Bij mij is de bevalling ook begonnen met gebroken vliezen. Alleen verloor ik wel veel vruchtwater omdat de kleine niet ingedaald was. Dus het kan best dat je nu kleine beetjes vruchtwater verliest als je kleine ingedaald is. Succes in ieder geval!!
Dankjewel allemaal! Nu weet ik het zeker.. Heb al weeën die ik nu al niet meer grappig vind! Ook net weer een hoop vocht / slijm verloren.. Zo spannend!!
Wat spannend!! Ik verlies ook kleine beetjes. Hoeft dus idd niet per se heel veel te zijn. Hier alleen helaas nog geen weeen. Sterkte en succes! Ik hoop dat je snel je kleintje in je armen zal hebben!
Whaaaaa wat spannend!!!!! Zet hem op! Heel veel succes enneh... Probeer er ook een beetje van te genieten
Het heeft idd doorgezet!! Gister middag is ze geboren na een bevalling van 18 uur. Het was een zeer heftige bevalling zonder pijnstilling want die werkte helaas niet.. Uiteindelijk is de gyn er nog bij moeten komen en heb ik een flinke knip gehad en is ze met de vacuüm gehaald. Maar gelukkig hebben wij een gezond meisje waar we mega trots op zijn! Voor degene die nog moeten heel veel succes!!
Ahhhhh wat fijn!!' Klinkt idd als een heftige bevalling, maar wat fijn dat ze er is! Gefeliciteerd! Geniet ervan en nu lekker bijkomen.