Zaterdag een positieve test gehad kruidvat 2v5. Omdat ik geen symptomen heb en eerder een miskraam heb gehad, vandaag nogmaals getest.. Tot mijn verbazing was de test iets lichter! En dat terwijl ik de test van zaterdag al best licht vond. Uit paniek een CB digitale gedaan en die zegt 1-2 weken zwanger.. Ik snap er niks van, ben zo bang dat het mis gaat!
Hoi rikki, Heb je een foto van je testjes? Het kan zijn dat je urine vanmiddag niet geconcentreerd genoeg was. Had je afgelopen zaterdag met ochtendurine getest? Als de cb met indicator vandaag 1-2 weken zwanger aangeeft, zou ik over een aantal dagen nog eens een cb doen aangezien het een indicatie is en deze test uitgaat van het hcg. De ene vrouw maakt die soms sneller aan als de ander.
Dacht ik van de week ook bij mezelf hoor, even gister en vanmorgen action test gedaan en liep toch op. Nu stop ik met testen is echt niet goed voor je.. Heb je een foto?
Volgens mij kan je beter geen nieuwe testen meer doen Heb bij mijn dochtertje maar 1 test gedaan en deze keer ook maar 1. Volgens mij word je er alleen maar gigantisch onzeker van. Je testen zijn positief, dus wees blij Ja, het kan altijd mis gaan, maar nu heb je al stress terwijl je gewoon nog zwanger bent.
hoi rikki: bloed verlies hoeft niet altijd te betekenen dat er niets meer is misschien voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen. De rede dat de test lichter was kan ook gewoon aan de test liggen, sommige meiden hebben nooit een knal test. CB-test 1-2 weken betekend 3-4 weken zwanger dat zou redelijk overeen komen als je zaterdag de eerste positieve test had. Ik ga hard voor je duimen dat ik gelijk heb en anders heel veel sterkte.