Ik was nou wel eens benieuwd hoe jullie alleenstaande moeders wonen! want dat is wel een pluspunt je mag zelf bepalen hoe je je huis wilt inrichten etc. zonder dat een partner er zich mee bemoeit ik zal morgen even foto´s maken het is nu even een giga bende dus dames ben benieuwd ..
het is hier nu ook een gigabende, dus morgen ff opruimen (mijn vrije dag haha) dus dan even foto's maken!
haha ik heb wel foto's op mijn mobiel maar die krijg ik jammer genoeg niet op de pc ( mis een kabeltje )
Hier echt een meidenhuis. Heel veel roze in de huiskamer. Pas zelfs mijn bankhoes roze geverfd. Gek genoeg vindt mijn ex mijn huis superleuk sinds ik helemaal de vrije hand heb
Veel roze in huis wauw laat zien dan ben benieuwd. Hier basiskleuren zwart en wit, en daarnaast roze en blauwe assocaires. zal vanavond foto´s maken
Te gek idee! Hier als basis wit en lichtgrijs. Dan roze assosoires. Ben nog druk in de weer, ik maak veel dingen zelf. Het is heerlijk om alles echt zelf te kunnen bepalen daar geniet ik echt enorm van!