Bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maria1983, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Dames, ik ben even op zoek naar een ervaringsdeskundige :D

Ik heb een aantal weken geleden onze tweedehands Bugaboo in elkaar gezet. Had er bijna hogere wiskunde voor nodig.... ;)

Bij toeval komen we er vandaag achter dat het lijkt of de rem iets blijft hangen. Als we de wagen vooruit duwen, hoor je een ratelend geluid. Ik heb al geprobeerd de rem opnieuw aan te spannen en weer los te maken, maar het geluid blijft. Ik kan op internet niet zo snel iets vinden over hoe ik dit op kan lossen. Omdat het nu al donker is, kan ik er ook niet even mee naar buiten om te wandelen in de hoop dat de rem los schiet (tenminste ik ga er vanuit dat het de rem is die blijft hangen).

Heeft iemand hier ervaring mee hoe je dit op kan lossen? Ik heb het instructieboekje er al op na geslagen, maar daar kan ik dit ook niet vinden.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je het knopje goed ingedrukt zodat de rem eraf springt?

Hier ratels hij ook maar dat is meer een "waarschuwing" dat de rem er nog opzit;)

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Voor bij mijn moeder hadden we ook een 2e hands bugaboo zodat we de onze niet steeds mee hoefde te slepen. Helaas bleek hij kapot.

Heb je het witte knopje goed ingedrukt? Is de hendel van de rem helemaal teruggeschoten?

4. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het wel echt de rem? Bij mijn Bugaboo Buffalo ratelde er ook wat en dat bleek een wiel te zijn. Na terugkomst van de wintersport had dit wat vet/WD40 nodig en de ratel was weg... Ik dacht nl ook dat het de rem was, totdat ik constateerde dat daar echt niks mee was en het een wiel betrof.

5. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Bij ons is nu het ratelende geluid weg, we hebben er wat WD40 ingespoten. Denk dus toch dat het geholpen heeft. Dank voor jullie reacties

6. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina