Kennen jullie deze nog? Ik kwam deze trilpen gister tegen bij de Action. Ik had deze vroeger ook. De meiden vinden hem hier erg leuk Zo leuk die nostalgie.
Oh neeeee... Ik hoop dat er geen hatelijke mensen in dit topic komen. De bibberbalpen werd voor meerdere doeleinden gebruikt. Ik (en jij waarschijnlijk?) was daar te naïef voor; maar heel vrouwelijk Nederland van onze leeftijdscategorie deed er 'vroeger' wat anders mee. En dat geef jij nu aan je dochter
Neeeee bah dat wist ik helemaal niet, weg nostalgische gedachte aan de bibberbalpen, nu zal ik altijd denken; jaja waarom heb jij die gekocht?
Dat was ook exact mijn gedachte toen ik het hoorde!!! Het was voor mij echt een 'awakening', zo van: ohhh, well, i didn't do that, didn't think of it. Hahaha.
Snapte vroeger nooit waarom m'n familie zo lollig deed toen ik een bibberpen wilde. En niemand wilde het uitleggen. Haha ook een soort van nostalgie.
LOL, oh my.......... Wat een heerlijke reacties weer! Ja ik ken hem nog, ik had één, roze met glitters. En ik was toen erg naïef. inmiddels niet meer *laat haar zweep knallen*
Ik zag em ook maar dacht eerlijk gezegt "weer action kwalteit, action troep" en was bang voor een teleurgestelde dochter omdat hij na 1 minuut trillen kapot zou zijn. Is hij een beetje "degelijk" ?
Dat had ik dus ook En er werd serieus door familie 29x per week gevraagd of ik hem nog gebruikt had en dan liet ik tekeningen zien. Oh my... Het kwartje viel overigens pas verleden jaar toen ik het er met iemand over had. Alles viel op zijn plaats
Jaaaaa en nu moet ik ook hier aan denken! deze heb je ook weer bij de action... Hele kunstwerken maakte ik en BOOS dat ik werd als ik eraf schoot!
Ik moet naar de action haha. Ik was dol op die pen en ja gewoon op een papiertje ook hier een zeer naief meisje.
Wat leuk! Ik had er ook eentje, en dit is de eerste keer dat ik hoor dat hij ook voor 'andere doeleinden' werd gebruikt, iewl!
Haha hatelijk hoeft daar sowieso niet over gedaan te worden toch Nee daar was ik nog veeeeel te jong voor. Kan me ook niet herinneren dat dit daarvoor diende haha!