Wat te doen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Adrienne1, Mar 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

Jul 17, 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik weet het even niet meer zo goed.. dus ik zou graag jullie advies krijgen..

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen zijn wij al een poosje bezig en is het helaas ook al 2x fout gegaan..

Mijn cyclus is ook al een aantal keer veranderd en ik voel me ook steeds anders.. vanaf het moment dat ik stopte met de pil tot de 1e zwangerschap voelde ik niks.. ongeveer 3 maanden na de miskraam kreeg ik vanaf halverwege de cyclus steken (schijnbaar me eisprong.. voelde me best even stom maar de gynaecoloog zei dat ik dat niet kon weten dus dat het niet gaf) na een paar maanden was ik weer zwanger.. dit werd een bbz.. de maanden die volgde voelde ik weer 'niks' .. op 1 januari was mijn NOD .. ziek van de pijn in me buik lag ik op de bank.. ik heb toen ook veel bloed verloren maar durfde de gynaecoloog niet te bellen (ja ik ben best hard voor mezelf) ik dacht ik wacht het nog even af.. februari weinig last ''normale maand'' en normale menstruatie .. daarna begon het weer vanaf de tijd rond me eisprong voelde ik me weer 'anders' steken in me buik.. flink geklust.. het gevoel en hoop zwanger te zijn.. maar helaas op 21 maart was mijn menstruatie daar weer.. met weer veel pijn op de bank.. bloed verlies viel wel mee, dat vond ik wel vreemd (en nee weer niet gebeld) .. nu zit ik op dag 10 van mijn cyclus en sinds half 5 heb ik weer steken, ben heel duizelig, en voel me 'vreemd' kan dit met de eisprong te maken hebben?

Snappen jullie het nog?
    En voor degene die nu wil zeggen , bel dan morgen gewoon de gynaecoloog en vraag het aan hem.. ik durf niet zo.. afgelopen maandag had ik eigenlijk uitgerekend geweest.. ik zie er dus enorm tegen op om naar het ziekenhuis toe te gaan waar ik me zwangerschap heb moeten laten beeindigen ..
    Ik zou daar liever pas weer heen gaan als ik weer zwanger ben.. mocht het ooit nog lukken..

Sorry voor het lange verhaal..

Liefs! x

2. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Wat vervelend om te zien dat jullie al zo'n lange weg hebben afgelegd. Ik herken zeker jou gevoeligheid rondom de eisprong. Sinds ik gestopt ben met de pil merk ik ook dat mijn klachten hiermee te maken hebben. Ik lig er niet ziek van op de bank. Maar het kan me op sommige momenten echt wel belemmeren in wat ik op dat moment aan het doen ben.
    Bij mij uit zich dit vooral in zware hoofdpijn, hele gevoelige opgeblazen buik, duizelig en misselijk.
    Al moet ik nu zeggen dat ik de afgelopen 2 maanden hier geen last meer van heb. Hoe en waarom....geen flauw idee.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die steken kunnen erg goed duiden op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een aantal dagen je eisprong pas plaatsvindt waar je niks van hoeft te merken.

Ik dacht ook altijd dat die steken de eisprong zelf was. Maar ik heb ontelbare inwendige echo's gehad ivm mijn vruchtbaarheidsbehandelingen. En die steken bleken het doorgroeien van de follikels te zijn. Na een dag of 3/4 na die pijnlijke steken sprong mijn ei pas.

4. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

Jul 17, 2014
    139
    0
    16
    Dank jullie voor jullie berichtje..

We wachten het nog even af.. vandaag dag 11... dus denk dat het slim is om deze dagen en dit weekend te klussen.. ;)

We blijven hoop houden (ook al is dat niet altijd makkelijk)

Liefs, x

Share This Page