vind het zo lastig advies geven want ik vind Z echt geen leuke naam. N vind ik wel een hele leuke naam maar half Nederland heet zo, dat is jammer, maar niet het einde van de wereld. Maar ik kan me voorstellen dat jullie dat gewoon niet willen Ik zou zeggen, zoek verder naar een Noah-achtige naam met een twist. Je hebt nog tijd zat
ook al is Z niet mijn keus vind ik N wel buiten de boot vallen bij je andere knullen. Z past daar beter bij in mijn optiek. Mag ik vragen hoe je op de naam van je 2e bent gekomen. Is nogal een specifieke naam
Waarom niet de tweede naam? Elias, prachtig en je hoort hem niet veel. Je zou N. ook op de bijbelse manier kunnen spellen: Noach. Dan is hij toch net even anders. Z. Tja, mijn keuze zou het niet zijn, vooral omdat ik dan een associatie heb met een andere cultuur. Als je zegt dat je die niet hebt zou ik daar wel mee oppassen. Maar misschien vind je dat prima?
Ik vind de naam mwah en ik zou bij het horen eerder Sammies schrijven. Maar het is jouw mannetje en jouw keuze. De N naam vind ik wat afgezaagd worden.
Ik vind de N.S. combi prachtig de naam komt regelmatig voor, maar dat mag dan ook met zo’n mooie naam. Z. is voor mij te uniek, maar past denk ik wel heel goed bij jullie zoals je erover schrijft. Je kunt het dus niet fout doen. Of je maakt er E.S. van, ook prachtig.
De naam Z. is niet mijn ding, vind het persoonlijk echt geen mooie naam. De 2e naam E. vind ik wel echt heel tof en goed passen bij de andere kids. N. is mooi, maar naar mijn smaak te populair.
Ik vind N.S een stuk mooier dan Z.E. N is inderdaad een veel voorkomende naam, maar dat maakt mij niets uit. Ik heb voor beide kids een naam die veel voorkomt maar dat maakt hem voor mij niet minder mooi. Het is denk ik vooral belangrijk dat je bij je eigen gevoel blijft en je weinig aantrekt van wat andere vinden....
N.Z. kan ook nog. Vind N persoonlijk meer bij O1 passen en Z meer bij O2. Misschien kan je in je droom vragen welke naam het dan wel word. Ik droomde bij Lennart ook dat hij was geboren en (vriend was er schijnbaar niet bij) moest m'n vriend bellen want het was niet de naam, in m'n droom echt van hoe heet hij dan :-O IRL zei hij toen Lennart en dat was de naam. Vriend zei ook van de naam die we hadden ik hoor mij dat niet roepen over het schoolplein Bij Sebastian droomde m'n vriend (ik liep er al ff mee van het is niet de naam maar wilde het nog niet zeggen want had geen alternatief) Hij zei heb van een naam gedroomd maar weet niet meer welke alleen begon het met de S. Zei ik Sebastiaan en uiteindelijk vond ik Sebastian wat meer van de tijd van nu. Grappige is vriend zou Sebastiaan geheten hebben maar schoonma had hem op het laatst nog veranderd.
Noam als een variatie op N naam vind ik eigenlijk wel erg goed passen. Z naam is totaal niet mijn smaak, ik heb daar een hele andere associatie mee. Marcus vind ik ook prachtig...
Ja eens! Vind dit een veel leukere combi. Ik vond die van je tweede al iets te apart, maar Z nog minder leuk. Aan je tweede O begin ik wel te wennen trouwens, haha.