Ik denk dat het je super mooi zou staan! Zou dan wel zoals anderen ook al adviseerde het stap voor stap doen
Ik heb dit een aantal jaar geleden ook gedaan. Mijn haar was weliswaar iets lichter dan het jouwe, maar nog steeds was het een mega verandering. Ik vond het eindresultaat qua kleur wel mooi, maar mn haar is er helaas niet beter op geworden (inmiddels ook weer terug in donkerdere tint) en wat ik het allerlastigst vond was die eeuwige uitgroei bij moeten werken, grrrrr.
Niet doen!! Ik was als kind donkerblond. Vanaf mijn 15e verf ik mijn haren donker (meestal iets met rood er in). Ik heb erg donkere ogen en wenkbrauwen en na een aantal jaar leek het me ook leuk om eens terug naar blond te gaan. Haren ontkleurd, geblondeerd etc. Nou een dag later zat ik bij de kapper om het terug donker te verven! Het zag zo niet uit! Was echt heel lelijk!! Ik ga dus nooit meer terug naar blond, maar moet ze wel donker verven (eigen haarkleur is ook te licht en niet mooi). Dit doe ik niet zo vaak zodat mijn haar niet teveel beschadigd (+ heb kort haar).
Je hebt prachtig haar, ik zou het niet doen. Het staat vaak zo nep, van donker haar naar blond (vind ik).
Neee, echt niet doen! Je haar is zo mooi van nature, lichter maken zal het echt geen goed doen. Daarbij vind ik lichter haar ook al snel onnatuurlijk staan. Blonde vrouwen die naar donker gaan kunnen het meestal iets beter hebben, maar vaak lijken zij dan opeens veel ouder. Ik ben geen fan van verven, sinds een fiasco in de puberteit. Ik dacht ook naar blond te willen en toen ik weer terug wou (heb heel donkerblond haar van nature) zat ik met een groen en grijs uitgeslagen haardos! Ook was het zo dood als wat.
Ik heb ongeveer dezelfde natuurlijke haarkleur als jij en ben ook van donker naar licht gegaan. Sterker nog.. Ik ga elke jaar van donker naar licht Mijn haar is in perfecte conditie en ik krijg ook vaak complimenten over mijn haar Ik doe het vaak op 1 van deze 2 manieren: 1. Ontkleuren, blond naar keus eroverheen en eventueel highlights 2. 2 keer highlighten op kleur die er op dat moment inzit (dit als het al licht bruin is bijvoorbeeld). Nu is optie 1 voor jou denk ik het handigst aangezien je nu heel donker bent. Verf die ik gebruik is ontkleurder van garnier of loreal. Verf eroverheen gebruik ik van drugstore (bij trekpleister). Als je wil kan ik wel foto's zoeken van het resultaat wat ik heb gehad met deze 2 manieren Ik zou het gewoon een keer proberen, mocht het niet bevallen kan je het zo weer verven. Achteraf gewoon elke keer goed verzorgen met shampoo en conditioner (+goed masker op z'n tijd).