twijfel hier, twijfel daar door financiele situatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabinetje, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Dat laatste is zeker waar!.. Ook wij hebben het super leuk en goed samen.. ook zelden ruzie.. schreeuwen niet tegen elkaar etc.. het komt ook zeker wel goed.. daar ben ik van overtuigd!

2. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Ik besef ook heel goed dat er "slechtere" situaties zijn en ik misschien eigenlijk niet mag zeuren.. en ook wij zijn met de neuzen op de feiten gedrukt dat het zo ineens voorbij kan zijn... dus eigenlijk moeten we er gewoon voor gaan... en dat gaan we dan ook zeker doen!:D

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    situatie die je me schetst valt me niets tegen! Zijn stellen die het stukken minder goed voor elkaar hebben! Ik zo zeggen, ga er voor!

4. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo,

Mensen die ik ken hadden een eigen zaak en zijn failliet gegaan met veel schulden. Ze hadden al een kind. En nu hebben ze er 2 kindjes bij.

Vaak kan er een hoop geregeld worden.Ook voor mensen die het minder hebben!Alles komt uiteindelijk goed!

Dus ik zou me geen zorgen maken over die spaarrekening en er gewoon voor gaan!!

5. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hier hetzelfde gevoel...mijn vriend heeft een vaste baan en we hebben het prima zo, maar ik als startend leekracht heb maar tot eind juni zekerheid. Daarna zal ik weer op zoek moeten naar iets nieuws.

Maarja....dan dus maar 4 jaar wachten totdat er wel (misschien) meer zekerheid is?! Nope, wij gaan er ook voor! Hoewel het inderdaad soms wel spannend is :)

6. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Dank je! eigenlijk hebben jullie ook gelijk en moet ik me er soms wat minder druk om maken... uiteindelijk zal alles wel weer goed komen;)

7. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Hey meis,
    Daar ken ik er inderdaad ook meer van.. toevallig 2 vriendinnen die in het zelfde schuitje als jij zitten.. 1 ervan wilde ook nog even wachten op wat meer zekerheid.. waar ze nu vreselijke spijt van heeft ivm met die vreselijke K-ziekte die bij haar vriend is ontdekt waardoor hij dus onvruchtbaar gaat worden... en dan denk ik weer? kom op.. geld maakt dan echt niets meer uit!!! * zucht*

Jullie ook succes! ik hoop op een vruchtbaar jaar voor jullie!;)

8. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Zo zie je maar dat een goede volle (spaar)rekening ook ineens zomaar weg kan zijn!.. ooohh vreselijk, maar die kleine wondertjes maken alles weer goed! Ik moet ook minder piekeren.. en denk ook zeker dat we er voor zullen gaan! die knoop moet alleen nog even om;)

9. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Ja dat is ook zo... ik weet het.. voel me soms ook schuldig als ik weer eens loop te "zeuren"... we gaan er zeker voor! Even die laatste knop nog omzetten en dan gaat het vast goedkomen!

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik raakte onverwachts zwanger op me 18e. Woonde nog thuis had helemaal niks. Ja ik werkte maar dat was geen vetpot me vriend (nu me man) werkte ook maar woonde ook nog thuis. Wij hebben ook alles op moeten bouwen. Toen ik zwanger was werd mijn contract niet verlengd, sindsdien ben ik dus alweer bijna 8 jaar thuis. Alles is op mijn man zijn loontje, de rekeningen, een koophuis, en ons leven. Als ik straks zou gaan werken is alles wat ik verdien alleen maar extra! Het kan dus alleen maar beter worden voor ons. Wij leven niet van een vetpot maar we redden ons wel, overal is wel een oplossing voor. Mijn man maakte zich eerst ook druk om de financieen, kan dat nog wel een baby erbij. Maar hij is er nu ook wel achter dat het leven ook zo voorbij kan zijn. Haal eruit wat je eruit kan halen, geniet van wat je hebt, en heb je nog wensen probeer ze waar te maken!

11. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Komt er ooit een moment waarop je alle zekerheid hebt die je zou willen? Ik ben zelf ook een grote controlfreak maar er zijn dingen die je nu eenmaal niet in de hand hebt. Ik ben het eens met Kruimeltje, je kunt morgen ook een ongeluk krijgen. Al heb je 10.000 euro op een spaarrekening, dan nog kan het ineens weg zijn als het tegen zit. Kortom, je krijgt geen garanties, dit is zo'n typisch geval dat je je door je gevoel moet laten leiden... Succes!

Deel Deze Pagina