Hallo allemaal Het is toch nog heel lastig om bij de keus te blijven dus helemaal 100% zijn we nog niet. De feiten: We hebben een dochter die Liz Roed.......heet We hebben wel een jongensnaam We zoeken een leuke stoere meisjesnaam Wat niet meer kan ivm familie en vrienden: eva evy floor nena sophie jula lynn Op dit moment vinden we de namen Fem, Benthe, Fenne, Noor enz leuke namen. Wat vinden jullie, hebben jullie nog opties waarvan je denkt dat past echt super bij Liz??? Ik hoop dat jullie nog kunnen helpen. Groeten Suze
Fem vind ik echt een heel leuke en stoere naam. (Vond ik ook een goede keus!) Liz en Fem Nog ideetjes (ook al denk ik dat je toch bij jouw eigen rijtje blijft ): Liz en Fae Liz en Tess Liz en Suus Liz en Juul Liz en Eef Liz en An Liz en Bo Liz en Do Liz en Noa Liz en Nina Liz en Isa Liz en Fleur Liz en Zoë Liz en Noï Liz en Lou
Bedankt voor de reacties. Het grootste probleem is dat veel namen die ik voorbij zie komen teveel lijken op namen van vrienden en familie en buurtkinderen. Als ik het zo lees dan denk ik dat we het toch bij Liz en Fem houden of Liz en Benthe of Liz en Noor De achternaam is Roed....... Deze 3 namen spoken steeds door ons hoofd!. ook noi en fay vinden we wel leuk, maar niet leuk genoeg Ik hoop dat ik nog een paar weekjes heb, Reacties zijn nog zeker welkom En Fleur, misschien iets te zacht, maar wel leuk. Gr.Suze
Wordt Noor Roed niet snel No-rit op de speelplaats? Zelfs zonder die associatie vind ik het met de achternaam samen niet echt lekker bekken door de dubbele R.