Doe mij een lol en geef me een zakje borstplaat. Maar alleen die witte en vooruit: die lichtbruine mogen ook. Of doe mij maar marsepeinen aardappeltjes (gister van C in m’n schoen gekregen) Wat mag er voor snoepgoed in jouw schoen?
Die marsepeinen aardappeltjes mogen ook bij mij wel in de schoen. En ook die schuimpjes, maar dan wel alleen als ze tussen de pepernoten hebben gezeten waardoor ze een beetje zacht zijn.
Voor mij de marsepein gevuld met praliné en omhuld in melkchocolade. Alleen vindt mijn diabetes dat niet zo leuk
Witte schuimpjes! Hmmmmm en die zoete vierkante tandenbrekers hahaha geen idee hoe die eten, plat en hard en vierkant meestal geloof ik
Chocolade kruidnoten en die met salted caramel ook erg lekker en nog aantal andere smaken Chocolade munten ‘Echte’ pepernoten Taaitaai en speculaas brokken
Ik vind heel veel wel lekker! Hou niet zo van marsepein en een gevulde banketstaaf vind ik ook niet lekker. Veel te droog. De rest vind ik heerlijk! Allerlekkerste vind ik zelf gebakken kruidnoten!
Echte zachte pepernoten van de bakker. Dus geen kruidnoten Maar vaak zijn die veel te hard. Maar vooral op nr 1 Chocolade letters. Melk,hazelnoot,knetterletters heerlijk
Chocolade pepernoten Gevuld speculaas Chocolade munten En we bakken nu veel sint lekkers. Gisteren nog een pepernoten chocolade fudgetaart gemaakt. Te lekker.
Wij krijgen die elk jaar op kantoor maar vind hem zo vies. Dit jaar mocht je hem ook doneren aan een minder bedeeld gezin. Dit hebben bijna alle werknemers gedaan.
Chocolade Truffelkruidnoten en ik vind het heel storend als kruidnoten en pepernoten door elkaar gehaald worden.
De Jumbo heeft dit jaar nieuwe smaken chocoladeletters: melkchocolade met pralinè en een met witte chocolade met koffiesmaak vulling. Die zijn ZO lekker.
Ik koop en eet hem dan ook nooit. Ik bedenk me net dat ik maar weinig Sinterklaas snoepgoed echt lekker vind. Een goede chocoladeletter op zich wel, maar niet zo’n koetjesreep-achtige…en dat geldt eigenlijk voor alles wat van chocola is. De gevulde Sinterklaasjes van de Lidl vind ik wel erg lekker.